وزیر آموزش و پرورش گفت: پیشنهاد دادم سازمان دانش آموزی به نمایندگی از تشکل‌های دانش آموزی، نقدهای وارد بر کتاب‌های درسی را در جلسه‌ای با مؤلفان کتب درسی به اشتراک بگذارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استوری عجیبِ ابراهیم شکوری سرپرست کمیته آموزش فدراسیون فوتبال و همزمان معاون باشگاه دولتی پیکان درمورد نظرخواهی از مردم درباره بوتاکس پیشانی‌اش خبرساز شد
۲۳ مرداد ۱۳۵۰ بحرین به عنوان چهاردهمین استان ایران با دسیسه انگلیس و برگزاری نظرخواهی نمایشی از ایران جدا شد.
پیش‌نویس لایحه اصلاح موادی از قانون کار برای نظرخواهی مجدد از شرکای اجتماعی به شورای عالی کار بازگردانده شد.
محسنی اژه‌ای در جمع قضات دیوان عالی کشور حاضر شد تا نظرات آنان را در خصوص انتصاب رئیس دیوان عالی و دادستان کل کشور دریافت کند.
تجدید نظرخواهی رئیس سابق فدراسیون فوتبال برای انتخابات اخیر این فدراسیون رد شد.
نتایج نظرخواهی نظارتی در باشگاه بارسلونا نشان می دهد که اعضای باشگاه رضایت خوبی از عملکرد مدیریت دارند.
بررسی آماری نشان می‌دهد، این روزها اینترنت کمترین کیفیت را دارد و اکثر کاربران را ناراضی کرده و داد بسیاری از صاحبان صنایع و کسب‌وکارها، دانشگاهیان، دانش‌آموزان و دانشجویان، هنرمندان و پژوهشگران را درآورده است. همچنین تقریبا اکثر کاربران ایرانی ناچار شده‌اند از فیلترشکن و وی‌پی‌ان استفاده کنند و در عمل، هزینه ماهانه فیلترشکن نیز به هزینه‌های ارتباطات اینترنتی آن‌ها افزوده شده است.
تنها راه قانونی جدایی بحرین از ایران برگزاری رفراندوم در سرتاسر کشور ایران و پذیرش این جدایی از سوی اکثریت ملت ایران بود که هرگز محقق نشد. نظرخواهی صورت‌گرفته توسط سازمان ملل نیز از حداقل موازین حقوقی بی‌بهره بود و به‌جای برگزاری یک رای‌گیری و رفراندوم از کل اهالی بحرین که در آن برهه تاریخی جمعیت اندکی نیز بود به نظرخواهی از تعداد محدود و دست‌چین‌شده‌ای از شیوخ عرب بسنده کرد.
اگر می خواهیم از رهگذر دانش بنیان شدن اقتصاد ملی و صنایع، آسیب پذیری خود را در مقابل دیگران از بین ببریم و وابستگی مان را در زمینه ی اقلام راهبردی صنایع به کشورهای دیگر کاهش دهیم، باید دانش بنیان شدن در تمام سیستم و ساختار کشور مد نظر قرار بگیرد.
اگر از مسیر سابق و بدون نظرخواهی از کمیته فنی سرمربی تیم ملی انتخاب شود، بازهمان آش و همان کاسه قبلی است
وبسایت روزنامه مارکا در جدیدترین نظرخواهی خود از مخاطبان خواسته تا میزان تنفر و علاقه خود از چند باشگاه مشهور جهان را اعلام کنند.
کمیته استیناف در پی تجدید نظر خواهی استقلال در مورد آرا محرومیت و جریمه نقدی ساپینتو برای دیدار با مس و پیکان رأی صادر کرده اما جالب اینکه این رأی در سایت فدراسیون اطلاع‌رسانی نمی‌شود!
کمیته استیناف در پی تجدید نظرخواهی استقلال در مورد آرا محرومیت و جریمه نقدی ساپینتو برای دیدار با مس و پیکان رای صادره کرده اما جالب اینکه این رای در سایت فدراسیون اطلاع رسانی نمی شود!
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال زیر نظر ریکاردو ساپینتو برگزار شد.
دیوان عالی کشور در خصوص فرجام خواهی ۱۶ نفر از متهمان پرونده شهید عجمیان نسبت به رأی صادره از دادگاه انقلاب اسلامی کرج، اظهار نظر کرد.
دیوان عالی کشور در خصوص فرجام خواهی ۱۶ نفر از متهمان پرونده شهید عجمیان نسبت به رأی صادره از دادگاه انقلاب اسلامی کرج، اظهار نظر کرد.
دیوان عالی کشور در خصوص فرجام خواهی ۱۶ نفر از متهمان پرونده شهید عجمیان نسبت به رأی صادره از دادگاه انقلاب اسلامی کرج، اظهار نظر کرد.
اگر ضعف در مدیریت داشته باشی، خداوند نظر خود را از ما برمی‌گرداند، امیرالمومنین علیه السلام می‌فرماید: «من وجد ماء و تراباً فافتقر فابعده الله»: کشوری که آب و خاک دارد، ولی نتواند خود را اداره کند و نیازمند به دیگران باشد، خدا او را از رحمت دور کند! مواظب زبانمان و ادبمان باشیم، مبادا از حرف ما، گفتار ما، سوءاستفاده شود، هم حوزویان، هم دانشگاهیان و هم مسئولین و همه و همه باید رعایت کنند.
اگر ضعف در مدیریت داشته باشیم خداوند نظر خود را از ما بر می گرداند، امیرالمومنین علیه السلام می فرماید «من وجد ماء و تراباً فافتقر فابعده الله» کشوری که آب دارد، خاک دارد، نتواند خود را اداره کند و نیازمند به دیگران باشد خدا او را از رحمت دور کند! مواظب زبانمان و ادبمان باشیم، مبادا از حرف ما، گفتار ما، سوء استفاده شود، هم حوزویان، هم دانشگاهیان و هم مسئولین وهمه و همه باید رعایت کنند.
معاون اول قوه قضاییه گفت: تبصره ماده 48 قانون آیین دادرسی کیفری ناظر به مرحله تحقیقات مقدماتی جرایم علیه امنیت داخلی و خارجی و همچنین جرایم سازمان یافته‌ای که دارای مجازات شدید مانند اعدام یا مجازات تعزیری درجه سه و بالاتر است.
عضو شورای شهر تهران گفت: مسئولان دیوارنگاره میدان ولیعصر می‌توانستند از زنان شورای شهر تهران نظر خواهی کنند تا آنها درباره دیوارنگاره نظر دهند.
مجلس طرحی را از مجلسِ گذشته در دستور کار خود قرار داده است و تصویب شده بود و با دولت مکاتبه و نظرخواهی صورت گرفت که نظر دولت چیست بنابراین یک روال در طرح‌های جاری مجلس است و دولت اظهار نظر می‌کند که نظرش نسبت به کلیات موافق یا مخالف است.
سرپرست معاونت راهبردی و توسعه بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی از انتشار فراخوان نظرخواهی تخصصی از ذینفعان در مورد مقررات عمده‌فروشی فیبرنوری خبر داد.
کاهش دید و کیفیت هوای تهران تا فردا

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ