رئیس اتحادیه فوتبال اروپا اظهارات را درباره درگیری ها در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انجام داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد کاظمیان بازیکن پیشکسوت پرسپولیس در یک استوری به اظهارات بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در خصوص بی خوابی رئیسی در مقابل مشکلات مردم کنایه زد. او با انتشار عکسی از تغییر ظاهری رئیسی طی سال‌های اخیر نوشت: آثار بی‌خوابی.
رئیس جمهور ترکیه در کنفرانسی مطبوعاتی با همتای اوکراینی خود از پیوستن کی‌یف در ناتو حمایت کرد؛ زلنسکی در اظهاراتی جنجالی بار دیگر بر تلاش کی‌یف در الحاق مجدد شبه جزیره به اوکراین تاکید کرد.
وزیر کابینه تندرو نتانیاهو بار دیگر تهدید به کشتار گسترده مردم فلسطین در کرانه باختری و گسترش شهرک‌های صهیونیست نشین کرد.
سخنگوی کاخ کرملین در واکنش به اظهارات رئیس جمهور آمریکا درباره همتای چینی‌اش، گفت که واشنگتن سیاستی جنجالی و غیرقابل پیش‌بینی را در پیش گرفته و این عادت آنهاست.
سیلویو برلوسکونی، رئیس سابق میلان که امروز درگذشت، علاوه بر نقش پررنگی که در دنیای ورزش و سیاست داشت هر چند وقت یکبار به دلیل اظهاراتی عجیب و جنجالی مورد توجه قرار می‌گرفت.
نخست وزیر سابق پاکستان گفت که کشورش صحنه سرکوبی «بی سابقه» است.
در سومین جشنواره ملی تئاتر کودک نوجوان و عروسکی ایثار که به صورت زنده از شبکه باران پخش می‌شد، فلاحتی امام جمعه رشت با انتقاد از حجاب حاضرین در مراسم گفت: از همه زنان و دخترانی که اینجا حجاب را رعایت نکرده‌اند، بیزارم.و و به نشانه اعتراض مراسم را ترک کرد
آذری جهرمی به اظهارات جنجالی در نشست دانشمندان با رئیسی واکنش نشان داد.
همسر رئیس جمهور در مصاحبه‌ای گفت که تمامی جنجالی که بر سر موضوع مرحوم مهسا امینی در کشور رخ داد، چیزی جز ارعاب و هراس‌افکنی از سوی آمریکا نبود.
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس از برنامه‌ریزی سازمان لیگ برای جام حذفی و دیدار دوستانه سپاهان با زنیت سن‌پترزبورگ در کوران لیگ انتقاد کرد.
نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر بزرگترین ظلم را در حق زنان کرد، به این صورت که آزادی حیوانی را در زنان علم کردند تا آزادی انسانی و حیات طیبه او را سلب کنند.
دیدیه دشان بعد از جنجال اظهارات رئیس سابق فدراسیون فرانسه علیه زیدان مجبور به موضع‌گیری شد و گفت با وجود رقابت ورزشی بین او و زیدان برای اسطوره فوتبال فرانسه احترام قائل است.
نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، بعد از جنجال روزهای اخیر به خاطرات اظهاراتش درباره زین‌الدین زیدان، امروز بعد از ظهر از سمت خود تعلیق شد.
نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فر انسه، بعد از جنجال روزهای اخیر به خاطرات اظهاراتش درباره زین‌الدین زیدان، امروز بعد از ظهر از سمت خود تعلیق شد.
مصباحی مقدم گفت: هیات عالی نظارت می خواهد از کمیسیون های مجمع تشخیص برای تقویت کار خود کمک بگیرد و آنچه که نهایتا اهمیت پیدا می کند اظهار نظر عالی نظارت است نه اظهار نظر کمیسیون های مجمع تشخیص مصلحت نظام.
واکنش دشان به اظهارات جنجالی کریم بنزما
یکی از بازیکنان سابق تیم فوتبال واسکودوگوما برزیل به افشاگری از اتفاقاتی که در سال ۲۰۲۰ باعث سقوط این تیم شد و نقش ریکاردو ساپینتو در این اتفاق پرداخت.
جواد خیابانی در ادامه صحبت‌هایش درباره اتفاقات جام جهانی این بار به نیمار پرداخته است.
نمایندگان مجلس فقط به بیمارستان‌های خصوصی مراجعه می‌کنند و برای یک جراحی ساده ۶۰ میلیون تومان می‌پردازند!
رئیس جمهور فرانسه در ادامه اظهارات خصمانه خود علیه تهران، با ملتهب جلوه دادن شرایط سیاسی داخل ایران، مدعی شد که در این شرایط، فعلا جایی برای ادامه مذاکرات احیای برجام وجود ندارد!
با اظهار نظر دو مقام مسئول در فدراسیون فوتبال هنوز مشخص نیست که عضو جنجالی هیات رئیسه به محل کارش بازخواهد گشت یا خیر.
رحیم‌پور ازغدی خطاب به برخی که می‌گویند کربلا را سیاسی نکنید؛ گفت: «نفهم کل کربلا سیاسی است»
رئیس باشگاه ناپولی در اظهاراتی جنجالی اعلام کرد از این پس بازیکنان آفریقایی را تنها در صورتی جذب خواهد کرد که قبول کنند در جام ملتهای آفریقا بازی نکنند.
بهمن دیزل قصد دارد علاوه بر معرفی محصولات جدید، حجم تولیدات خود را طی یک سال تا دو برابر افزایش دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ