فرمانده سپاه تهران گفت: آموزش آحاد مردم در بستر آموزش و پرورش و توانمند کردن مدیران از نظر مدیریت بحران، دو مولفه بسیار مهم است که در پایتخت باید برای مقابله با بحران مدنظر قرار بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم ارومیه در مجلس با تأکید بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف در سطح جامعه، گفت: لازم است در این راستا طلبه‌های جوان در آموزش و پرورش به کار گرفته شوند.
اهواز- رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور گفت: حرکت در مسیر مدرسه محوری در حوزه آموزش سوادآموزی به عنوان یک برنامه اولویت دار در دستور کار مجموعه تعلیم و تربیت کشور قرار دارد.
رئیس جامعه بوم گردی ایران گفت:حضور در نمایشگاه‌های خارجی یکی از درخواست‌های ما است و خوشبختانه در نمایشگاه روسیه اولین قدم برای حضور بوم‌گردی‌ها برداشته شد.
اهواز- معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش بر ضرورت پاسخگویی اثربخش به مخاطبان و ذی‌نفعان آموزش و پرورش در میز ارتباطات سفر رئیس جمهور به خوزستان تاکید کرد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس بر ضرورت افزایش مهارت آموزی در زندان آبادان تاکید کرد و گفت: پیگیری‌های ویژه در این خصوص و مشکلات زندان آبادان را انجام دادم.
اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بر ضرورت تسریع در روند راه اندازی هنرستان‌های جوار نفت و حفاری در استان تاکید کرد.
اهواز- نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش باید اولویت نخست کشور باشد.
رییس جمهور به روز جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: روز جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی روز مبارکی است و روزی که مردم اراده کردند دین بر زندگی آنها حاکم باشد و محور تمام ارتباطات دین و آموزه های دینی باشد.
فومن- معاون وزیر آموزش و پرورش بر هدایت تحصیلی در حوزه آموزشی تاکید کرد و گفت: اندیشه هدایت تحصیلی برای تولید شغل و درآمد به معنای خلق کارگر پیشرفته است.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مدارس و مراکز غیردولتی جایگاه مهمی در آموزش و پرورش دارند چرا که بار مهمی از دوش آموزش و پرورش را برعهده دارند.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح وزیر آموزش و پرورش اولین و مهمترین استیضاحی است که باید صورت بگیرد چرا که وزیر هیچ برنامه ای برای بهبود مشکلات ندارد.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی گفت: آموزش و پرورش نیازمند مشارکت سایر بخش های جامعه است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: به موازات توجهی که به ایمنی ساختمان می‌شود، توجه به معماری و سیمای مدرسه نباید مغفول بماند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در آموزش و پرورش باید ۹۰ میلیون نفر- روز اردو ببریم و این کار نیازمند شکل گیری شبکه اردوگاه‌هاست.
وی با اشاره به آیه شریفه «لِیَقُومَ النَّاسُ بِالْقِسْطِ» بر ضرورت مردمی‌سازی اجرای قانون اساسی، تأکید کرد و اظهار داشت: اگر دستگاه‌های آموزشی مفهوم و اجرای عدالت را به مردم آموزش دهند چنین مردمی قطعاً فقر، فساد و تبعیض را برنمی‌تابند و خودشان برای اجرای آن پیش‌قدم خواهند شد و در هر بخشی که مردم در آن نقش و مشارکت داشته‌اند، شاهد موفقیت بوده و خواهیم بود.
رئیس شورای عالی استان‌ها با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت این شورا و وزارت آموزش و پرورش گفت: مدیریت شهری و وزارت آموزش و پرورش ظرفیت‌های زیادی در اختیار دارند.
شیراز - مدیرکل حقوقی وزارت آموزش و پرورش گفت:مبنای عملکردی مدارس با احتساب درصدی افزایش به عنوان الگوی شهریه تعیین شده لذا ضروری است این موضوع به صورتی دقیق تر بررسی شود.
رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران گفت: لازم است در جذب قاضی، آموزش و نگهداشت آن تحولی اساسی صورت پذیرد.
سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به نقش مدیریت شهری در حوزه کودک و نوجوان بر ضرورت استمرار آموزش شهروندی ویژه کودکان و نوجوانان تاکید کرد.
معاون سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: باید زبان اشاره در جامعه متداول گردد. باید همه افراد جامعه مشکلات ناشنوایان را درک و تا حد ممکن بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.
وزیر آموزش و پرورش خطاب به دانش آموزان انجمن‌های اسلامی گفت: اگر هریک از شما بتوانید ۱۰ نفر از دانش‌آموزانی را که تمایلی به حضور در انجمن اسلامی ندارند جذب نمائید، می‌توانیم به نتیجه برسیم.
کرمان - معاون وزیر آموزش و پرورش خواستار توجه ویژه در خصوص ترویج آرمان‌های مکتب شهید سلیمانی در مدارس شد.
یک کارشناس صنعت بانک با بیان اینکه باید استانداردسازی و توجه به اصول حرفه‌ای در مدیریت نظام آموزشی در اولویت بانک‌ها قرار گیرد، گفت: یک از زیرساخت‌های مهم و ضروری در جهت ایجاد و توسعه بانکداری الکترونیک بحث فرهنگ الکترونیک و رواج فرهنگ استفاده درست از فناوری اطلاعات در میان عموم مردم است.
پس از گذشت چند روز از وقوع سیلاب در روستای ناریان شهرستان طالقان در البرز نیروهای امدادی همچنان مشغول پاکسازی آثار بجا مانده از سیلاب دراین روستا هستند. به گفته فرماندار طالقان، ۷۰ خودرو در این روستا توسط امواج سهمگین سیلاب متلاشی شده اما خسارت جانی در برنداشت و از سوی دیگر ۱۰۰ واحد مسکونی دچار آبگرفتگی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ