دروازه‌بان آلومینیوم می‌گوید حضور دو گلر سابق شناخته شده بالای سر او کمک زیادی به موفقیت این فصل او دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرعشی: از نظر من در دو انتخابات اخیر مجلس ۹۸ و ریاست جمهوری و شورا‌های ۱۴۰۰، اصلاح‌طلبان در همان زمینی بازی کردند که شورای نگهبان، نهاد‌های حاکمیتی و نظام می‌پسندید. یعنی آن‌ها علاقه‌مند بودند تا اصلاح‌طلبان در نهاد‌های قدرت نباشند و به دنبال دولت و حکومت یکپارچه و یکدست بودند. اصلاح‌طلبان هم از این موضوع استقبال کردند.
نکونام ادامه داد: می‌گویم بازیکن می‌خواهم و الان هم اسم می‌آورم تا فردا نگویند که نکونام بازیکن نخواست. ما لیست اولیه دادیم، ولی هیچ کدام از بازیکنان جذب نشدند. مهرداد محمدی هم که آمد، من خودم با هر دو برادر (مهرداد و میلاد) صحبت کردم و کریمی با مهرداد قرارداد بست که این واقعاً کار بزرگی بود.
روزبه چشمی با گذشت دو روز از دربی پایتخت از هواداران استقلال بابت شکست در این مسابقه عذرخواهی کرد.
مدیران باشگاه نفت مسجد سلیمان به دنبال انتخات چهره‌ای بومی برای هدایت تیم فوتبال باشگاه در لیگ دسته اول هستند.
از نظر من هر دو پنالتی که برای هوادار گرفتند درست نبود. این که عنوان شده داوری خارجی آورده شود توهین و بی احترامی به داوران ایرانی است. استقلالی ها می خواهند تیم داوری را تحت فشار قرار دهند. این را هم خودشان می دانند که دارند چکار می کنند
تا دو هفته پیش همه چیز متفاوت بود از او تعریف و تمجید می شد و حالا با دریافت یک گل همه چیز دوباره عوض شد. واقعا چرا چنین کاری را انجام می دهیم؟
استقلال در شرایطی باید در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مضاف نساجی برود که آبی ها در پی انتقام دیدار فصل پیش هستند.
بازیکن پیشین استقلال و پرسپولیس با بیان اینکه به دو دلیل پرسپولیس را ترک و به استقلال رفت، گفت: قرارداد یک فصل من با استقلال در آن زمان ۲۴ هزار تومان بود.
غلامرضا فتح آبادی بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس: من خیلی گرفتاری دارم، کسی خبر ندارد! چرا انقدر دورم؟ چه کسی می داند من کجا هستم؟ چه کسی می داند زن و بچه من چه می کنند؟ خبر دارند؟ می دانند به من چه گذشته؟
اتفاقات عجیب دیگری هم رخ داده که متوجه علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل کنونی باشگاه استقلال است. او که قریب به شش ماه پیش با وعده خریدن مسی، تست گرفتن از رونالدو و البته ستاره سوم روی پیراهن استقلال به این باشگاه آمد و گفت که فقط ۱۰ روز زمان نیاز دارد تا مشکلات را حل کند، همین یکی، دو روز پیش با اتفاقی که بیشتر شبیه به نمایش بود، با نوشتن متنی که با جمله «من آن گلبرگ مغرورم که می‌میرم ز بی‌آبی.» شروع شده بود، استعفایش را نوشت و در صفحه مجازی‌اش منتشر کرد
فتح الله زاده: من از نود درصد باشگاه‌های لیگ برتر و پرسپولیس پیشنهاد مدیریت داشتم، اما استقلالی دو آتیشه هستم
مدیر آکادمی باشگاه استقلال دلیل عدم انتقال دو بازیکن پایه این تیم به پیکان و هوادار را تشریح کرد.
رضا پهلوی و بخشی از حواریون او با راه اندازی کمپین «من وکالت می‌دهم» در تلاش برای نشان دادن مقبولیت و مشروعیت خود در بین مردم و با کمک رسانه‌های فارسی و غیر فارسی درصدد تثبیت رهبری شاهزاده در انقلاب مفروض خود برآمده اند که به رغم اقدامات انجام شده، هم با انتقاد گسترده طیف‌هایی از اپوزیسیون به خاطر ایجاد شکاف در بین براندازان مواجه شده و هم با عدم استقبال مردم مطابق پیش بینی‌ها و هم عدم همراهی چند تن از حواریونی که پیش از این اقدام به دو توییت مشترک کرده بودند.
2 بازیکن استقلال با تصمیم ریکاردو ساپینتو در لیست خروج آبی ها قرار گرفته اند.
دیدار این هفته تراکتور و استقلال، دیداری جذاب و پرماجرا برای سرمربیان دو تیم خواهد بود.
مهدی مهدی پور هافبک استقلال می گوید که این باشگاه باید دو زمین چمن برای تمرین داشته باشد.
استقلال بعد از تمرین امروز به منظور بازی با صنعت نفت در هفته سیزدهم لیگ برتر راهی آبادان خواهد شد.
هافبک جوان استقلال که تا به اینجای کار به دلیل مصدومیت موفق به بازی برای تیمش نشده امیدوار است یکی دو هفته پس از شروع لیگ شرایط تمرین را به دست آورد.
هافبک جوان استقلال که تا به اینجای کار به دلیل مصدومیت موفق به بازی برای تیمش نشده امیدوار است یکی دو هفته پس از شروع لیگ شرایط تمرین را به دست آورد.
لیگ برتر در حالی به استقبال تعطیلات جام جهانی رفت که صدرنشینی پرسپولیس تا پایان مسابقات جام جهانی در این مسابقات قطعیت یافت.
مدیرعامل استقلال تاکید کرد: من چند روز وقت دارم تا دو مشکل باشگاه استقلال را برطرف کنم که تلاش خواهم کرد تا این مشکلات را از بین ببرم. هواداران استقلال نگران نباشند و صبور باشند تا این مشکلات را از پیش رو برداریم.
ساعدی ادامه داد: «اگر از راه قانونی به خارج از کشور بورس شده‌اند که یک مسئله مشخصی است ولی اینکه در جایگاه‌های متفاوت باشند و کارهای دیگری انجام دهند را ما جایز نمی‌دانیم. من به عنوان نماینده استان خوزستان و یکی از شهروندان ایران، جالب نمی‌بینم که مسئولان فرزندان‌شان را به خارج از کشور بفرستند و برای استقلال کشور سیاستگذاری کنند.»
دو بازیکن استقلال به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم خود مقابل پیکان نخواهند بود.
انصاری فرد و عزت اللهی گفته‌اند که تمایلی برای بازگشت به لیگ برتر ایران ندارند و به دنبال ادامه فعالیت‌شان در اروپا هستند. مطهری نیز حاضر به جدایی از استقلال نشد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ