دروازه‌بان تیم‌ملی فوتبال غنا اردوی تیمش در جام جهانی ۲۰۲۲ را ترک کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا بیرانوند با انتشار یک استوری دوباره تبدیل به مرد جنجالی اردوی پرسپولیس شد.
صابر کاظمی احتمالا در اردوی جدید تیم ملی والیبال حضور خواهد داشت.
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در حکمی عجیب بعد از اعتراض مدیر تیم پرسپولیس به شرایط نقل و انتقالات و سقف تعیین شده، رای به محرومیت 20 روزه افشین پیروانی داده است.
افشین پیروانی فکرش را هم نمی‌کرد که مصاحبه کوتاهش با خبرنگاران، تبدیل به یک جنجال جدید در اردوی پرسپولیس شود.
مربی تیم ملی والیبال درباره شرایط به وجود آمده برای ملی‌پوشان در روزهای اخیر توضیح داد.
بدنساز سابق پرسپولیس معتقد است اردوی پیش فصل طولانی مدت کمکی به تیم‌ها نمی‌کند و بازیکنان پس از پایان فصلی سخت، به استراحت هم نیاز دارند.
در شرایطی که فصل گذشته اردوی آماده سازی پرسپولیس به دلیل عدم تامین منابع مالی کنسل شد، اکنون این تیم قصد دارد برای فصل آتی نیز اردوی خارجی در نظر داشته باشد.
باشگاه تراکتور اعلام کرد که بهزاد سلامی و مهدی هاشم‌نژاد به اردوی تیم امید دعوت شده‌اند.
وزیر ورزش چند روز بعد از جنجال های مربوط به دوپینگ در اردوی تیم ملی تکواندو حاضر شد.
بعد از یک روز جنجالی در فدراسیون کشتی به خاطر درگیری در اردوی تیم ملی، امیرحسین زارع مورد بخشش قرار گرفت.
اردوی تیم ملی ایران در عصر امیر قلعه‌نویی هنوز شروع نشده با حاشیه و جنجال همراه شد.
خبرنگاری فرانسوی فاش کرد که یکی از بازیکنان پاری سن ژرمن پیش از بازی با بایرن در شرایط نامتعادل و در حالت مستی در تمرین این تیم حاضر شده است.
ترک اردوی فولاد از سوی جواد نکونام، غیرقابل پیش‌بینی‌ترین اتفاقی بود که می‌شد در فردای بازی پر سر و صدای لیورپول - رئال در آنفیلد انتظار داشت.
سر دادن سرودی در اردوی تیم ملی کرواسی در قطر باعث ایجاد جنجال و خشم مردم بوسنی شده است.
تیم فوتبال اهواز که اردوی آماده سازی خود را در امارات دنبال می‌کند، فردا به تهران بازخواهد گشت تا آماده ادامه رقابت‌های لیگ برتر شود.
ملی‌پوش اسبق آمریکا پردخ از اختلاف بین گرگ برهالتر و جیووانی رینا برداشت و گفت که از پدر بازیکن خواسته شده تا برای پایان دادن به اختلافات مداخله کند.
رونالدو پس از مصاحبه توفانی اخیرش بر علیه منچستریونایتد، باعث خشم هم‌تیمی‌هایش شده و او امروز با بی اعتنایی عجیب برونو فرناندز در اردوی تیم ملی پرتغال روبرو شد. واکنش‌ها به این اتفاق جالب بود.
رونالدو پس از مصاحبه توفانی اخیرش بر علیه منچستریونایتد، باعث خشم هم‌تیمی‌هایش شده و او امروز با بی اعتنایی عجیب برونو فرناندز در اردوی تیم ملی پرتغال روبرو شد. واکنش‌ها به این اتفاق جالب بود.
انتظار می‌رفت جیدن سانچو و مارکوس رشفورد، ۲ بازیکن فاز تهاجمی یونایتد به واسطه بازی‌های بسیار خوبی که در این هفته‌ها از خود نشان داده‌اند در جمع مهره‌های دعوت شده قرار بگیرند، اما اینطور نشد
خلیل زاده در حالی به جمع شاگردان کی روش اضافه شد که در دوران حضور دراگان اسکوچیچ توانست پیراهن تیم ملی را بر تن کند و مصاحبه‌های تندی را علیه کی روش انجام داد
چهار لژیونر تیم ملی فوتبال ایران به جمع شاگردان کارلوس کی روش در اردوی اتریش اضافه شدند.
بازیکن تیم استقلال بار دیگر به اردوی تیم ملی جوانان برگشت.
اعتراض‌های تند محمد موسوی در شرایطی جو والیبال ایران را به هم ریخته که مشخصا او چند مورد را زیر ذره‌بین برده است؛ داستان مکمل‌ها و شرایط نامناسب اردویی از یک سو و پاداش ۱۸ میلیون‌تومانی برای بازیکنان تیم ملی از سوی دیگر، عمده مسائلی است که صدای کاپیتان تیم ملی والیبال ایران را درآورده است.
شیراز - رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: بارش و سیلاب شدید در استان فارس تا روز یکشنبه بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به کشاورزی فارس خسارت وارد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ