بازیکنان فصل گذشته پرسپولیس حاضر به انجام بازی در مقابل مس کرمان نشدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با ادامه فشارهای صهیونیست‌ها علیه اسرای فلسطینی در زندان‌های این رژیم، تدابیر اعتصابی اسرا همچنان ادامه دارد.
یک هزار اسیر فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در واکنش به حملات وحشیانه و بی سابقه نظامیان این رژیم به اسرا، اعتصاب غذای نامحدود خواهند کرد.
یک هزار اسیر فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در واکنش به حملات وحشیانه و بی سابقه نظامیان این رژیم به اسرا، اعتصاب غذای نامحدود خواهند کرد.
اعتصاب یک هفته ای تاکسی های آفریقای جنوبی مرگبار شد.
حداقل ۱۳ اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زده‌اند.
صدها تن از زندانیان سیاسی در بحرین برای دستیابی به حقوق اولیه خود برای دومین روز پیاپی اعتصاب غذا کردند.
انتظار هواداران استقلال برای درج خبر شروع تمرینات در روز پنج شنبه سرانجام موردنظر را نداشت.
در سایه گسترش اعتراضات در اراضی اشغالی علیه لایحه اصلاحات قضایی کابینه رژیم صهیونیستی، ده‌ها شرکت اقتصادی در کنار چندین دانشگاه در اراضی اشغالی، دست به اعتصاب زدند.
یک نشریه انگلیسی به نقل از منابع آگاه نوشت که تحویل موشک پیشرفته از لندن به کی‌یف به‌دلیل اعتصاب کارگران یکی از کارخانه‌های نظامی اصلی انگلیس، تحت‌الشعاع قرار گرفته است.
مردم فلسطین در واکنش به حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه جنین، دست به اعتصاب سراسری در کرانه باختری زدند.
رقیه که والدین خود را از دست داده و در منزل دایی‌اش در اصفهان بزرگ شده، اعتقاد داشت که اجدادی هندی دارد.
رئیس هیئت امور اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرد که اسرای فلسطینی اعتصاب غذای خود که قرار بود از امروز یکشنبه آغاز شود را به ماه آینده موکول کردند.
شرکت INEOS مالک باشگاه نیس با بحران جدیدی روبرو شده است. INEOS و رییس آن، جیم راتکلیف، یکی از دو مشتری جدی خرید منچستریونایتد نیز هست.
منابع فلسطینی از حرکت جدید اسیران فلسطینی برای وادار کردن رژیم صهیونیستی به خواسته‌های اسیران خبر دادند.
اعتصاب حریف پرسپولیس با تهدید هم نشکست+عکس
منابع فلسطینی از ادامه اعتصاب غذای یک اسیر فلسطینی برای یازدهمین روز پیاپی خبر می‌دهند.
باشگاه پیکان ادعای اعضای تیم فوتبال این باشگاه مبنی بر دریافتی 55 درصدی را رد و اعلام کرد هر بازیکن دست به اعتصاب بزند، با او برخورد می‌شود.
اعتصاب بازیکنان حریف پرسپولیس قبل از بازی حساس
منابع محلی در کرانه‌باختری از آغاز اعتصاب سراسری در شهر بیت‌لحم در جنوب کرانه‌باختری خبر می‌دهند.
برخی منابع امروز سه شنبه اعلام کردند که رئیس جنبش النهضه تونس دست به اعتصاب غذا زده است.
اتحادیه‌های وابسته به شرکت‌های توزیع بنزین و گازوئیل در ایتالیا در اعتراض به آئین‌نامه لغو تخفیف قیمت مواد سوختی توسط دولت و همچنین دستورالعمل کاخ نخست‌وزیری برای شفافیت با هدف جلوگیری از دست‌کاری قیمت‌های سوخت برای ۴۸ ساعت اعتصاب کردند. اعمال مالیات‌های مستقیم و غیرمستقیم بر بنزین و گازوئیل در ایتالیا سبب اعتراض شدید مردم شده است.
صاحب یک داروخانه شبانه‌روزی در شمال تهران از نایاب شدن فنیتویین ۶۰ و فنیتویین کامپاند خبر می‌دهد و می‌گوید در ماه‌های آینده بحران کمبود دارو‌های اعصاب و روان بدتر خواهد شد. این صاحب داروخانه، دوستانی در صنعت دارو دارد و می‌گوید تولید‌کنندگان دارو اطمینان داده‌اند که امکان تولید تمام دارو‌ها در کشور وجود دارد، اما وقتی مسوولان سازمان غذا و دارو فکر می‌کنند با قیمت‌های دستوری همزمان با افزایش ساعتی نرخ ارز، می‌شود چراغ صنعت و تولید دارو را روشن نگه داشت، تولید‌کننده چاره‌ای جز کاهش ظرفیت تولید ندارد، چون دیگر پولی ندارد که پای چرخ‌های لق تولید بریزد.
در حالی که کارگران با بحران هزینه‌های زندگی و دستمزد‌های راکد دست‌وپنجه نرم می‌کنند، اعتصاب‌ها امسال بریتانیا را فرا گرفته است. قیمت‌های مصرف‌کننده درج‌شده بر کالا‌ها در سال منتهی به اکتبر ۱۱.۱ درصد افزایش یافت که بالاترین میزان در ۴۱ سال گذشته است. پس از در نظر گرفتن تورم، میانگین دستمزد‌ها با بیشترین کاهش در اوایل سال‌جاری مواجه و همچنان در دوره ژوئن تا سپتامبر رو به کاهش بود. طبق گزارش تایمز، یک‌میلیون کارگر بریتانیایی قرار است در ماه‌های دسامبر و ژانویه اعتصاب کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ