در شبی که بارسا فقط یک بار توانست دروازه میهمان خود را باز کند، تیر و ترشتگن، سه امتیاز را برای تیم ژاوی تا پایان حفظ کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرهادی، مدیر عامل آتش نشانی مشهد اعلام کرد: ظهر امروز در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ و اعلام گزارشی مبنی بر احتمال اقدام به خودکشی یک خانم جوان از روی پل عابر پیاده ، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش‌نشانان و نجاتگران ایستگاههای ۱۲ ،۷ ، ۳۸ را به همراه تشک نجات و خودرو نردبان ۳۲ متری به محل اعلامی در میدان شهید حسین فهمیده اعزام شدند.خانمی جوان بر روی عرشه پل هوایی در وضعیت ناپایدار قرار گرفته که نجاتگران آتش نشانی ضمن ارائه مشاوره های لازم به این بانو وی را از خودکشی منصرف و او را به سطح زمین منتقل کردند. علت و انگیزه این خانم از این اقدام، مشکلات خانوادگی اعلام شده است.
چین در تلاش برای جلوگیری از سقوط موشک ها روی مناطق پرجمعیت هنگام فرود است و در همین راستا یک سیستم چتر نجات را برای کنترل محل فرود بوسترهای موشک آزمایش کرده است.
وقتی روی هاجسون به کریستال پالاس آمد تا این تیم را از سقوط نجات دهد، کسی انتظار نداشت با ارائه فوتبال زیبا و جذاب به این هدف برسد.
پدری امروز در فهرست بارسا برابر اتلتیکو قرار دارد و پس از هفته‌ها غیبت می‌تواند نیروی کمکی موثر ژاوی برای پیروزی در این بازی بزرگ باشد. او نیمه اول را از روی نیمکت شروع خواهد کرد.
گلزنی فلورین ویرتز روی پاس سردار آزمون مانع از این شد که جشن تولد رودی فولر خراب شود.
ظاهراً همسر پزشک تلاش می‌کند جلوی خودکشی شوهرش را بگیرد و برای اینکه او را از خودکشی منصرف کند خانم دکتر اقدام به خودزنی با چاقو روی دستانش هم می‌کند که در این زمینه موفق نمی‌شود و در نهایت پزشک جوان خود را از ارتفاع تقریباً ۲۴ متری خودرا به پایین پرتاب می‌کند و بلافاصله خانم دکتر که شاهد ماجرا بود برای نجات و احیای همسرش تلاش می‌کند که این تلاش نتیجه نمی‌دهد.
پرتاب نادر محمدی اولین موقعیت بازی را برای ذوب‌آهن به وجود آورد.
موتورسواری را در این ویدئو ببینید که از کانتینر واژگون شده روی یک کامیون در چین نجات پیدا کرد.
لحظه افتادن پسر بچه چینی از روی مبل و نجاتش توسط برادرش را در این ویدیو مشاهده می‌کنید.
چند شهروند روس با یک گوزن مواجه شدند که روی دریاچه یخ زده گرفتار شده بود و توانایی راه رفتن نداشت. آنها با کمک هم این حیوان را نجات دادند.
اینطور که مدیرکل محیط‌زیست البرز می‌گوید وجود زخم‌های عمیق روی بدن واریان باعث شده که او از بین برود. مجید درگی در مورد نحوه مرگ او هم می‌گوید: «به احتمال زیاد این جراحات ناشی از درگیری بین گونه‌ای در قلمرو این حیوان بوده است. این پلنگ دارای جراحات عمیقی بود که با بررسی مشخص شد تازه نیست و حداقل دو هفته از زمان ایجاد آن‌ها می‌گذرد. میزان جراحات و عفونت ایجاد شده در بدن این پلنگ زخمی به قدری بود که امکان نجات نداشت و در نهایت به‌رغم تلاش‌های صورت گرفته تلف شد.»
روی سماجت کاپیتان میلان و پرواز دیدنی وینگر این تیم، دروازه تاتنهام خیلی زود در بازی امشب باز شد.
گیتس در مورد اینکه اولویت‌هایش با یکی از ثروتمندترین مردان روی زمین متفاوت است، اظهار داشت که ترجیح می‌دهد به تولید واکسن‌های نجات‌دهنده زندگی افراد بپردازد تا اینکه برای رفتن به مریخ هزینه کند.
رانندگی در برف و باران نکات خاصی دارد که اگر رعایت نکنیم به حادثه و تصادفات بعضا جبران ناپذیری منجر می‌شود. در این ویدئو به اشتباه رایج و خطرناک رانندگان موقع رانندگی در برف اشاره شده است./ منبع: اسب بخار
رافائل سیلوا با حضور به موقع روی خط دروازه، مانع از گلزنی مس و سیدمهدی حسینی شد.
شهاب زاهدی در عرض کمتر 15 دقیقه دوبار تیمش را از شکست نجات داد؛ او هر دو بار با ضربه سر گلزنی کرد.
بازیکن باتجربه مس کرمان در نیمه اول بازی با پرسپولیس با یک نجات بزرگ، مانع از گلزنی صادقی شد.
صندوق سرمایه گذاری مشترک توسعه بازار با هدف تامین مالی از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱.۰۷.۱۹ عرضه اوراق اختیار فروش تبعی بر روی سهام ۱۵ شرکت را آغاز می‌کند. جزییات این عرضه چگونه چیست؟
کارشناس فوتبال با بیان اینکه پیکان چند حمله خطرناک بر روی دروازه استقلال داشت گفت: حسین حسینی استقلال را از یک شکست نجات داد.
دبیرکل جمعیت هلال احمر از راه اندازی ۳۵ پایگاه امداد و نجات موقت در عراق برای پوشش امدادی مراسم پیاده روی اربعین خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، اقدام به خودکشی شخصی بر روی پل پیروزی در نزدیکی بزرگراه امام علی با حضور به موقع عوامل پلیس پیشگیری پایتخت، ناموفق ماند.
مهدی ولی پور از آماده باش ۱۲۰۵ مرکز عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر برای خدمت رسانی به زائران مراسم پیاده روی اربعین خبر داد.
محمد القحطانی تاجر سعودی امروز در قاهره هنگام سخنرانی در یک کنفرانس درگذشت. در ویدئوی منتشر شده، القحطانی هنگام سخنرانی در کنفرانس عربی و آفریقایی روی زمین می افتد. او سپس به بیمارستان منتقل می شود، اما تلاش ها برای نجات او ناکام ماند. آخرین سخنان او تمجید از عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر بود که او را رئیس بشریت و مرد صلح توصیف کرد.
سرپرست تیم امداد و نجات کوهستان رینه، جزئیات سقوط سنگ چهار تنی در دماوند را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ