عبدالمطهر محمدخانی نوشت: خطر ریزش گود و کج‌شدن برج میلاد بعد از ۱۰ سال برطرف شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در لیبی =فعالیت خود در این کشور را از سرگرفته است و چهارشنبه گذشته اولین کشتی ایران در بندر مصراته بعد از حدود ده سال پهلو گرفت.
شهردار منطقه ۱۸ تهران گفت: ۱۵ پلاک معارض بزرگراه شهید بروجردی به ارزش بیش از ٢٠٠٠ میلیارد ریال پس از ده سال با حکم دادستانی رفع معارض شد.
در ده سال گذشته بیش از ده یوز ایرانی بر اثر تصادف در جاده میامی-سبزوار از بین رفته‌اند. حالا پس از گذشت حدود یک دهه از ارائه طرح ایمن‌سازی این جاده، علی سلاجقه، رییس سازمان محیط‌زیست گفته است که اقدامات لازم برای فنس‌کشی این جاده به طول ۳۴ تا ۳۶ کیلومتر آغاز شده است.
اسطوره تنیس جهان پس از ۱۸ سال از جمع ۱۰ تنیسور برتر جهان کنار رفت و با ۴ پله سقوط در رده سیزدهم جای گرفت.
رافائل نادال برای نخستین بار از سال ۲۰۰۵ میلادی جایگاهی در جمع ۱۰ تنیسور برتر جهان نخواهد داشت.
یک هواپیمای سعودی حامل کمک‌های امدادی برای قربانیان زلزله ویرانگر روز سه‌شنبه در فرودگاه بین‌المللی حلب فرود آمد که اولین بار از زمان قطع روابط دیپلماتیک ریاض با دمشق در ده سال گذشته محسوب می‌شود.
معاون توسعه بنیاد شهید ضمن انتقاد از اجرا نشدن کامل قانون جامع خدمات ایثارگران گفت: تعداد بندهای اجرا شده برنامه ۶ توسعه به صورت کامل، صفر است.
مدیر تیم‌های ملی اسکیت از نصب ۲۳۰ صندلی در آکادمی اسکیت آزادی و بازسازی آن بعد از ۱۰ سال خبر داد.
سال آینده سال ظهور ژاپن به عنوان یک بازیگر اصلی ژئوپولیتیک خواهد بود و برای اولین بار پس از چهار دهه چشم‌انداز ایران در هاله‌ای از تردید جدی قرار خواهد گرفت
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: پس از رصد تحرکات عناصر عمده و قاچاقچیان کلان مواد مخدر مأموران انتظامی شهرستان جاسک از انتقال محموله مواد مخدر به وسیله یک دستگاه کامیون متعلق به سوداگران مرگ باخبر شدند و پس از تعقیب و گریز این کامیون، ضمن توقیف آن در بازرسی به عمل آمده، ۹۶۲ کیلوگرم ماده مخدر از نوع هروئین را که به صورت کاملا ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند که بنابر اعلام ضابطین این میزان کشفیات در ۱۰ سال گذشته در سطح استان هرمزگان بی سابقه است.
مرداد سال ۱۴۰۰ گزارش یک درگیری خونین در یکی از مناطق جنوبی تهران آغاز شد. پس از آن مأموران به محل اعزام شدند و مشخص شد مرد جوانی با همدستی برادر و پسرخاله‌اش پس از ورود مخفیانه به خانه یک زوج، با آن‌ها درگیر شده و مرد صاحبخانه و یکی از مهاجمان مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند. ساعاتی بعد کادر درمان اعلام کردند که مرد صاحبخانه که با شلیک گلوله کلت کمری مجروح شده بود بر اثر شدت خونریزی تسلیم مرگ شده است.
سرمربی کنونی و دروازه‌بان سابق تیم ملی ایران پس از ۱۰ سال در آغوش یکدیگر دیده شدند.
سرمربی آلومینیوم و مربی استقلال در تمرین امروز شاگردان کارلوس کی‌روش حضور پیدا کردند.
استرداد متهم به قتل پس از ۱۰ سال حبس
شهردار تهران ۱۰ روز پس از انتشار گزارشی در مورد تهدیدها و آسیب‌های احتمالی شن‌چاله‌ها در خبرگزاری مهر، از پیگیری موضوع شن‌چاله‌ها از طریق دستگاه قضائی خبر داد.
پس از قطع روابط ۱۰ ساله میان حماس و دولت سوریه، این روند با حضور نمایندگان گروه های فلسطینی از جمله جنبش اسلامی فلسطین (حماس) در سوریه و دیدار آنها با بشار اسد تغییر کرد.
سیاست‌ها و راهبرد شی جین پینگ رهبر حزب کمونیست و رئیس جمهور چین از سال ۲۰۱۲ سبب شده تا قدرت اقتصادی-سیاسی این کشور در جهان به رقیب اصلی امریکا تبدیل شود.
ملاله یوسف‌زی ۱۰ سال قبل تنها ۱۵ سال داشت که به دلیل حمایت از تعلیم دختران هدف حمله طالبان قرار گرفت. پس از یک دهه دوری از وطن این زن جوان برای بازدید از مناطق سیل زده به پاکستان بازگشته است.
مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران گفت: یکی از بزرگترین پروژه‌های تجاری و مسکونی پایتخت پس از ۱۰ سال رفع تصرف و به چرخه دارایی‌های شهرداری تهران بازگردانده شد.
لیز تراس پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه در سال ۱۹۹۶، به حزب محافظه کار پیوست و در عرض دو سال ، از حزب ضد سلطنتی به سلطنت طلب ترین حزب در بریتانیا ملحق شد.
در ۲۲ مهر سال ۱۳۵۹ (فقط ۲۲ روز پس از آغاز جنگ) با ۳۰ سال سن، در خرمشهر با درجه ستوان یکمی اسیر نیروهای عراقی شد، اما بواسطه آمادگی جسمانی و روانی بالایش، توانست شرایط غیر قابل تحمل اسارت را ده سال تاب بیاورد
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: اجرای ورزش‌های رزمی بعد از وقفه ۱۰ ساله، نشان دهنده عزم آموزش و پرورش در شناسایی و شکوفایی استعدادهای ورزشی است.
رئیس اتحادیه کل انجمن‌های کشاورزی عراق می‌گوید: گرانی نهاده‌های دام و طیور موجب تلف شدن هزاران راس دام شده و هزاران مرغداری را در معرض خطر تعطیلی قرار داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ