تیم منتخب خوزستان در دیداری دوستانه موفق شد تا منتخب اندیمشک را با دو گل شکست بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی کنونی تیم ملی که در تیم راه‌آهن چهره شد، امروز در کنار قدیمی‌های این باشگاه ریشه‌دار‌ حضور یافت.
بعد از خرید روبن دیاز و هری مگوایر توسط تیم‌های شهر منچستر با قیمت‌های گزاف، تیم آبی پوش این شهر دوباره تصمیم گرفته تا گران‌ترین مدافع فوتبال از آن آنها باشد.
امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازیکنه؟
قدیمی‌ها مثلی داشتند اینکه؛ رفتنت با خودت هست برگشتن‌ات با خدا ساکن قدیمی محله یوسف‌آباد گویا در جوانی هوای رفتن به این محدوده نظامی را می‌کند و گشتی هم دردره ندید می‌زند تا ببیند این دره و تپه ترسناک که همه از آن صحبت می‌کنند چیست و خودش آن را تجربه کند که گیر ماموران می‌افتد و ضمانت چند نفر از اهالی و سال‌ها بومی بودن خودش به دادش می‌رسد و باعث رهایی‌اش می‌شود.
مهاجم جنوبی تیم ملی و پورتو پرتغال که روزهای پرخبری را دنبال می‌کند، در ادامه اقدات اجتماعی خود در شهر زادگاهش یک باشگاه فوتبال تاسیس کرد.
پیشکسوتان فوتبال خوزستان در آخرین تمرین استقلال ملاثانی که یک پای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی است، شرکت کردند.
محمد رویانیان، مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در برج میلاد مراسم افطاری با حضور پیشکسوت‌ها گرفت.
جمعی از قدیمی‌های فوتبال اهواز در تمرین استقلال خوزستان حضور پیدا کردند.
جواد نکونام صبح امروز به‌همراه دوست قدیمی‌اش امید خورج در پاس تهران میهمان تمرین رسانه ورزش بود و به‌همراه عادل فردوسی‌پور و بازیکنان این تیم به یاد دوران بازی در سطح اول فوتبال دنیا پا به توپ شد.
هافبک میانی و مدافع کناری هوادار جدال تماشایی این تیم برابر مدعی عنوان قهرمانی را از دست دادند.
حضور ژوزه مورایس در فوتبال ایران سبب شده تا نگاه چهره‌ها و رسانه‌های بین‌المللی به لیگ برتر بیشتر از گذشته شود.
حفره‌ای بر تنه این درخت وجود دارد که برخی بر این باورند در زمان‌های قدیم، مرد کفاشی حفره را ایجاد کرده تا در آن زندگی کند. او در آن حفره به شغل کفاشی می‌پرداخته و همان‌جا هم می‌خوابیده است. قدیمی‌های محل می‌گویند که سال‌ها پیش ناگهان مرد کفاش آنجا را ترک کرده و از آن روز دیگر دیده نشده است، اما برخی دیگر به این گفته اعتقادی ندارند و بر این باورند که این حفره بر اثر دود شمع‌هایی ایجاد شده که زائران آنجا روشن می‌کردند.
علیرضا بیرانوند تعداد بازی‌های خود را با دوتن از قدیمی‌های پرسپولیس یکسان کرد تا جایگاهی ویژه بین اسامی بزرگ بازیکنان این تیم دست و پا کند.
علیرضا بیرانوند تعداد بازی‌های خود را با دوتن از قدیمی‌های تیم ‌یکسان کرد تا جایگاهی ویژه بین اسامی بزرگ بازیکنان قدیمی این تیم دست و پا کند.
۲ آش در تهران خیلی مشهور بوده که در بازار پخته و عرضه می‌شد که به گمان من این آش‌ها باید تهرانی باشند. در جایی نشنیدم و در کتابی هم نخواندم که این آش در شهر دیگری پخته شود. تهرانی‌ها یک آش نذری داشتند به نام آش «ابودردا» و آش «کشک کله بره» که با استفاده از کله بره تازه به دنیا آمده (لش بره یا تودلی) تهیه می‌شد. چیزی در مایه‌های کله‌پاچه که داخل آش آن را می‌پختند و من جایی دیگری ندیده‌ام که چنین آشی بپزند و به نظرم تهرانی است.
بازیکنان فصل گذشته پرسپولیس حاضر به انجام بازی در مقابل مس کرمان نشدند.
نایب رئیس دوم فدراسیون‌ فوتبال اعلام کرد قدم‌های مثبتی برای رفع تعلیق ایران برداشته شده است.
قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران گفت:بازیکنان تیمش به معنای واقعی یک تیم هستند و تاکنون بچه‌ها قدم‌های ابتدایی را برداشته اند و قدم‌های محکم‌تراین تیم در راه است.
الکسیا پوتیاس، کاپیتان تیم زنان بارسلونا، برای دومین سال پیاپی جایزه توپ طلای بهترین فوتبالیست زن را به خود اختصاص داد.
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت بازیکنان قدیمی تیم ملی عناد و کینه‌ورزی را کنار بگذارند و از این تیم حمایت کنند.
میرشاد ماجدی، سرپرست سابق فدراسیون فوتبال امروز در دفتر هم‌بازی قدیمی‌اش حضور یافت.
وزیر ورزش در خصوص حضور زنان در استادیوم‌های ورزشی گفت: ما اصلا به دنبال تفکیک بحث فوتبال از سایر رشته‌ها و به قول قدیمی‌ها به دنبال طناب کشیدن بین دریای مازندران و گیلان نیستیم. در حال حاضر در بیشتر رشته‌های ورزشی خانواده‌ها قصد حضور دارند و برای انجام این کار نیازمند یکسری هماهنگی‌ها هستیم.
جو صمیمی هوادار سبب شده است چهار تن از شاگردان با تجربه ساکت الهامی با موافقت سرمربی هوادار در هر دیدار و بنا به شرایط ویژه همان بازی بازوبند را به بازوی یکدیگر ببندند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ