تیم ملی فوتبال ایران در حالی نتیجه بازی را آن هم با رکوردشکنی تاریخی زدن 2 گل در جام جهانی به تیم قدرتمند انگلیس واگذار کرد که از هفته‌ها پیش، از رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی و آل‌سعود گرفته تا وطن‌فروشان داخلی و خارجی جنگ روانی- رسانه‌ای ناجوانمردانه و بی‌سابقه‌ای علیه این تیم به راه انداخته بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی طارمی در دیدار دوستانه برابر ولورهمپتون نیز از تلاش برای گرفتن خطای پنالتی دست نکشید
رستوران ریویرا در خیابان قوام السلطنه (۳۰ تیر) مکانی است که شاعران و نویسندگان و هنرمندان تهرانی در ساعات میانه روز با همدیگر ملاقات می‌کردند.
صبح امروز جمعه ۳۰ تیر ماه ۱۴۰۲ اجتماع دانشجویان مشهدی در محکومیت هتک حرمت و سوزاندن قرآن کریم در سوئد، در مقابل دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل در مشهد، برگزار شد. دانشجویان در مشهد، با در دست داشتن قرآن کریم با محکومیت بی‌احترامی مقامات سوئد، به کتاب آسمانی مسلمانان، خشم و انزجار خود را ابراز کردند. اقدام موهن و تحریک آمیز مقامات سوئد، پیرامون جسارت به قرآن کریم که برای دومین بار طی یک ماه گذشته رخ داده است، موجب انزجار و ناراحتی مسلمانان جهان شده است.
ساخت این ساختمان که اکنون موزه بانک ملی است در ۲۶ تیر ۱۳۱۲ با کلنگ زنی رضا شاه آغاز شد. کلنگی که برای این کار انتخاب شده بود، تبر طلایی و جواهر نشانی بود که هم اکنون در موزه بانک ملی در معرض دید عموم قرار دارد.
صبح امروز شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ آزمون داوطلبان ورود به حوزه علمیه در بیش از ۶۰ شهر برگزار شد.
امروز چهارشنبه بیست یکم تیر ماه ۱۴۰۲ اجتماع عفاف و حجاب با هدف دفاع از ارزش‌های دینی و انقلاب مردم مسلمان به مناسبت سالروز کشتار خونین مسجد گوهرشاد و روز ملی عفاف و حجاب با حضور در میدان امام حسین (ع) برگزار شد.
روز جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ راهپیمایی جشن غدیر در تهران برگزار شد. تصاویری از این برنامه را مشاهده میکنید.
روزنامه های قطر در تیتر خبرهای دیدار اخیر وزیر امور خارجه ایران از دوحه از «حسین امیر عبداللهیان» تنها با عنوان «عبداللهیان» یاد کردند چرا که «امیر» را مختص امیر قطر می‌دانند هر چند برای آن «ال» شناسه می‌آورند
رئیس سازمان محیط‌زیست گفت: در دیپلماسی محیط زیستی که دولت انقلابی بسیار خوب پیگیر آن است، در نشست منطقه‌ای سال قبل، سازمان ملل هم از ایران قدردانی کرد و هم ایران را میزبان نشست بین‌المللی گرد و غبار کرد که شهریورماه برگزار می‌شود.
استقبال علاقه مندان ب ام و و تحلیل های مثبتی که در رابطه با تورینگ کوپه در رسانه های خودرویی مطرح جهان تیتر شد، شرایطی را ایجاد کرده که احتمالا این مفهومی را روی خط تولید ببرد البته به شکل محدود. بنابراین پیش بینی می شود 50 یا شاید هم 100 دستگاه از این خودرو تولید شود.
مرادیان با بیان اینکه مأموران آتش‌نشانی پس از ایمن‌سازی محل اقدام به رهاسازی راننده خودرو ۲۰۶ کردند، گفت: این حادثه سبب فوت راننده ۳۰ ساله شد و علت حادثه تصادف عوامل راهور اعلام خواهد شد.
بعد از تیر خوردن شاه، میرزا رضا را به تهران آوردند و زندانی کردند و زنجیر کلفتی را به گردن او انداختند. بر تن میرزا جز پیراهنی کهنه و پاره پاره چیزی نمانده بود. دست‌هایش را هم از بازو به عقب بستند. از بس کتک خورده بود تا شب بی‌هوش افتاده بود. یک گوشش را در حرم حضرت عبدالعظیم با چاقو بریده و دستمالی به سرش بسته بودند.
پرتاب‌های نارنجک از کوآدکپتر مجهز به دوربین حرارتی در شب بر روی پیاده نظام ارتش روسیه در منطقه دونسک را ببینید.
تصویری از تفاوت تیتر روزنامه کیهان در دولت قبل و فعلی درباره روابط با عربستان را ببینید.
نشریه اندیشه پویا در شماره تازه خود، تصویری از مهسا امینی با تیتر «تولد یک رویا» را در جلد مجله به تصویر کشیده است.
سردار آزمون که مدت‌هاست رابطه عاشقانه خود را با آناهیتا کریمی ۳۰ ساله در فضای مجازی علنی کرده است، این بار با خبر ازدواج رسمی تیتر اول رسانه‌ها شد.
شاید در وهله اول خیلی از شما تصور کنید که تیتر این مقاله را اشتباه زده باشم اما حقیقتش...
صبح جمعه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ حمله مردی ناشناس به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران خبرساز شد. مهاجم بلافاصله بازداشت شد و انگیزه‌اش شخصی و خانوادگی اعلام شد. اما این حمله واکنش‌های وسیعی از سوی مقامات جمهوری آذربایجان و سایر کشور‌ها در پی داشت و امروز نیز تیتر نخست روز‌نامه‌های کشور است.
حدفاصل میدان هفت تیر تا میدان ولیعصر به نام خیابان کریمخان زند نامگذاری شده است. در این خیابان یک پل رو گذر به همین نام نیز وجود دارد.
شاگردان تیته با کسب دومین پیروزی متوالی توانستند به عنوان دومین تیم پس از فرانسه به مرحله حذفی مسابقات جام جهانی صعود کنند.
تیم ملی فوتبال ایران در حالی نتیجه بازی را آن هم با رکوردشکنی تاریخی زدن 2 گل در جام جهانی به تیم قدرتمند انگلیس واگذار کرد که از هفته‌ها پیش، از رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی و آل‌سعود گرفته تا وطن‌فروشان داخلی و خارجی جنگ روانی- رسانه‌ای ناجوانمردانه و بی‌سابقه‌ای علیه این تیم به راه انداخته بودند.
مقبلی متولد سوم تیر ۱۳۶۲ خورشیدی، خلبان و سرگرد نیروی دریایی آمریکا و فضانورد ایرانی-آمریکایی ناسا است. وی بیش از دو هزار ساعت پرواز با ۲۵ نوع هواپیمای مختلف را در سابقه کاری خود دارد.
در زیر تصویری از تیتر یک روزنامه صبح نو را مشاهده می کنید.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ