اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از تساوی بدون گل مقابل ساوتهمپتون از داور مسابقه به شدت انتقاد کرد و مدعی شد در برخورد توپ به دست بازیکن حریف یک پنالتی واضح برای یونایتد گرفته نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی مقابل لانس از عملکرد تیمش تمجید کرد و گفت از جذب راسموس هویلند که او را مهاجمی گلزن توصیف کرد خوشحال است.
درحال حاضر اریک تن هاخ سرمربی شیاطین سرخ، طارمی را با دقت در نظر دارد و بایستی دید که چه سرنوشتی در انتظار طارمی خواهد بود.
منچستریونایتد در یک دیدار دوستانه مقابل رکسهام با نتیجه 3-1 شکست خورد.
اریک تن‌هاخ در حرکتی که نشان از تلاش او برای تثبیت اقتدارش در منچستریونایتد دارد خواهان کم شدن برنامه‌های تبلیغاتی در تور آمریکا و توجه بیشتر به تمرین‌ها شد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تایید کرد که این باشگاه در مراحل پایانی جذب یک مهاجم جدید قرار دارد.
دیدار یونایتد و آرسنال با وجود پیروزی 2-0 شاگردان اریک تن هاخ در 90 دقیقه به ضربات پنالتی کشیده شد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، اعلام کرد که داوید دخیا به حضورش در این باشگاه ادامه خواهد داد اما تضمینی برای جایگاهش وجود ندارد.
مربی و بازیکنان یونایتد پس از پیروزی 2 بر یک مقابل فولام به رختکن نرفتند، در زمین ماندند و پس از آخرین بازی خانگی‌شان در این فصل با هواداران وداع کردند.
یک روزنامه انگلیسی اعلام کرد صبر اریک تن‌هاخ از شکایت‌های دائمی آنتونی مارسیال، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، به سر آمده و او امسال تابستان شیاطین سرخ را ترک می‌کند.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد از عملکرد بازیکنانش در برتری 1-0 مقابل بورنموث احساس رضایت دارد.
در آستانه دیدار منچستریونایتد و تاتنهام یک روزنامه انگلیسی با ادعایی درباره علت استخدام نشدن مربی هلندی یونایتد توسط تاتنهام به تنش بین دو تیم دامن زد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی تیم منچستریونایتد، کتاب راهنمای بقای SAS را به یک خبرنگار هدیه داد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار با بتیس در لیگ اروپا می‌گوید تیمش درس‌های لازم را از شکست مقابل لیورپول گرفته و حالا نگاهش رو به آینده است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از شکست سنگین مقابل لیورپول، عملکرد شاگردانش را غیرحرفه ای دانست.
منچستر یونایتد دیدار اول مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه را با پیروزی 3-0 مقابل ناتینگهام به پایان رساند.
یک رسانه انگلیسی مدعی شد اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، با مدیر برنامه‌های مارکو رویس، ستاره دورتموند دیدار کرده است.
با تایید اریک تن‌هاخ، منچستریونایتد یک دروازه‌بان جدید به خدمت می‌گیرد. اما علت اضافه شدن یک گلر به فهرست بازیکنان یونایتد چه بوده است؟
منچستریونایتد یک بار دیگر در دیداری که کاسیمیرو را به عنوان بازیکن ثابت در اختیار داشت توانست برنده شود و در پایان بازی اریک تن‌هاخ از ستاره برزیلی تمجید کرد.
سرمربی تیم منچستریونایتد معتقد است که تیمش برای تداوم روند خوب خود نیاز به تقویت دارد.
با پیروزی سیتی مقابل لیورپول در یک دیدار پرهیجان، تیم های مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه تکمیل شد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی 2-1 مقابل فولام گفت از اینکه یکی از بازیکنان تعویضی‌اش باعث پیروزی در لحظات پایانی شده خوشحال است.
یک روزنامه اسپانیایی می‌گوید اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، ترجیح می‌داد امسال تابستان به جای کاسیرو، فرانکی دی‌یونگ را به تیمش منتقل کند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی 3-1 مقابل آرسنال به ستایش از بازیکنانش و به خصوص مارکوس راشفورد و آنتونی پرداخت.
یک روزنامه انگلیسی می‌گوید اریک تن‌هاخ قصد دارد در بازی یونایتد مقابل لیورپول نام کاپیتان شیاطین سرخ، هری مگوایر را از ترکیب اصلی تیمش خط بزند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ