مدیران فدراسیون فوتبال به دنبال جذب اسپانسر برای پشت سر گذاشتن بحران‌های مالی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس امروز تمرینات خود را برای شروع قدرتمند در لیگ برتر از سر گرفت.
خامس رودریگز ماجراجویی هایش را در برزیل ادامه می دهد و این بازیکن احتمالا راهی سائوپائولو شود.
«باید عزم سیاسی برای مواجهه با بحرانی که این روز‌ها گریبان جامعه و نظام اقتصادی سیاسی را گرفته داشته باشیم، چرا که در غیر این صورت در سیاه چاله اقتصادی قرار می‌گیریم و از تمامی کشور‌های منطقه خلیج فارس در حوزه توسعه اقتصادی دانش بنیان عقب خواهیم ماند. در وضعیت فعلی همه شاخص‌های اقتصادی و جمعیتی ما در شرایط هشدار قرار دارند. شرایط فعلی در اقتصاد ما بسیار شکننده است و نیاز به تصمیمات جدی دارد. مسئولان باید نگران باشند و توجه کنند جامعه به تغییرات ریشه‌ای نیاز دارد.
سیمئونه یک فصل دیگر را با اتلتیکو شروع خواهد کرد و باز هم ضد قهرمان قصه ما باید برابر سخت‌ترین چالش‌ها دست به کار غیرممکن بزند.
مجتبی حسینی روزهای سختی را در تیم جدید خود سپری می‌کند؛ او باید یک تیم تازه را بسازد و راهی لیگ برتر کند.
مهدی ترابی با زدن 3 گل دیگر با تعداد گلهای جواد کاظمیان و کریم باقری در لیگ برتر مساوی خواهد شد
متا با چالش های متعددی در حوزه هوش مصنوعی روبرو است زیرا سعی دارد نیروهای مستعد خود را حفظ و با رقبای دیگر مانند «اوپن ای آی» رقابت کند.
پرسپولیس در سال جدید 9 بازی انجام داده و به 9 پیروزی دست یافته تا رکورد ویژه ای را به نام خود کند.
یک جامعه‌شناس گفت: بیش از ۹۰ درصد زنان سالمند تنهای ایرانی در سه دهک پایین درآمدی قرار دارند، یعنی به‌طور جدی مشکل معیشتی دارند و برای پرداخت هزینه‌های درمان و توانبخشی با چالش بزرگی رو به رو هستند. بیش از ۷۱درصد زنان سالمند تنها درآمدی ندارند و تنها ۲۹درصد بقیه درآمد دارند.
یک روزنامه آمریکایی معتقد است که بنیامین نتانیاهو با دو چالش مواجه است: نخست اختلافات عمیق داخلی است که ماهیت «اسرائیل» را تهدید می‌کند و دوم، احتمال تشدید و انفجار درگیری با فلسطینی‌ها است.
عباس کشاورز، معاون پژوهشی مرکز ملی مطالعات کشاورزی و آب اتاق ایران نیز در این نشست توضیح داد: وضعیت آب کشور در حدی جدی است که ما آن را به‌عنوان ابرچالش کشور می‌دانیم، بنابراین موضوع کاملا ملی و همگانی است و تمام نقاط کشور با این چالش مواجه هستند.
در شرایطی که ساپینتو به خاقانی اعلام کرده برای نیم فصل دوم به او نیاز دارد، اما مدیران استقلال به دنبال کاهش مبلغ قرارداد این بازیکن هستند.
کیم اکنون با چالشی مواجه است که تمام میانسالان دچار آن می‌شوند: اینکه چگونه تهدیدی را که برای خود ایجاد می‌کند کاهش دهد. او اضافه وزن دارد، سیگاری شدید است و به شدت مشروبات الکلی می‌نوشد. هم چنین، اغلب توصیه‌های پزشکان و همسرش را برای ورزش و کاهش وزن نادیده می‌گیرد. غیبت‌های طولانی کیم از انظار عمومی نشان می‌دهد که او با مجموعه‌ای از مشکلات جدی سلامتی دست و پنجه نرم می‌کند.
قبول ندارم که ایده «حکمرانی نو» در جامعه شنیده شده باشد و مردم مشتاق جزئیاتش باشند که این برنامه جدید آقای قالیباف چه می‌خواهد بکند و چه طور مملکت را می‌خواهد نجات دهد / از حدود ۱۰ ماه پیش، یعنی آذرماه سال گذشته کلیدواژه «حکمرانی نو» توسط آقای قالیباف بارها در سخنرانی های مختلف طرح شد ولی جالب است که تازه در همین بحران اخیر شنیده شد
با توجه به رای صادره از سوی دادگاه به سود فدراسیون چوگان در جدال با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در صورتی که این فدراسیون نتواند با وساطت وزارت ورزش به مطالبات قراردادی خود برسد، مسئله را از طریق مراجع ذی‌ربط حقوقی پیگیری می‌کند.
ارسلان مطهری مهاجم استقلالی‌ها از ابتدای فصل تاکنون هیچ مبلغی را از باشگاه دریافت نکرده است.
مشاور فرمانده کل سپاه تصریح کرد: روی کار آمدن حزب لیکود، دوگانگی‌های سیاسی را به اوج رسانده و خشم و گسل‌های اجتماعی را افزایش خواهد داد.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: بازگشت مجدد نتانیاهو به قدرت، سبب تضعیف دولت دموکرات‌ها در آمریکا می‌شود و انتخابات دیروز، شروع چالشی جدید برای اسرائیل و آمریکا خواهد بود.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: بازگشت مجدد نتانیاهو به قدرت، سبب تضعیف دولت دموکرات‌ها در آمریکا می‌شود و انتخابات دیروز، شروع چالشی جدید برای اسرائیل و آمریکا خواهد بود.
ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، اعتراف کرد که در مورد ارلینگ هالند اشتباه فکر می‌کرده است.
ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، اعتراف کرد که در مورد ارلینگ هالند تفکرات اشتباهی داشته است.
بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال ایران برای حضور در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان به کاتوویتسه رسیدند.
بی‌تدبیری مسئولان باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات حالا به جایی رسیده است که دو بازیکن مطرح و تاثیرگذار این تیم قربانی یک تصمیم اشتباه خواهند شد و ناچارند این تیم را ترک کنند.
ابوالفضل ابوترابی، نماینده مجلس در روز‌های گذشته درباره جزئیات این طرح صحبتی کرده بود که در بخشی از آن اشاره کرده بود: در قانون جدید تا ۱۴ سکه معاف از حق ثبت شده است و تا صد سکه از یک و یک‌دهم درصد و از صد تا ۲۰۰ سکه را دو درصد و از ۲۰۰ به بالا را ۱۵ درصد مالیات در قانون دیده شده است. یعنی افرادی که می‌خواهند سند ازدواج خود را دریافت کنند، باید مبلغی را به حساب دولت واریز کنند تا بتوانند سند ازدواج خود را دریافت کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ