یزد- معاون حفاظت محیط زیست استان یزد با اشاره به فعالیت شبانه روزی مرکز پایش استان یزد، بر ضرورت انجام پایش‌های میدانی و رفع چالش کمبود نیرو برای انجام این بازدیدها تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لاشکی در پاسخ به اینکه آیا امسال نیز مدیر و ناظم موظف به تدریس در کلاس‌ها هستند؟، توضیح داد: اگر کمبود نیرو داشته باشیم، مجبوریم از هر روشی استفاده کنیم تا کلاس‌ها را خالی نگذاریم. دانش آموز نباید بدون معلم باقی بماند. اگر کمبود نداشته باشیم از این ظرفیت استفاده نمی‌کنیم و مدیران و ناظم‌ها برای کار مدیریتی خود آزاد‌تر می‌شوند. اگر هم کمبود پیدا کنیم مجبوریم زحمت این عزیزان را زیاد کنیم.
رئیس کل محاکم تهران گفت: کمبود نیروی قضایی و اداری جهت خدمت در شعب حقوقی یکی از علل اطاله دادرسی است.
یک شبکه عبری زبان به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی به کمبود نیرو در ارتش این رژیم و ناتوانی نظامیان صهیونیست در به دست گرفتن کنترل اوضاع شمال کرانه باختری اذعان کرد.
مشاور اقتصادی نخست وزیر عراق می‌گوید: این کشور با کمبود ۱۰ هزار مگاواتی برق مواجه است و باید برای تأمین نیاز خود از ایران و کشورهای همسایه نیرو وارد کند.
وزیر ارتش آمریکا هشدار داد که اگر وضعیت مجموعه نیروهای جدید جذب شده در ارتش این کشور به طور کامل تغییر نکند، کاهش ساختار رزمی و حجم ارتش و نیروهای مسلح آمریکا اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.
رژه‌های پیروزمندانه روز پیروزی روسیه در سراسر کشور لغو می‌شوند، زیرا روسیه با مشکلاتی، چون کمبود نیرو و تانک مواجه است.
با توجه به اینکه دستمزد فقط ۲۷ درصد رشد کرد، در سال ۱۴۰۲ مشوقی که بتواند نیروی کار را برای ورود به بازار ترغیب کند وجود ندارد و بار دیگر بنگاه‌های اقتصادی با معضل کمبود نیرو مواجه خواهند شد.
گرمسار- محیط بانی و پایش اراضی ملی و طبیعی با وجود کمبود نیرو از سوی محیط زیست و منابع طبیعی، در پهنه دشت کویر با دشواری انجام می شود.
در حالی که وزارت آموزش و پرورش از کمبود نیرو رنج می‌برد؛ نیروهای خرید خدمت را استخدام نکرده و حتی قادر به پرداخت حقوق بسیاری از آنان هم نیست.
در حالی که وزارت آموزش و پرورش از کمبود نیرو رنج می‌برد؛ نیروهای خرید خدمت را استخدام نکرده و حتی قادر به پرداخت حقوق بسیاری از آنان هم نیست.
اصفهان- رئیس قوه قضائیه گفت: بخشی از نیازمندی‌های کادر اداری و قضایی در استان اصفهان در نیمه اول ۱۴۰۲ تامین خواهد شد.‌
درگیری نظامی روسیه و اوکراین باعث شکل گرفتن بحران انرژی در آلمان شده و در کنار کمبود نیروی کار و تورم بالا در این کشور کارشناسان آینده روشنی را برای چند سال آینده پیش روی آلمان نمی‌بینند.
یزد- وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مشکلات جدی حوزه آموزش و پرورش در استان یزد از جمله کمبود نیرو، پروژه نیمه کاره خیری و ... گفت: مسائل استان یزد را حل خواهیم کرد.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران گفت: وضعیت کمبود نیروی انسانی، بهبود وضعیت معیشت و مسکن و رفاه پیگیری می‌شود.
مهدی باقری نماینده زنجان می‌گوید: نیروی انتظامی فعلا اولویت امنیت کشور را دارد و چون کمبود نیرو داریم، گشت ارشاد فعالیت نمی‌کند، اما با مصادیق شکستن حریم عفاف جامعه به شدت مقابله می‌کنیم و در خصوص حجاب و عفاف اصلاً کوتاه نخواهیم آمد.
کمبود نیروی انسانی در وزارت بهداشت می‌تواند زنگ هشداری برای ساختار و شاکله سازمانی و در راستای ارائه خدمات مناسب حوزه سلامت در آینده باشد.
شرکت فناوری کشاورزی «رباتیکس پلاس»در نیوزلند یک وسیله نقلیه خودران چند منظوره و ماژولی برای کشاورزی ساخته که می تواند کمبود نیروی کار را جبران و فعالیت های این صنعت را تسهیل کند.
قالیباف همچنین یادآور شد: «تولیدکنندگان در تابستان با کمبود برق و در زمستان با کمبود گاز روبه رو هستند، از همین رو به وزارت نیرو نیز گفتیم در صرفه جویی و نوع مصرف و تنظیم توزیع گاز و برق نباید به گونه ای عمل کنیم که از آن جا که صدای تولید دیرتر در می آید آن را حذف کنیم زیرا آثار و تبعات آن بسیار سنگین است، در واقع ظلم به السویه عدل است.»
به گفته دبیر کل خانه پرستار ایران تربیت پرستار خارج از دانشکده‌های پرستاری دانشگاه‌های علوم پزشکی در مجتمع‌های عالی سلامت سبب به خطر افتادن سلامتی مردم و بیماران می‌شود. احداث مجتمع‌های عالی سلامت در حالی است که ۱۰۰ هزار نیروی پرستار بیکار در کشور داریم.
قدس- وزیر نیرو گفت: عمدتاً مصرف شهر همدان ۱۷۰۰ لیتر در ثانیه بود، که با اقدامات انجام شده تا امشب شاهد تأمین ۱۶۰۰ لیتر آب در ثانیه هستیم.
قدس- وزیر نیرو گفت: عمدتاً مصرف شهر همدان ۱۷۰۰ لیتر در ثانیه بود، که با اقدامات انجام شده تا امشب شاهد تأمین ۱۶۰۰ لیتر آب در ثانیه هستیم.
وزارت نیرو در دولت سیزدهم برنامه‌ریزی کرده است تا در قالب طرحی با عنوان نیروگاه‌های خود تامین برق صنایع، در سال‌های آینده کمبود برق در کشور را جبران کرده و برق پایدار صنایع را تامین کند.
استخدام نیروی خارجی در اقیانوس آرام به آمریکا در رقابت با چین کمک می‌کند. کاخ سفید در نظر دارد سفارتخانه‌هایی را در تونگا و کیریباتی افتتاح کرده و فرستاده‌ای را به مجمع جزایر اقیانوس آرام اعزام کرده کمک‌های سه برابری برای انعطاف پذیری دریانوردی را افزایش داده و سپاه صلح را در فیجی، تونگا، ساموآ و وانواتو مستقر نماید.
ماجرای کمبود نیروی کار را پیش از این، وزیر وقت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم مطرح کرده بود. به‌گفته او، نیروی با مهارت کم است. حالا به همین ماجرا، تمایل نداشتن بخشی از نیروی کار برای فعالیت را هم باید اضافه کرد: «گاهی بخشی از جامعه ما ترجیح می‌دهند بیکار بمانند تا اینکه کار‌های رده پایین‌تر را انجام دهند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ