رئیس فدراسیون جودو با تشریح آخرین وضعیت این فدراسیون و بحران هایی که پشت سر گذاشت گفت: برخی از افرادی که موفقیت های جودو را نمی دیدند برای ما حاشیه سازی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی میزبان مسابقات ورزشی دانش آموزان بانیازهای ویژه کشور از ۱ لغایت ۱۱ شهریور ماه خواهد بود.
مشهد ـ مسابقات بدمینتون فرهنگیان کشور برگزار شد اما خراسان رضوی در هیچ یک از بخش‌های این مسابقات موفق به کسب عنوان قهرمانی نشد.
مشهد- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی به عنوان بازوی کمکی در بخش خصوصی برای کشور ترکمنستان محسوب می‌شود.
مشهد ـ معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی ۳۵ گونه زراعی و ۲۰ گونه گیاهان دارویی مرتعی را پرورش و تولید می‌کند.
بجنورد- بانوی فوتسالیست اهل خراسان شمالی از استعدادهای کم‌نظیر بانوان استان گفت که در سایه توجه و استعدایابی در مدارس شاهد شکوفا شدن این استعدادها خواهیم بود.
رئیس فدراسیون جودو با تشریح آخرین وضعیت این فدراسیون و بحران هایی که پشت سر گذاشت گفت: برخی از افرادی که موفقیت های جودو را نمی دیدند برای ما حاشیه سازی کردند.
رئیس فدراسیون جودو با تشریح آخرین وضعیت این فدراسیون و بحران هایی که پشت سر گذاشت گفت: برخی از افرادی که موفقیت های جودو را نمی دیدیدند برای ما حاشیه سازی کردند.
اردبیل- مسابقات کشتی پهلوانی دانشجویان دانشگاه‌های علمی، کاربردی سراسر کشور با قهرمانی تیم خراسان رضوی به پایان رسید.
پیش از آغاز مجمع انتخابات فدراسیون شمشیربازی، یعقوبیان رئیس هیئت شمشیربازی خراسان رضوی با یکی از خبرنگاران درگیری لفظی پیدا کرد.
کمیته انضباطی فدراسیون والیبال رای خود را در خصوص سرمربی نیان الکترونیک خراسان صادر کرد.
یکی از بحث‌برانگیزترین اخبار این روزهای فوتبال ایران، مربوط می‌شود به فایل صوتی لو رفته از مهدی تاج در جلسه مجمع سالانه هیات فوتبال خراسان رضوی. رئیس این هیات، احسان اصولی، چهره خبرساز و نزدیک به مهدی تاج است و بسیاری بر این باورند که حضور شخص رئیس فدراسیون در این مجمع سالانه، به خاطر حمایت از همین فرد بوده است.
ماجرا از پیگیری یک پیامک مشکوک بین مربی و یکی از بازیکنان آغاز شده و والدین دیگر هم در جریان رفتارهای مشابه فرزندان خود قرار گرفتند! اصولی رئیس فوتبال استان خراسان، ساکن تهران است و با چندشغل در فدراسیون از این فاجعه بی‌خبر بوده!
امام‌جمعه مشهد با انتقاد از برخی سودجویی‌های اقتصادی و سیاسی در جریان برودت کم‌سابقه هوا در روز‌های اخیر اظهار کرد: این‌ها خیال می‌کنند که به منافع اقتصادی رسیدند درحالی‌که اگر شما از استیصال و نیاز مردم به دنبال نفع فردی باشید، این پول‌های حرام، بنای زندگی سودجویان فرصت‌طلب را به آتش می‌کشد. علاوه بر این، خناسان سیاسی هم آن‌هایی بودند که قلم‌ها را به دست گرفتند و چه در فضای مجازی و چه فضای حقیقی، علیه مجاهدان خدمت به مردم و عناصر مخلص و فداکار به ملت، دست به کار شدند. این‌ها با این بدگویی‌ها و تمسخر‌ها سعی داشتند تا از نظام انتقام بگیرند، اما بدانند که آن‌ها جز عاملان استکبار جهانی، چیز دیگری نیستند.
فایل صوتی گفتگوی هماهنگ شده رئیس فدراسیون فوتبال که در آن سعی می‌کند از عضو هیات رئیسه فدراسیون و رئیس هیات استان خراسان رضوی حمایت کند، دردسر‌های جدیدی را برای این فدراسیون ایجاد خواهد کرد.
رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که احسان اصولی به کار خود در فدراسیون و هیئت فوتبال استان خراسان رضوی ادامه خواهد داد.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: حدود چهار هزار طرح نیمه تمام در استان خراسان رضوی وجود دارد و باید مقدار اعتبار لازم برای به سرانجام رساندن آن تعیین شود.
کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت از سروش رفیعی بازیکن تیم پرسپولیس توسط هیات فوتبال استان خراسان رضوی را رد کرد.
مشهد ـ رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: خراسان رضوی دارای محصولات استراتژیک کشاورزی است که قابلیت ظرفیت سازی برای صادرات به کشورهای فرامنطقه ای را دارند.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای نتیجه دیدار هفتم ششم دو تیم مس رفسنجان و نیان الکترونیک خراسان را سه بر صفر به سود نماینده مشهد اعلام کرد.
سردار تقوی با بیان اینکه دشمن امنیت داخلی ما را نشانه گرفته است، افزود: دشمن تاکنون به نتایج دلخواه خود نرسیده و نخواهیم گذاشت به اهدافش برسد.
مشهد ـ معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی پیشرو در توسعه بومگردی و راه اندازی اقامتگاه‌های بومگردی است.
علی اکبر هاشمی جواهری مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان خراسان رضوی عامل اصلی ناکامی‌های فوتبال این استان را مدیریت احسان اصولی می‌داند.
علی اکبر هاشمی جواهری مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان خراسان رضوی عامل اصلی ناکامی‌های فوتبال این استان را مدیریت احسان اصولی می‌داند.
در شرایطی که فدراسیون سوارکاری وضعیت نابسامانی دارد، برخی هیات های استانی هم از این فرصت برای تاخت و تاز در بی عدالتی استفاده کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ