رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید علی‌رغم صدور حکم تخلیه برای ساختمان فدراسیون فوتبال، اما راه حل مناسب برای پشت سر گذاشتن این بحران پیدا شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی کاراته بانوان با اعلام پایان حضور پگاه زنگنه در کادر فنی تیم ملی گفت: او سلسله‌مراتب را رعایت نمی کرد و از فردی در فدراسیون دستور می‌گرفت.
کارتن مهم‌ترین وسیله‌ای است که در زمان اسباب‌کشی مورد نیاز است. شما می‌توانید برای بسته‌بندی انواع وسایل خانه مانند ظروف آشپزخانه، ظروف شکستنی و مجسمه، کیف و کفش، کتاب، لباس و عروسک و وسایل تزیینی از کارتن و جعبه استفاده کنید.
تصاویری از اهدای هدایای مردمی به کودکات بی بضاعت در مهمانی ده کیلومتری عید غدیر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصاویری از اهدای هدایای مردمی به کودکات بی بضاعت در مهمانی ده کیلومتری عید غدیر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نوشت‌افزار و دومین نمایشگاه تخصصی اسباب بازی با با محوریت فناوریهای نرم و صنایع خلاق این حوزه و با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان از امروز آغاز شد.
هواداران استقلال با وجود صحبت‌های حجت کریمی اما نگران آینده مهدی قایدی و محمد محبی در تیم خود هستند.
کمی عجیب و غریب است که صورت هم‌تیمی‌ات را روی بدنت تتو کنی. همین مسئله باعث خنده خبرساز میکا ریچاردز به تتوی ریچارلیسون شده.
خودروی اسباب بازی جدید دقیقاً ابعادی مشابه مدل واقعی دارد و با استفاده از ۱۵۴ نوع مختلف قطعه لگو ساخته شده است.
مشهد ـ دو واحد صنفی متخلف عرضه مواد خوراکی و کیف و اسباب بازی فروشی در مشهد به دلیل گران فروشی پلمب شد.
هواداران بشیکتاش در حاشیه بازی امشب تیمشان، هزاران اسباب بازی را به داخل زمین پرتاب کردند.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، با بیان اینکه اسباب‌بازی‌ها نقش تأثیرگذاری بر رشد و شکوفایی کودکان دارند، گفت: باید جنبه‌های مختلف بهداشت و سلامت اسباب بازی‌ها در نظر گرفته‌ شود.
مطالعات جدید پژوهشگران نشان می‌دهد: مواد شیمیایی سمی که از پلاستیک خارج می‌شوند نه تنها افراد را بیمار می‌کنند، بلکه می‌تواند بر سلامت متابولیک کل خانواده و به ویژه کودکان نسل‌های بعدی، تأثیر بگذارد.
توزیع یک اسباب بازی به شکل رئیس جمهور ونزوئلا در بین میلیون ها کودک در مناطق فقیرنشین ونزوئلا بحث برانگیز شده است.
موفقیت شما باید اسباب انسجام اجتماعی میان همه مردم باشد و نه ابزار مصادره و سودجویی جماعت اهل قدرت و ایجاد تنش میان مردم.
فصول دوم و سوم باب سوم کتاب دوم (در اسباب تملک) قانون مدنی به موضوعات "بیع شرط و معاوضه" پرداخته است.
مبحث پنجم فصل اول باب سوم کتاب دوم (در اسباب تملک) قانون مدنی به موضوع «در خیارات و احکام راجعه به آن» پرداخته است.
قدمت قدیمی‌ترین اسباب بازی‌های جهان به هزاران سال پیش باز می‌گردد، اما تعیین این که آیا کودکان عصر باستان با آن بازی می‌کردند یا خیر هم چنان به صورت یک راز باقی مانده است رازی که باستان‌شناسان در تلاش برای کشف آن هستند.
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال اولین صحبت‌های خود در مقابل خبرنگاران را انجام داد.
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال اولین صحبت‌های خود در مقابل خبرنگاران را انجام داد.
متهم گفت: همسر قبلی ام به خاطر اعتیاد از من طلاق گرفت و من سال گذشته با «فاطمه – ک» (مقتوله) ازدواج کردم، اما پولی برای تامین مخارج زندگی نداشتم و درآمدم حتی کفاف هزینه‌های اعتیادم را هم نمی‌داد به همین دلیل وقتی با تقاضای همسرم برای خرید اسباب بازی و لباس‌های نوزادی مواجه شدم دیگر حال خودم را نفهمیدم و او را کتک زدم!
رئیس کل گمرک ایران گفت: برای ترخیص اسباب‌بازی از گمرک نیاز به مجوز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که همه اینها ممکن است فرآیند ترخیص را طولانی کند.
انتقاد آیت الله عاملی، امام جمعه اردبیل از خودروسازی در شبکه ۳: خودرویی درست نکن که با هر کلیدی درش باز میشه! خودرویی درست نکن که اسباب سرشکستگی ملت باشه! صنعتی درست نکن که حیثیت ملت زیر سوال بره! ما چه کم داریم از بعضی از کشورها؟ / جماران
آیت الله عاملی امام جمعه اردبیل در گفتگو با برنامه تلویزیونی از خودروسازان انتقاد کرد و گفت: خودرویی درست نکن که با هر کلیدی درش باز می‌شود. خودرویی درست نکن که اسباب سرشکستگی ملت باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ