مشهد ـ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: تنها ۱۷ درصد حجم ذخیره آب سدهای مشهد پر است که این امر نشان دهنده وضعیت بحرانی تأمین آب مشهد است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- رئیس پلیس راهور استان سمنان گفت: در سال گذشته ۱۷ نفر در تصادفات درون شهری استان جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۰ درصد بیشتر است.
سمنان- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان از افزایش ۱۷ درصدی خرید تضمینی گندم طی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در این استان خبر داد.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با همراهی دولت و بخش خصوصی اشتغال تمام‌وقت ۴۴ ساعت در هفته به ۷۱ درصد رسید.
آیا می‌توانید انگشت شست خود را به عقب خم کنید؟ در این صورت شست هیچ‌هایکری دارید. افرادی که این توانایی را دارند یک شست دو مفصله دارند که به آن‌ها اجازه می‌دهد انگشت خود را به عقب خم کنند. هیچ خطری در انجام این کار وجود ندارد و این موضوع برای آن‌ها چندان ناراحت کننده نیست. این کار به لطف مفاصل جدا شده در انگشت شست امکان پذیر است. در برخی موارد، افراد تنها می‌توانند یک انگشت شست را به عقب خم کنند، در حالی که دیگران می‌توانند هر دو را حرکت دهند.
آمار مرتبط با میزان تأمین برق صنایع در خرداد ماه سال جاری نشان می‌دهد که به طور کلی میزان تأمین برق صنایع کشور نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد افزایش یافته که فولادی ها در صدر قرار دارند.
یزد- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از افزایش ۱۷ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی استان در سال جاری به مبلغ ۱۰۲ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان با اولویت مناطق محروم خبر داد.
شهردار تهران گفت: مطابق آمایش‌های صورت گرفته سال ۱۴۰۰، بیشترین آمار مهاجران به کرج از تهران بوده‌است
قیمت نهایی ۱۷ خودروی مونتاژی با احتساب سود ۱۷ درصد اعلام شد. این در حالی است که به گفته یک مقام مسئول، مونتاژکاران بخش خصوصی موظف شدند تا در دوره بعدی بازبینی قیمت‌ها از سوی شورای رقابت به کاهش قیمت تمام شده این خودرو‌های سواری اقدام کنند.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از رشد اسکان فرهنگیان طی نوروز سال جاری در استان خبر داد و گفت: ۱۵ هزار و ۱۲۰ خانوار فرهنگی از ظرفیت اسکان مدارس استفاده کردند.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری با اشاره به کاهش شکاف جنسیتی در ایران تا ۹۷ درصد گفت: رشد دانش آموختگان زن ایرانی به ۱۷ برابر گذشته ارتقا یافته است.
رییس اتاق اصناف تهران گفت: نمایشگاه بهاره امسال با تخفیف ۵ تا ۳۰ درصدی از ۱۷ تا ۲۶ اسفند از ساعت ۱۰ تا ۲۲ در ۵ نقطه تهران برگزار می‌شود.
میزان واردات نهاده های دامی کشور در ۱۰ ماهه سالجاری با کاهش ۱۷ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته به ۱۲ میلیون و ۹۱ هزار و ۱۱۳ تن رسید.
رئیس پلیس راهور فراجا به آمار جانباختگان حوادث رانندگی نیز اشاره کرد و گفت: در کشور ما سالیانه ۱۷ هزار فوتی و حدود ۳۰۰ هزار نفر مجروح در حوادث رانندگی رخ می‌دهد که ما طبق برنامه ریزی باید این آمار را کاهش دهیم.
سمنان- استاندار سمنان گفت: علی رغم اینکه سرما در برخی نقاط استان به ۱۷ درجه زیر صفر رسید اما با همراهی مردم مصرف گاز ۵۰ درصد کمتر شده است.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: در سال جاری زراعی در تولید غلات به طور متوسط ۱۷ درصد رشد داشتیم.
سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری گفت: درحال حاضر ماهانه بیش از ۱۷ هزار میلیارد تومان حقوق بازنشستگی پرداخت می‌شود که ۹۰ درصد یا بیشتر از آن را دولت تأمین می‌کند.
دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه از فروش یک سیت مدیریتی معادل ۱۷ درصد از سهام شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید در سال جاری خبر داد.
دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه از فروش یک سیت مدیریتی معادل ۱۷ درصد از سهام شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید در سال جاری خبر داد.
زارع‌پور با بیان اینکه مردم به پیام رسان‌های داخلی اعتماد کردند گفت: ۱۷ میلیون ایرانی در یک روز به یک پلتفرم داخلی پیوستند و ۶۰ درصد از ترافیک داخلی مردم ترافیکی است که از پلتفرم‌های داخلی استفاده می‌کنند.
سردار سید تیمور حسینی گفت: طبق برآورد‌ها ۱۷ میلیون وسیله نقلیه فرسوده در کشور داریم که شامل ۴۷ درصد از وسایل نقلیه می‌شود. بر اساس آمار گوناگون، نقص فنی خودرو‌ها به صورت مستقیم و غیرمستقیم روی ۵۰ درصد تصادفات تاثیرگذار است و اگر ایمنی خودرو مطلوب بود، این تصادفات به وقوع نمی‌پیوستند.
در هفته منتهی به ۱۵ مهر ۲ میلیون و ۳۰۹ هزار تن انواع کالا به ارزش ۱۵ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالا دادوستد شد که نسبت به هفته گذشته از لحاظ حجم رشد ۱۷ و از لحاظ ارزش رشد ۳۴ درصدی را تجربه کرد.
وزیر صمت در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستیابی به دانش و فن آوری‌های طراحی و ساخت هواپیمای جت ۷۲ نفره در جمع خبرنگاران، به تشریح دستاورد‌های صنعت هوایی کشور پرداخت. به گفته فاطمی امین، کاملا معقول و اقتصادی است که مردم فاصله بین شهر‌هایی با ۱۰۰ یا ۲۰۰ کیلومتر مسافت را با هواپیما‌های ۱۲ نفره و سبک طی کنند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستیابی به دانش و فن آوری های طراحی و ساخت هواپیمای جت ۷۲ نفره در جمع خبرنگاران به تشریح دستاوردهای صنعت هوایی کشور پرداخت.
به این موضوع فکر کنید که اگرچه خطر تصادف رانندگی در یک روز معین برای یک راننده ناچیز است اما روزانه میلیون‌ها راننده در جاده‌ها، با تصادفات متعددی مواجه می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ