لاشکی در پاسخ به اینکه آیا امسال نیز مدیر و ناظم موظف به تدریس در کلاس‌ها هستند؟، توضیح داد: اگر کمبود نیرو داشته باشیم، مجبوریم از هر روشی استفاده کنیم تا کلاس‌ها را خالی نگذاریم. دانش آموز نباید بدون معلم باقی بماند. اگر کمبود نداشته باشیم از این ظرفیت استفاده نمی‌کنیم و مدیران و ناظم‌ها برای کار مدیریتی خود آزاد‌تر می‌شوند. اگر هم کمبود پیدا کنیم مجبوریم زحمت این عزیزان را زیاد کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میلاد عبادی پور در تمرینات یک الگو برای دیگر هم پستی های خود محسوب می‌شود.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: توانمندسازی معلمان مهم‌ترین عنصر طراحی مسیر شغلی معلمی و کارآمدترین ابزار کیفیت بخشی و بهبود مستمر نظام آموزش و پرورش است.
حضور محمد نوازی در کادرفنی استقلال یکی از جذابیت‌های این فصل آبی‌ها خواهد بود.
۱۳۲ نفر از مبلغان مذهبی که اتباع خارجی بودند و با اقامت غیرقانونی و هویت جعلی در مدرسه مکی زاهدان فعالیت می‌کردند، بازداشت شدند. بر اساس گزارش‌ها این مبلغان با رأفت اسلامی به کشورشان تحویل داده شدند.
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش توضیحاتی در خصوص مصوبه این شورا در مورد تدریس زبان خارجی ارائه کرد.
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضائیه گفت: به زودی زنگ حقوق در مدارس عملیاتی و اجرایی خواهد شد.
دوره بین المللی ویژه مربیان در ازبکستان با تدریس دکتر سجاد انوشیروانی، رییس فدراسیون ایران برگزار شد.
‏جمیله علم‌الهدی، همسر رئیس‌جمهور در مصاحبه با یک رسانه ونزوئلایی گفت: سن درختان دانشگاهی که من در آن تدریس می‌کنم (دانشگاه شهید بهشتی) بیشتر از سن آمریکاست. برای همین ایرانیان از تلاش‌های آمریکا خنده‌شون میگیره»
معلم قائم‌شهری که در فضای مجازی حسابی معروف شده بود، با انتشار یک ویدیو در استـ‌وری اینستاگرامش، از کناره‌گیری‌اش از تدریس خبر داد.
روایتی از یک معلم وظیفه شناس دهه هفتادی که برای تدریس به منزل دانش آموز بیمارش می‌رود.
روایتی از یک معلم وظیفه شناس دهه هفتادی که برای تدریس به منزل دانش آموز بیمارش می‌رود.
در قانون اساسی سال 1382 خورشیدی افغانستان برای اولین بار مذهب تشیع در این کشور به رسمیت شناخته شد و دستور داده شد که قضایای مربوط به احوال شخصیه شیعیان در دادگاه ها باید مطابق فقه جعفری رسیدگی شود.
از تحقیقات محلی و کتب تاریخی چنین برمی‌آید که قسمت‌هایی از بنا از زمان احداث اولیه باقی مانده و قسمت‌هایی نظیر شبستان جدید از الحاقات سال‌های ۱۳۳۵ و ۱۳۳۶ هجری شمسی است.
وزیر آموزش و پرورش با عذرخواهی از تأخیر به وجود آمده در پرداخت معوقات فرهنگیان گفت: تمام تلاش ما بر این است تا آخر سال بخشی عظیمی از مطالبات فرهنگیان را در بخش‌های مختلف پرداخت کنیم تا آن‌ها با خیال راحت بتوانند سال جدید را با روحیه شاد و با طراوت آغاز کنند.
وزیر آموزش و پرورش با عذرخواهی از تأخیر به وجود آمده در پرداخت معوقات فرهنگیان گفت: تمام تلاش ما بر این است تا آخر سال بخشی عظیمی از مطالبات فرهنگیان را در بخش‌های مختلف پرداخت کنیم تا آن‌ها با خیال راحت بتوانند سال جدید را با روحیه شاد و با طراوت آغاز کنند.
کلاس دانش‌افزایی مربیان فوتبال ایران با تدریس سرمربی تراکتور برگزار خواهد شد.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره تدریس برتر گفت: استفاده از ابزارهای چندرسانه‌ای موجب ارتقای تدریس می‌شود.
وکیل مدافع رضا اسلامی -استاد دانشگاه بهشتی- گفت: شعبه ۲۱ دادگاه تجدیدنظر استان تهران مجازات تکمیلی موکلم مبنی بر منع تدریس و پژوهش در دانشگاه‌های کشور به خصوص دانشگاه بهشتی و ممنوع الخروجی‌اش از کشور را طی دادنامه قطعی لغو کرد.
رسول کوهپایه‌زاده، وکیل رضا اسلامی از لغو حکم مجازات تکمیلی رضا اسلامی موکل خود خبر داد. کوهپایه‌زاده در این باره عنوان کرد: دیوان عالی کشور در شهریور ماه امسال درخواست اعاده دادرسی را درباره مجازات تکمیلی ایشان مبنی بر محرومیت از تدریس و پژوهش در دانشگاه‌ها به خصوص دانشگاه شهید بهشتی را پذیرفت و رای را نقض کرد. پرونده جهت رسیدگی به شعبه هم عرض ارجاع داده شد.
مهدی طارمی در بازی با ژیل ویسنته گلی را به ثمر رساند که شاید در نگاه اول خیلی معمولی باشد اما کلی نکته فنی مهم در دل خود جای داده است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: افزایش ساعات تدریس معلمان بازنشسته در جلسه سران قوا مطرح شد تا از این معلمان بازنشسته در دوره ابتدایی به صورت ۲۴ ساعته استفاده شود.
هفته یازدهم لیگ برتر با ثبت هفتمین پاس گل ریکاردو آلوز همراه بود تا این بازیکن در جدول پاسورها، دست‌نیافتنی‌تر شود.
وزیر علوم بیان کرد: تدریس در دانشگاه و مدارس یک تخصص است و فعالان این حوزه باید مهارت کافی را داشته باشند و تنها مدرک کافی نیست، بلکه طرح سوال، شیوه ارتباط با استادان و دانش آموزان و ... مهم است تا تاثیر گذاری زیادی را شاهد باشیم و لازم است که برای آن‌ها کلاس‌های تخصصی را برگزار کنیم و در این زمینه تمهیدات لازم را اندیشیده ایم که تا پایان سال اجرایی خواهد شد.
مربی ایرانی کاراته و عضو کمیته فنی فدراسیون جهانی تدریس بخش‌هایی از دوره‌های آموزشی را در ژاپن برعهده داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ