سرمربی تیم ملی فوتسال گفت بازیکنان قدیمی تیم ملی عناد و کینه‌ورزی را کنار بگذارند و از این تیم حمایت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رافا یوسته، معاون باشگاه بارسلونا، تایید کرد که خرید ژوائو فلیکس و ژوائو کانسلو به تصمیم ژاوی هرناندز و دکو بستگی دارد.
موضوع حمایت از جوانان و کسب و کارهای نوپا یکی از مباحث پر اهمیت در کشور است. حضور جوانان در بازارهای مالی و رقابتی و همچنین تقویت تولیدات در جامعه، می تواند گامی موثر در ترقی و پیشرفت نیروی جوان و اقتصاد کشور باشد. بانک ایران زمین در سال های اخیر توانست با طراحی سرویس های مختلف بانکی در بخش تولید داخلی و حمایت از کسب و کارهای خرد تمام توان خود را به کار گیرد، تا خدماتی متمایز به مشتریان خود ارائه کند.
شهرهای کوچک تر باید به عنوان قطبی برای کارمندانی باشند که از راه دور کار می کنند. شهرها باید بیش تر در مورد زندگی و بازی و حومه شهرها بیش تر در مورد کار کردن باشند. ایده هایی مانند ممنوعیت تردد خودروها در مرکز شهر یا اتخاذ سیاست های انعطاف پذیر در مورد محل ساخت مسکن می توانند اقداماتی جسورانه باشند که امکان اجرای آن توسط مدیران شهرهای متوسط وجود دارد.
نانوذرات اکسید فلزی که اغلب از چند نانومتر بزرگتر نیستند، برای تعریف مجدد مرزهای نوآوری تکنولوژیکی به ویژه در حوزه‌های الکترونیک و ارتباطات آماده هستند.
تیم بسکتبال شهرداری گرگان موفق نشده است که تا امروز، قرارداد ستاره آمریکایی خود را تمدید کند.
آینده مسابقات قهرمانی اتومبیلرانی جهان با عنوان فرمول یک با هشدارهای قهرمان پیشین خود شاید در مسیر محو شدن گام بردارد.
آمادو دیالو با پایان قرارداد قرضی‌اش به یونایتد بازگشته، اما گفته می‌شود حتی با وجود درخشش در تور پیش فصل، ممکن است مجددا به طور قرضی شیاطین سرخ را ترک کند.
بارسلونا قصد دارد روز چهارشنبه به تور آمریکا برود، اما ابتدا باید آینده چند بازیکن را مشخص کند.
یک رسانه انگلیسی می‌‌گوید تلاشهای پاری سن ژرمن برای جذب برناردو سیلوا از منچسترسیتی به آینده کیلیان امباپه در این باشگاه وابسته است.
یکی از معاونان بانک مرکزی در دوره ریاست عبدالناصر همتی درباره اینکه آیا می‌توان مکانیسم جدیدی را به جای شیوه‌ای که در دولت حسن روحانی با عراق شکل گرفت، جایگزین کرد؟ گفت: «به‌هیچ‌وجه امکان‌پذیر نیست و حتی یک ریال را هم نمی‌توانند جابه‌جا کنند. نزدیک به دو سال است که دولت سیزدهم بر سر کار آمده، مگر مدعی نیستند که طرح دولت قبل درست نبود پس چرا تاکنون طرح جدیدی را ارائه نکرده‌اند؟»
چهار باشگاه آلمانی قصد جذب سرخیو آریباس را دارند ولی رئال دوست دارد این بازیکن را به دورتموند واگذار کند.
با وجود چندین پیشنهاد از باشگاه های مختلف، اما هنوز آینده عمر السومة نامشخص است.
سعید سحرخیزان که با هت‌تریک در هفته آخر لیگ گذشته نامش را بیش از پیش در فوتبال ایران مطرح کرد، قصد دارد بهترین تصمیم را در خصوص ادامه فوتبال خود بگیرد.
رئیس جمهور در سفر به ونزوئلا:گسترش روابط ایران و ونزوئلا در سال‌های اخیر، ظرفیت‌های متنوع متقابل ایجاب می‌کند؛ توافقات دو کشور هر چه سریع‌تر اجرایی و روابط به سطوح بالاتری ارتقا یابد.
لوئیز دلافوئنته، سرمربی تیم ملی اسپانیا، از همین ابتدا با مشکلات بسیاری در این تیم روبرو شده است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: طرح پنجره واحد مسکن آینده امیدبخشی دارد، زیرا این طرح توسط چهار نهاد ذیربط بخش مسکن به صورت کارشناسی تهیه شده است.
کاهش زاد و ولد، علاوه بر اینکه یک تهدید جمعیتی محسوب می‌شود؛ با آسیب‌های دیگری نیز همراه است که از آن جمله می‌توان به ظهور خانواده های سه نفره اشاره کرد.
عمران خان گفتمان جدیدی مطرح کرده است. تکیه‌گاه فکری خود را اندیشه علامه اقبال لاهوری و نیز دکتر علی شریعتی قرار داده است. در همین موقعیت و بحران اخیر، عمران خان با صراحت از نهضت امام حسین علیه‌السلام و عاشورا سخن می‌گوید. گویی می‌خواهد در پاکستان سنت سنگواره‌ای شده، حاکمیت ارتش بر پاکستان را با تعدیل روبه‌رو کند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: محوریت ولایت است و آینده از آن اسلام و نظام جمهوری اسلامی است و بنابراین جایی برای نگرانی نخواهد بود.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور گفت: ما به هیچ وجه میزان فعالیت اقتصادی میان ایران و سوریه را متناسب با سطح روابط سیاسی دو کشور نمی‌دانیم.
رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: اگر بخواهیم به امنیت غذایی پایدار دست یابیم لازم است بهره‌بردار از دانش، علم و فناوری کافی برخوردار باشد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: کارنامه طالبان نشان می‌دهد این گروه به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و مسئولان نظام جمهوری اسلامی و کشور‌های همسایه باید تا دیرتر نشده در سیاست خود نسبت به این گروه تجدید نظر اساسی نمایند. بی‌عملی در برابر طالبان، برای آینده منطقه خطرناک است.
در روز‌های آینده، مشتری در لحظات غروب به آرامی در تابش خیره‌کننده آفتاب قرار می‌گیرد. اگرچه زهره همچنان که از خورشید دورتر می‌شود، در آسمان غربی حرکت خواهد کرد تا در نقش فعلی خود به عنوان برترین جرم درخشان باقی بماند.
با توجه به وضعیت غیرطبیعی اقتصاد کشور، طبیعی به نظر می رسد که بازار سهام رفتاری همانند نوسانات چند روز اخیر را از خود نشان دهد و شاخص های سهام در محدوده فعلی نوسان پیدا ‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ