فدراسیون جهانی فوتبال به پرونده جنجالی آشپز معروف در جشن قهرمانی جام جهانی ورود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون بین المللی فوتبال پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه ذوب‌آهن را به دلیل بدهی خارجی بست.
باشگاه پاریسی به دنبال شکایت از رئال به فیفا است.
محمدرضا زنوزی می‌گوید باشگاه تراکتور به دنبال جذب بازیکنانی خواهد بود که با فرهنگ ایران سازگار باشند.
مهدی تاج می‌گوید فدراسیون فوتبال با کمک فیفا به دنبال ورود VAR به فوتبال ایران است.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران از تلاش برای آزادسازی پول‌های بلوکه شده خبر داد.
باشگاه استقلال تصمیم به تسویه حساب با ریکاردو ساپینتو دارد و به دنبال پرداخت مطالبات باقی مانده سرمربی است تا کار به شکایت به فیفا نکشد.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت با کمک رئیس فیفا به دنبال دریافت پول‌های بلوکه شده ایران هستند.
فدراسیون فوتبال ایران به دنبال انتخاب دومین حریف تدارکاتی خود برای فیفا دی فروردین ماه است.
به دنبال اعطای مجوز یوفا و ای اف سی، فیفا نیز با ارسال نامه ای، دیدار دوستانه سپاهان و زنیت را مورد توجه خود قرار داد‌.
پوستر فیفا به بهانه بازی امشب؛ مراکش به دنبال برنزِ تاریخی جام‌جهانی
درست در روز‌هایی که تیم‌های برتر آسیا که فریب رنکینگ خوش آب و رنگ فیفا را نخورده‌اند و این روز‌ها مشغول بازی در یک‌هشتم نهایی جام جهانی هستند، تیم ملی هم به خانه برگشته و اعضای آن، از بازیکنان تا کادر فنی و مدیریتی و رئیس فدراسیونش، بازی‌ها را از روی کاناپه دنبال می‌کنند و احتمالا تحلیلی هم دارند که الان اگر ما بودیم چنین می‌کردیم و چنان.
گل دوم ژاپن به اسپانیا، جنجال‌های زیادی را به دنبال داشته است.
مقامات پرتغال اعلام کردند که قصد دارند با تحویل اسناد و مدارکی به فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا، ثابت کنند کریستیانو رونالدو زننده گل اول در بازی دیشب این تیم برابر اروگوئه بوده است.
فیفا اعلام کرد یک پرونده انضباطی را علیه فدراسیون فوتبال صربستان به دلیل به نمایش گذاشتن یک پرچم مناقشه برانگیز در رختکن تیم ملی این کشور در رقابت‌های جام جهانی باز کرده است.
اتفاقی که در دیدار تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و ایران در جام جهانی قطر رخ داد، گلایه سرمربی انگلیس و درخواست او از فیفا را به دنبال داشت.
شما یک جنگ جهانی دیگر می‌خواهید؟ شاید شما چنین چیزی بخواهید اما من دنبال چنین چیزی نیستم. ما باید مردم را گردهم بیاوریم. اگر بتوانیم در ایران تورنمنتی برگزار کنیم، پس باید این کار را انجام دهیم چون ممکن است باعث تغییر چیزی شود
قرارداد «آنتونی استوکس» با باشگاه پرسپولیس اشکالاتی داشته است که در نهایت پیروزی این بازیکن ایرلندی در فیفا را به دنبال داشت.
در تیم ایران پنج بازیکن وجود داردند که تیم ملی می‌تواند با آن‌ها به دنبال تاریخ‌سازی در قطر باشد
طی روزهای گذشته برخی رسانه‌های خارجی با مطرح کردن احتمال حذف تیم ملی ایران از جام جهانی به دنبال ایجاد حاشیه بودند و تلاش کردند با ارسال نامه‌هایی؛ فیفا را تخت فشار قرار دهند.
رئیس فیفا گفت: دنیای فوتبال به دنبال حوادث تلخی که در پایان بازی آرما اف سی و پرسبایا سورابایا در ورزشگاه کانجوروهان در اندونزی رخ داد، در شوک به سر می‌برد.
دولتی‌ها می‌گویند که بدون فشار فیفا به بانوان ایرانی اجازه حضور در ورزشگاه‌ها را داده‌اند که راستش را بخواهید باور نمی‌کنیم. اگر نبود فشارهای فیفا، آنهم در زمانه‌ای که دبیر ستاد امر به معروف به دنبال جدا سازی دانشگاه‌هاست، حضور بانوان در ورزشگاه‌های فوتبال همچنان یک رویا بود.
روند برگزاری مراسم به قدری بی‌نظم شد که ناراحتی نماینده فیفا را به دنبال داشت و او در واکنش به این موضوع کاپ را داخل چمدان گذاشت و به حالت قهر محل را ترک کرد.
جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، زمانی که مدال برنز را به بازیکنان تیم ملی برزیل در جام جهانی فوتبال زنان زیر ۲۰ سال اهدا کرد، با موقعیتی خنده دار مواجه شد. برخی از آنها پس از دریافت مدال دست خود را دراز کردند تا سر طاس اینفانتینو را لمس کنند، چالشی که خنده رئیس فیفا را به دنبال داشت.
وزیر ورزش در خصوص حضور زنان در استادیوم‌های ورزشی گفت: ما اصلا به دنبال تفکیک بحث فوتبال از سایر رشته‌ها و به قول قدیمی‌ها به دنبال طناب کشیدن بین دریای مازندران و گیلان نیستیم. در حال حاضر در بیشتر رشته‌های ورزشی خانواده‌ها قصد حضور دارند و برای انجام این کار نیازمند یکسری هماهنگی‌ها هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ