قدیمی‌ها مثلی داشتند اینکه؛ رفتنت با خودت هست برگشتن‌ات با خدا ساکن قدیمی محله یوسف‌آباد گویا در جوانی هوای رفتن به این محدوده نظامی را می‌کند و گشتی هم دردره ندید می‌زند تا ببیند این دره و تپه ترسناک که همه از آن صحبت می‌کنند چیست و خودش آن را تجربه کند که گیر ماموران می‌افتد و ضمانت چند نفر از اهالی و سال‌ها بومی بودن خودش به دادش می‌رسد و باعث رهایی‌اش می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آستارا- سرپرست منابع طبیعی آستارا از سقوط خودروی حامل دو مأمور این اداره به دره در ارتفاعات لوندویل در هنگام مأموریت خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.
کاشمر ـ فرمانده پلیس راه کاشمر و کوهسرخ گفت: بر اثر سقوط خودروی سواری پژو در محور کوهستانی کوهسرخ به نیشابور به پایین دره، ۳ سرنشین آن جان باختند.
مقامات و رسانه‌های محلی مکزیک اعلام کردند در پی واژگونی یک اتوبوس در غرب این کشور ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.
شهردار تهران گفت: ۷ رود دره در تهران داریم که آنها هم مشکلات خاص خودشان را دارند، همچنان که خطر سیلاب و فرونشست زمین؛ مشکلاتی برای پایتخت ایجاد کرده است.
ردپای نام آبادی سوهانک را در دوران ناصرالدین‌شاه هم می‌توان جستجو کرد. در این دوران نام این آبادی با یک واقعه سیاسی گره خورد. زمانی در این‌باره می‌گوید: «یکی از اتفاقات مهم سیاسی دوران ناصرالدین‌شاه در این آبادی رقم خورد. وقتی فرمان عزل میرزا آقاخان نوری در همین آبادی صادر شد، به سوهانک دره عزل گفتند و این نام هم در دوران ناصری سر زبان‌ها افتاد.
رسانه‌های هند اعلام کردند که در پی سقوط یک اتوبوس به دره شماری کشته و زخمی شدند.
آخرین بار، حدود نیم قرن گذشته گونه خرس قهوه‌ای توسط افراد بومی در منطقه نهاوند مشاهده شده بود و در صورتی که گزارشات و مستندات تکمیل شده و به مقدار کافی داشته باشیم، منطقه شکار ممنوع گرین، به علت شرایط زیستگاهی مستعد به حفاظت شده یا پناهگاه حیات وحش ارتقای سطح خواهد داد.
شفت- رئیس جمعیت هلال احمر شفت از کشته شدن ۳ نفر بر اثر سقوط خودروی پراید به دره در مسیر شفت به امامزاده اسحاق(ع) این شهرستان خبر داد.
شهردار منطقه ۵ تهران از تخریب ۱۸ پلاک قرمز در دره فرحزاد خبر داد و گفت: برنامه زمان‌بندی برای تحویل فاز یک شهریور ۱۴۰۲ است.
قمچقای از یک سو به دره‌ای مشرف است که در قدیم به «دره شاهان» شهرت یافته و صخره‌های تیغ‌مانند و هولناک کوهی که قلعه در آن ساخته شده با پرتگاه‌های بلند، بالا رفتن از آن و رسیدن به دژ را بسیار دشوار کرده است.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: ۱۴ محور روستایی احمدفدالله و دره کاید در دزفول به دلیل بارش برف مسدود هستند.
انتصاب مدیران باشگاهی در فدراسیون!! تاج نگاهی به اصل تعارض منافع در اساسنامه فیفا و قوانین داخلی فدراسیون متبوعش بیندازد و ضمن خودداری از ادامه این رویه، تکلیف این دو انتصاب را هرچه سریع‌تر مشخص کند تا همچون مار در آستین، نیش‌های تازه‌ای بر پیکره فوتبال وارد نشود
تاج نگاهی به اصل تعارض منافع در اساسنامه فیفا و قوانین داخلی فدراسیون متبوعش بیندازد و ضمن خودداری از ادامه این رویه، تکلیف این دو انتصاب را هرچه سریع‌تر مشخص کند
رحمانی‌پناه می‌گوید: «اصلا چیزی به نام برق وجود نداشت. برق ٢٠-۳۰ خانوار اینجا از بیمارستان ۵٠١ ارتش تامین می‌شد. به این صورت که ساعت ٤ یا ۵ بعد از ظهر که هوا تاریک می‌شد سرباز بیمارستان برق را روشن می‌کرد و چون سیستم تولید برق گازوئیلی بود، یک ساعت بعد که گازوئیل تمام می‌شد، دیگر برق نداشتیم. همه در خانه‌ها چراغ پیریموس و گردسوز داشتند.
وضعیت ساماندهی رود دره فرحزاد و معتادین متجاهر در سی و چهارمین جلسه قرارگاه اجتماعی شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.
دبیر قرارگاه اجتماعی شهر تهران از عاری شدن دره فرحزاد از معتادان متجاهر خبر داد و گفت: این رود دره تبدیل به یکی از بزرگترین اماکن تفریحی و توریستی خواهد شد.
مسئولان محلی افغانستان در بغلان می گویند که در پی واژگون شدن یک‌ دستگاه اتوبوس مسافربری و سقوط آن به دره ، ۸ نفر جان باخته و ۴۱ تن دیگر زخمی شده اند.
منابع صهیونیستی با اشاره به عملیات تیراندازی امروز فلسطینی ها در منطقه دره اردن، اذعان کردند که همه مجروحان این حادثه که شمار آنها به ۷ نفر رسیده، نظامی هستند.
منابع صهیونیستی با اشاره به عملیات تیراندازی امروز فلسطینی ها در منطقه دره اردن، اذعان کردند که همه مجروحان این حادثه که شمار آنها به ۷ نفر رسیده، نظامی هستند.
نایب رئیس شورای شهر تهران در بازدید میدانی از دره فرحزاد از ایجاد مسیر گردشگری فرحزاد در آینده نزدیک خبر داد.
جلسه ساماندهی رود دره فرحزاد با حضور عوامل شهرداری و مدیران مناطق مربوطه برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ