در جریان یک مسابقه در دسته چهارم فوتبال انگلیس برخورد توپ به سر داور وی را راهی بیمارستان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخورد سنگین بیرانوند و عزت‌اللهی که منجر به مصدومیت شدید هر دو بازیکن و تعویض بیرانوند با نیازمند شد.
تصادف خودروی پژو پارس با خودروی قدیمی هوندا آکورد، سبب وارد شدن خسارت شدید به پژو شده و خودروی هوندا خسارت چندانی به خود ندید.
در جدیدترین قسمت برنامه «ستاره‌ساز» که دیروز از شبکه ٣ پخش شد، زانوی بازیکن به صورت گلر (علیرضا رضاپور) برخورد کرد و باعث خونریزی شدید بینی او شد.
دو خودرو در پی تصادف در وسط چهارراهی به یک ساختمان برخورد کردند و باعث ریزش آوار شدند.
این حادثه زمانی رخ داد که به دنبال وزش باد شدید، قلعه که به زمین متصل نبود، ناگهان به هوا برخاست و دختری که داخل آن مشغول بازی بود را با خود برد و با سیم‌های برق شهری نیز برخورد کرد.
به دنبال واژگونی یک اتوبوس در جنوب غرب عربستان، دستکم ۲۰ تن کشته و ۳۰ تن دیگر زخمی شدند.
تصویری از فاجعه در اتوبان که توسط دوربین‌ها ضبط شده؛ برخورد شدید کامیون به تابلو در ترکیه را نشان میدهد.
ویدیویی پر بازدید از لحظه برخورد وحشتناک چند خودرو در یک اتوبانی در سوئد را ببینید.
سرهنگ مؤمنی معاون پلیس راهور تهران بزرگ از اولین تصادف منجر به فوت پایتخت در سال ۱۴۰۲ خبر داد. در این حادثه که در بزرگراه شهید خرازی تهران به وقوع پیوست، یک جوان ۲۱ ساله بر اثر سرعت زیاد و برخورد با گاردریل و نبستن کمربند ایمنی از خودرو به بیرون پرتاب شد و جان خود را از دست داد.
یک موتورسوار در حال عبور از یک خیابان بود که ناگهان یک سگ حمله می‌کند و باعث برخورد موتورسوار با ماشین پارک شده می‌شود.
صحنه برخورد نیمار و بازیکن لیل که با مصدومیت نیمار همراه شد
بیهوشی سید محمد حسینی! مسابقه تراکتور - ذوب آهن متوقف شد. برخورد شدید و بسیار خطرناک سید محمد حسینی و امیرحسین صدقی که به دلیل وخامت حال هر دو بازیکنان مخصوصا بازیکن تراکتور سریعا آمبولانس وارد زمین شد. برخی بازیکنان به دلیل شدت مصدومیت، توان نگاه کردن به بازیکنان را نداشتند و شوکه شده بودند.
برخورد شدید امیرحسین صدقی با سیدمحمد حسینی منجر به مصدومیت هر دو بازیکن شد.
بیهوشی سید محمد حسینی! مسابقه تراکتور - ذوب آهن متوقف شد. برخورد شدید و بسیار خطرناک سید محمد حسینی و امیرحسین صدقی که به دلیل وخامت حال هر دو بازیکنان مخصوصا بازیکن تراکتور سریعا آمبولانس وارد زمین شد. برخی بازیکنان به دلیل شدت مصدومیت، توان نگاه کردن به بازیکنان را نداشتند و شوکه شده بودند.
مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز در صحن علنی مجلس گفت: به خاطر سوءمدیریت رئیس فدارسیون فوتبال، 186 میلیارد تومان برای 32 روز به ویلموتس می‌دهیم یعنی روزی 5.8 میلیارد تومان. این عملکرد فعلی رئیس فدراسیون فوتبال است که باید پاسخگو باشد. البته به قول خودش پرونده ویلموتس داخل جیبش است شاید چون در جیبش هست نتوانستید بررسی کنید. رئیس فدارسیون فوتبال به جای عذرخواهی از مردم به خاطر کسب ضعیف ترین نتیجه تیم ملی در جام جهانی، با تفاخر با مردم برخورد کرد. امروز روز پاسخگویی کادر فنی و رئیس فدراسیون فوتبال است. منبع: دانشجو
ساعت حدود چهار می‌شود که آقای نیک‌فرجام تصمیم خودش را می‌گیرد: به شدت نگران توله‌ها بودم، آن منطقه هم آنتن ندارد و امکان تماس با هیچ‌کسی را نداشتم. از یک طرف می‌دانستم که اگر توله‌ها را با خودم ببرم، شاید دیگر مادرشان سراغ‌شان نیاید، از طرفی حدس می‌زدم یوزپلنگ مادر با خطری مواجه شده و تصمیم گرفته جای توله‌ها را عوض کند و شاید همین حین دچار حادثه شده باشد و اصلا برنگردد، اگر توله‌ها را همان‌جا رها می‌کردم احتمال برگشتن مادرشان از اینکه از گرسنگی بمیرند و یا طعمه حیوانی شوند، کمتر بود، پس تصمیمم را گرفتم و توله‌ها را با بدون اینکه دستم به آن‌ها بخورد، با یک گونی برداشتم.
بر اثر برخورد یک خودرو با گروهی از نیرو‌های پلیس در لس آنجلس دستکم ۲۵ نفر زخمی شدند.
در پی تصادف یک راننده ۲۲ ساله که با خودروی خود با جمعیتی متشکل از ۷۵ نیروی پلیس تازه استخدام شده در کالیفرنیا، برخورد کرد، ۲۵ نفر مصدوم شدند.
خبرگزاری دولت نوشت: تعدادی اغتشاشگر در قهدریجان اصفهان که تعداد آن‌ها کمتر از ۱۰۰ نفر بود چهارشنبه شب سعی در برهم زدن نظم عمومی داشتند. این افراد با پرتاب ترقه و بمب‌های دست ساز باعث ایجاد صدا و مزاحمت برای مردم شدند. بر پایه گزارش ایرنا یکی از ترقه‌ها به یک مامور نیروی انتظامی برخورد کرده و باعث مصدومیت وی شده است.
بابا والاس و کایل لارسون پس از برخورد خودروهایشان با یکدیگر از مسابقه اتومبیلرانی ناسکار خارج شدند در خارج از پیست با یکدیگر گلاویز شدند.
شب گذشته یک دستگاه خودرو BMW ۴۲۸i به ارزش تقریبی ۴ میلیارد تومان، زیر پل صدر تهران به شدت با دیواره‌ها برخورد کرد و دچار آسیب‌دیدگی شدید شد. خوشبختانه راننده از این سانحه جان سامل به در برد.
پلیس نامحسوس پایتخت هنگام گشت زنی در بزرگراه شهید بابایی به یک تریلی حمل سوخت برخورد کرد که بعد از توقف در حاشیه بزرگراه با سواستفاده از تاریکی شب، اقدام به خالی کردن ۵۰ گالن سوخت به داخل یک خودروی وانت پیکان کرد و به جای آن ۵۰ گالن آب از وانت پیکان به داخل مخزن بنزین ریخت.
خروج کنترل خودروی لادا از دست راننده باعث تغییر مسیر ماشین و برخوردش به یک دوچرخه‌سوار شد.
تعدادی از دوچرخه سواران شرکت کننده در یک مسابقه در استرالیا بر اثر برخورد یک خودروی سواری سرنگون شدند. دوچرخه سواران در حال رکاب زدن در کنار جاده در شورتلند بودند که خودروی سواری با بی احتیاطی به نفر اول آن‌ها برخورد و منجر به سرنگونی او و تعداد دیگری از دوچرخه سواران شد. هیچ کس در این حادثه آسیب جدی ندید، اما دو تن از آن‌ها به بیمارستان منتقل شدند. پلیس گفته راننده متخلف ۳۱ ساله ۴۶۴ دلار جریمه شده و سه امتیاز از دست داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ