هافبک میانی و مدافع کناری هوادار جدال تماشایی این تیم برابر مدعی عنوان قهرمانی را از دست دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود برد پرگل برابر تراکتور مدیرعامل سپاهان در پایان بازی اعتراضش را گوش داوران مسابقه رساند.
مس رفسنجان این روزها با هدایت ساکت الهامی بدون هیاهو کارش را جلو می‌برد و به نظر می‌رسد یکی از تیم‌های جذاب و البته پرقدرت لیگ بیست و سوم باشد.
قدیمی‌ها مثلی داشتند اینکه؛ رفتنت با خودت هست برگشتن‌ات با خدا ساکن قدیمی محله یوسف‌آباد گویا در جوانی هوای رفتن به این محدوده نظامی را می‌کند و گشتی هم دردره ندید می‌زند تا ببیند این دره و تپه ترسناک که همه از آن صحبت می‌کنند چیست و خودش آن را تجربه کند که گیر ماموران می‌افتد و ضمانت چند نفر از اهالی و سال‌ها بومی بودن خودش به دادش می‌رسد و باعث رهایی‌اش می‌شود.
ساکت الهامی در سکوت کامل مشغول آماده سازی مس رفسنجان است؛ او رویاهای بزرگی را در تیم جدید در سر می پروراند.
مدیر اندیشکده اقتصاد مقاومتی، با تأکید بر اینکه طرح نهضت ملی مسکن یک طرح مولد در کشور است، گفت: ما بدون استفاده از ظرفیت نظام بانکی نمی‌توانیم ساخت مسکن را در کشور توسعه بدهیم..
مسعود شجاعی طی چند فصل اخیر در تیم‌هایی بازی کرده که ساکت الهامی سرمربی آن بوده است!
با توجه به تصویب‌نامه هیئت وزیران در خصوص تغییر ساعت کاری در اوقات پر مصرف انرژی و ضرورت مشارکت همگانی ساعت آغاز به کار بدون استثنا از نیمه خرداد تا نیمه شهریور ساعت ۶ است.
ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی، بدون استثنا از نیمه خرداد تا نیمه شهریور، ساعت ۶ صبح آغاز می‌شود.
در آستانه بازی حساس با پرسپولیس، بازیکنان هوادار بدون استرس برای سرمربی تیم‌شان جشن تولد گرفتند.
جبهه پایداری بلندگو و رسانه دارد و بدون خونریزی صداوسیما را گرفته‌اند. در فضای مجازی پول خرج می‌کنند. بعضی از نهاد‌های قدرتی در اختیارشان است. با وجود پول، نهاد‌های قدرتی، رسانه و تریبون، یک جماعتی که سروته آن دوتا اتوبوس نیست خیلی راحت می‌توانند بیایند و با استفاده از بلندگو، صداوسیما، بعضی رسانه‌ها و فضای مجازی واقعیت‌ها را طور دیگری جلوه بدهند. از انسان‌های سالم، درست و مفاخر کشور مزدور و خائن و فتنه‌گر یا ساکت فتنه درست کنند. این‌ها به خاطر امتیازاتی است که در اختیار دارند؛ نهاد‌های قدرتی، ثروت و رسانه.
رئیس شورای شهر تهران گفت: ایستگاه ساخته می‌شود اما واگن به اندازه کافی وجود ندارد و نتیجه این حرکت ها ۱۰۰ درصدی نیست.
باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ درخواست کرد ساعت بازی این تیم با استقلال بدون هماهنگی تغییر نکند.
یکصدمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس مثل همه دیدارهای گذشته این دو تیم بدون حضور بانوان برگزار خواهد شد.
امام جمعه موقت تهران تقوای الهی را ترک محرمات دانست و افزود: این مهم بدون ولایت معنا ندارد امروز کسانی که غیرت دینی دارند نباید در برابر کشف حجاب‌ها ساکت باشند نباید در برابر ظلم صهیونیست‌ها بی‌تفاوت باشند، کسانی که در برابر این اعمال سکوت می‌کنند مرزبان دین نیستند و اگر نماز شب هم بخوانند سکولار در عمل هستند.
مطابق انتظار دیدار دوباره مس و هوادار در ورزشگاه دستگردی اکباتان بدون حاشیه نبود.
معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی گفت:‌ قطعات ریز دانه ای که توانایی تجمیع با پلاک های دیگر را ندارند می توانند به تنهایی وارد ساخت و ساز شوند.
عضو هیأت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن از تصویب ۷ شرکت صنعتی در دولت خبر داد که بادریافت زمین ازسازمان ملی زمین ومسکن وبدون دریافت تسهیلات بانکی برای کارکنان خود به احداث مسکن اقدام خواهندکرد
دانشمندان دانشگاه لیدز بریتانیا معتقدند که استفاده از زبان مصنوعی برای آنالیز طعم شکلات، به ساخت شکلات‌های خوشمزه‌تری منجر می‌شود.
گل گهر – هوادار بدون شک یکی از بازی های جذاب هفته دوازدهم لیگ برتر خواهد بود. یک بازی سخت برای هر دو تیم.
اهواز - تیم فوتبال استقلال ملاثانی در حالی قرار است امروز از تیم فوتبال دریا در لیگ دسته اول میزبانی کند که تا ساعت ۱۳ هم زمین این بازی هنوز مشخص نشده بود.
ژابی آلونسو، سرمربی جدید بایر لورکوزن، حدود دو ماه سردار آزمون را در اختیار نخواهد داشت.
ساکت الهامی پس از متوقف کردن تراکتور در خانه، بدون تغییر تیمش را راهی مسابقه با پرسپولیس کرده است.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: ما از حوزه ساخت و تولید هواپیماهای بدون سرنشین عبور کرده‌ و به حوزه تولید زیر سامانه‌های عملیاتی پهپادها ورود کرده‌ایم.
آن‌ها با هم دوست هستند، اما زد و خورد و خونریزی این مسائل وجود نداشت. متأسفانه فقط می‌خواهند الهامی را بکوبند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ