در حالی که وزارت آموزش و پرورش از کمبود نیرو رنج می‌برد؛ نیروهای خرید خدمت را استخدام نکرده و حتی قادر به پرداخت حقوق بسیاری از آنان هم نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عالیشاه همچنان تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کند و حضورش برابر ذوب آهن در ابهام قرار دارد.
آرش برهانی در حال حاضر بلاتکلیف ترین مربی ایران است.
آیا با پا‌های خود موازی یکدیگر می‌ایستید یا یک پا را جلو نگه می‌دارید؟ شاید هم با پا‌های روی هم ایستاده اید.. به نظر شما وضعیت ایستادن می‌تواند چیزی در مورد شخصیت شما نشان می‌دهد. پس این این تست شخصیت ایستاده را بخوانید.
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط استقلال طبیعی نیست و نیاز به زمان دارد.
رئیس پلیس راهور فراجا از وضعیت مطلوب محورهای منتهی به مرز مهران نسبت به سال‌های گذشته همزمان با برگزاری اربعین حسینی (ع) خبر داد.
دو هم تیمی قدیمی در دربی اصفهان وضعیت متفاوتی دارند.
تا آخر هفته در غالب مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف است.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آنهایی که از وضعیت تیم خبر دارند می دانند اوضاع ما از داخل خوب نیست.
کرخه- مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: با مدیریتی که صورت گرفت هم در حوزه تأمین آب و تقسیم آب بین شهرهای پایین دست در حوضه آبریز کرخه شرایط مطلوب است.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار موقت در برخی استان‌ها و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در مناطق مستعد کشور خبر داد.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: وضعیت تابش اشعه فرابنفش (UV) در تهران بحرانی شده و به عدد ۱۲ رسیده است.
رئیس کل دادگستری استان فارس آخرین وضعیت پرونده توهین و ضرب و جرح آمر به معروف در باغ نارنجستان شیراز را تشریح کرد.
مربی تیم ملی پاراکانو گفت: عمق آب دریاچه آزادی به حدی پایین آمده که بعضی وقت‌ها تصور می‌کنیم که پارو روی لجن‌های ته دریاچه گیر می‌کند که این زنگ خطری برای آماده‌سازی قایقران ها از جمله ورزشکاران پاراکانو برای شرکت در بازی‌های پاراآسیایی است.
پایتخت از ابتدای سال تا امروز ۸ روز هوای پاک و ۹۲ روز هوای قابل قبول داشته است.
پدر جواد نکونام که از وضعیت آشفته باشگاه استقلال عصبانی بود، صحبت‌های عجیبی را به زبان آورد.
الدیلمی می‌گوید وقتی صدام حسین وضعیت روحی رفیقش را آشفته دید علت را جویا شد و وقتی به او خبر داد که عدی شهید شد -صدام حسین بسیار مختصر و با افتخار گفت: «آفرین، مرحبا!».
یکی از مهم‌ترین اقدامات، کاهش سهم کالا‌های مهم و تأثیرگذار در سبد هزینه خانوار از جمله مسکن برای افزایش آستانه تحمل آنان است تا نظام حکمرانی مجال یابد بی‌آنکه این آستانه بشکند، دست به تصمیمات اساسی و از جمله اصلاح روند رشد بی‌رویه شتاب مصرف انرژی در کشور بزند. راستی چرا دولت و مجلس و اصولاً حاکمیت برای ساماندهی به وضعیت آشفته وکمرشکن تحت سیطره مافیای زمین و مسکن و مقابله با فعالیت‌های سفته بازانه و سوداگرانه در این بخش که بیشترین نقش را در افزایش هزینه‌های خانوار دارد، اقدام شایانی صورت نمی‌دهند؟!
در حالیکه وضعیت آشفته بازار خودرو بر کسی پوشیده نیست اما برخی اظهارات غیرکارشناسی در مناظرات تلویزیونی، تنها به بدتر شدن وضعیت موجود و انتخاب راه‌حل‌های اشتباه می‌انجامد.
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی ضمن درخواست از نخست وزیر این رژیم برای کناره‌گیری از سیاست گفت: نتانیاهو اسیر افراط‌گرایان شده و وضعیت شخصی او و وضعیت ملی ما آشفته است.
رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: متأسفانه وضعیت آشفته‌ای در ساختار نظام شورایی وجود دارد .
در حالی که وزارت آموزش و پرورش از کمبود نیرو رنج می‌برد؛ نیروهای خرید خدمت را استخدام نکرده و حتی قادر به پرداخت حقوق بسیاری از آنان هم نیست.
عدم توجه مجلس و دولت به ارانه بودجه بر اساس زمانبندی قانونی آن یعنی ۱۵ آذرماه گذشته، و تذکر‌های صوری و غیرعملی برای رفع سوال و تعجب و حیرت دانشگاه و جامعه از چنین وضعیت بی قانونی که نه قانونگذار به قانون عمل می‌کند و نه مجری قانون؛ همگی موید آن است که باید منتظر روز‌های آشفته تری بود.
رویترز در گزارشی با اشاره به وضعیت آشفته فوتبال ایران، شرایط و مشکلات تیم ملی در پیش از جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را با شرایط فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه مقایسه کرده است.
رقابتهای موی تای قهرمانی جوانان جهان در حالی ۱۷ مردادماه در مالزی آغاز می شود که تاکنون حضور تیم جوانان ایران در این مسابقات به خاطر اختلاف مسئولان قطعی نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ