سرمربی تیم ملی فوتبال زنان زامبیا به تعرض به یکی از بازیکنان این تیم متهم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اقدام جنجالی بازیکنان فوتبال آمریکا در جام جهانی توجه جهانیان را به خود جلب کرد.
در مسابقات جام جهانی فوتبال زنان که در نیوزیلند برگزار شد، اعضای تیم ملی فوتبال زنان آمریکا در دیدار با تیم ملی زنان ویتنام، سرود ملی این کشور را نخواندند. منبع: ایسنا
فدراسیون فوتبال ایران نسبت به خبر دریافت سکه و اتومبیل از سوی هیات رئیسه بابت صعود به جام جهانی قطر واکنش نشان داد.
پنالتی جنجالی تراکتور مقابل ملوان و حواشی پیرامونی آن در لا به لای اخبار شب گذشته فوتبال ایران پنهان ماند.
رئیس اتحادیه فوتبال اروپا اظهارات را درباره درگیری ها در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انجام داد.
شب گذشته برنامه فوتبال برتر مصوبه ای را رونمایی کرد که بر اساس آن خزانه دار فدراسیون فوتبال به سبب پیروزی تیم ملی در برابر ولز در جام جهانی 20 هزار دلار پاداش دریافت کرد.
فدراسیون جهانی فوتبال، برخوردهای احتمالی با جشن های جنجالی آرژانتینی ها پس از فتح جام جهانی را مورد بررسی قرار می دهد.
با تایید کلودیو رینا مشخص شد افرادی که گرگ برهالتر، سرمربی آمریکا در جام جهانی، آنها را متهم به باج‌گیری کرده بود او و همسرش هستند.
حضور گوکچه در جشن قهرمانی که با واکنش لیونل مسی نیز همراه شد، به شدت مورد انتقاد کاربران و هواداران فوتبال قرار گرفت و حتی فیلم‌هایی نیز در این زمینه منتشر شد که نشان می‌داد بازیکنان به طرز عجیبی مجبور به عکس گرفتن با این شخص شده‌اند.
فدراسیون جهانی فوتبال به پرونده جنجالی آشپز معروف در جشن قهرمانی جام جهانی ورود کرد.
رییس‌جمهور کنیا پس از شکست فرانسه مقابل آرژانتین در فینال جام جهانی پیامی در حساب کاربری خود در توییتر منتشر کرد که سروصدا به پا کرد.
مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران به اظهاراتی که از طرف «روبرتو مارتینز» سرمربی بلژیک بعد از حذف از جام جهانی مطرح می‌شود واکنش تندی نشان داد.
آلن شیرر، ستاره سالهای دور فوتبال انگلیس پس از حذف آلمان از جام جهانی با انتشار یک توییت، حسابی جنجال به پا کرد.
دروازه‌بان تیم‌ملی فوتبال غنا اردوی تیمش در جام جهانی ۲۰۲۲ را ترک کرد.
تیم ملی فوتبال ایران در حالی نتیجه بازی را آن هم با رکوردشکنی تاریخی زدن 2 گل در جام جهانی به تیم قدرتمند انگلیس واگذار کرد که از هفته‌ها پیش، از رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی و آل‌سعود گرفته تا وطن‌فروشان داخلی و خارجی جنگ روانی- رسانه‌ای ناجوانمردانه و بی‌سابقه‌ای علیه این تیم به راه انداخته بودند.
تیم ملی فوتبال ایران در حالی نتیجه بازی را آن هم با رکوردشکنی تاریخی زدن 2 گل در جام جهانی به تیم قدرتمند انگلیس واگذار کرد که از هفته‌ها پیش، از رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی و آل‌سعود گرفته تا وطن‌فروشان داخلی و خارجی جنگ روانی- رسانه‌ای ناجوانمردانه و بی‌سابقه‌ای علیه این تیم به راه انداخته بودند.
فدراسیون فوتبال انگلیس و چند کشور دیگر اروپایی از تصمیم خود برای بستن بازوبند جنجالی در جام جهانی عقب نشینی کردند.
کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس ممکن است به خاطر اقدامی که در دیدار مقابل ایران انجام می‌دهد، بازی مقابل ولز را در جام جهانی از دست بدهد.
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در نشست خبری خود بار دیگر از میزبانی قطر در جام جهانی ۲۰۲۲ دفاع کرد.
راسموس تانتولت، گزارشگر شبکه TV ۲، چند روز قبل از بازی افتتاحیه جام جهانی فوتبال از قطر و به صورت پخش زنده در حال تهیه گزارش بود که کارکنان امنیتی به او حمله‌ور شده و حواشی بزرگی ایجاد کردند.
فوتبال ایران تا قبل از حضور در قطر پنج دوره حضور در جام های جهانی را تجربه کرده است که هر دوره با اتفاق خاصی همراه بوده اما شاید فقط اولین دوره حضور تصویر ماندگاری نداشته است.
لیست تیم ملی فوتبال عربستان برای شرکت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از دو روز گذشته جنجال آفرین شد.
اهمیت و سروصدای فوتبال در حدی هست که از کشیده‌شدنش در هر منازعه پرسروصدایی تعجب نکنیم.
شاید برای تعیین تکلیف و تسویه حساب بین خاکریز‌های مختلف شکل گرفته در فوتبال ایران؛ حالا بدترین زمان ممکن باشد، وگرنه مسئولیت عواقب آتی این بازی‌های پشت پرده، گریبان همه اعضای مجمع فدراسیون را خواهد گرفت. این قماری است که احتمالا این بار برنده‌ای نخواهد داشت و همه با هم خواهند باخت. هرچند بازنده اصلی مردم و تیم ملی در آستانه جام جهانی خواهند بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ