کیلیان امباپه علاقه دارد با رئال مادرید قرارداد ببندد، اما باشگاه فرانسوی فقط اجازه انتقال او به لیورپول را صادر می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پائولو دیبالا همچنان از یوونتوس عصبانی است و می‌گوید این باشگاه ضربه سختی به او زده است. دیبالا می‌گوید به دلیل رضایت از شرایطش از رم و مورینیو به پیشنهاد عربستان پاسخ منفی داد.
اسپورت امروز نوشت که فرانک کسیه از رفتاری که در بارسلونا با او شده به شدت ناراحت است و حس می کند به او خیانت شده است.
شکیرا گفت وقتی پدرش در بیمارستان بستری بوده، پیکه به او خیانت کرده و پدرش را «بهترین دوست» خود خواند.
حمید مطهری می‌گوید برخی افراد در نساجی به او و مالک این باشگاه خیانت کرده‌اند.
متهم گفت: «همسر عماد در فرصتی مناسب کلید خانه مجردی شوهرش را پیدا کرده و از روی آن ساخته بود. او از من خواست وارد خانه شوهرش شوم و وقتی او به خانه‌اش آمد، با ضربات چاقو او را از پای دربیاورم. من هم با همدستی دوستم در زمانی که همسر عماد گفته بود او به خانه مجردی می‌رود، وارد خانه اش شدیم و وقتی عماد وارد شد او را غافلگیر کرده و با ضربات چاقو از پای درآوردیم.»
بهتر است فدراسیون تکواندو به صورت شفاف در خصوص ادعاها و دشمنان فرضی درخصوص دوپینگ ورزشکارانش صحبت کند.
ظریف: ترامپ می‌خواست من را در فرانسه ببیند، اجازه ملاقات نداشتم/ هدف طائب از گاندو زدن من بود؛ فکر می‌کرد من نایاک را تاسیس کرده‌ام/ اگر برجام خیانتی بدتر از ترکمنچای است چرا آن را دور نمی‌اندازید؟ دو سال است کاره‌ای نیستیم، اما هنوز به دنبال همان برجام هستند/ تمام مذاکرات را برای رهبری می‌فرستادیم؛ هر وقت می‌خواستند نظر می‌دادند/ اقدامات فعلی که برای مذاکره انجام می‌شود بسیار خوب است. اما این اقدامات برخلاف مصوبات مجلس است
متهم درباره انگیزه قتل گفت: وقتی متوجه شدم همسرم به من خیانت کرده است با هم بحثمان شد او درحالی که هیچ ابایی از پنهان کردن این موضوع نداشت حرف‌هایی به من زد که بشدت عصبانی شدم و خون جلوی چشمانم را گرفت به آشپزخانه رفتم و با برداشتن یک چاقو به سراغ المیرا رفتم و او را با ضربه چاقو به قتل رساندم.
شهرام در تشریح شکایتش گفت: من و رؤیا ۱۵ سال قبل زندگی مشترکمان را آغاز کردیم، اما همیشه با هم اختلاف داشتیم تا اینکه ۲۰ روز قبل او خانه و زندگی را رها کرد و به خانه پدری‌اش رفت. من در این مدت نتوانستم رؤیا را ببینم و با او صحبت کنم تا اینکه او را در مغازه تراشکاری مستأجر سابقم به نام کاوه در شرایط بدی دیدم .
زمانی که من باهمسرم پیوند زناشویی بستیم وی آهی در بساط نداشت. تلاش من درزندگی باعث شد که همسرم صاحب کارخانه آب معدنی، سفره خانه و نمایشگاه خودرو شود. او درحالی که اشک می‌ریخت ادامه داد: آقای قاضی با نداری همسرم سال‌ها ساختم و سختی‌های زندگی را تحمل کردم به امید فردایی بهتر، اما همسرم وقتی به استقلال مالی رسید همه چیز را فراموش کرد و به من خیانت کرد. حالا که بیمار و درمانده شده‌ام حاضر به ادامه زندگی با من نیست.
من خیلی تنها بودم، شوهرم من را دوست ندارد و حالا هم با شکایتش می‌خواهد وادارم کند که مهریه ام را ببخشم تا طلاقم بدهد، اما من می‌دانم او به خاطر خودش شکایت کرده و از کار من ناراحت نیست.
خیانت‌های پی در پی مسعود مرا به طلاق وادار کرد و به همین دلیل حضانت «ناهید» را به او سپردم و جدا شدم. سپس سراغ دختر عمه ام رفتم که پدر و مادرش فوت کرده بودند و او به تنهایی زندگی می‌کرد. من هم زندگی در کنار دختر عمه ام را آغاز کردم و هزینه‌ها را نیز به طور مشترک می‌پرداختیم. در این مدت با کمک ناپدری ام مغازه‌ای را اجاره کردم و به فروش لوازم آرایشی و لباس زنانه روی آوردم.
بوی خیانت به مشام باشگاه هم رسیده بود و در آخرین جلسه به من گفتند بازیکنان برای تو بازی نمی‌کنند اما با این حال با آنها برخوردی نشد و من اخراج شدم...
عبدالله ویسی انتقادات تندی را نسبت به استعفای جواد نکونام و همچنین گزینه‌های مطرح‌ شده برای هدایت تیم ملی امید مطرح کرد.
این مادر گفت: وقتی پای درددل «فردین» نشستم او آشکارا چیزی را بر زبان جاری نکرد، اما گفت به نامزدش مشکوک شده و همان گونه که در فضای مجازی با او رابطه داشت، با جوان دیگری هم وارد ارتباط نامتعارف شده است. پسرم گفت چون می‌ترسیدم که خانواده عروس مهریه را به اجرا بگذارند به ناچار به منزل آن‌ها رفتم که موضوع را حل کنیم، ولی مادر آن دختر با توهین و فحاشی مرا بیرون کرد و گفت: دختر من اصلاح نمی‌شود، او همین گونه است و...
من برای تن‌هاخ احترام قائل نیستم، چون او هم برای من احترامی قائل نیست. نمی‌دانم چرا وین رونی آن‌قدر شدید از من انتقاد کرد. شاید به خاطر این است که بازنشسته شده و من هنوز دارم در سطحی بالا بازی می‌کنم.
کریستیانو رونالدو، ستاره باتجربه پرتغالی، در مصاحبه‌ای جنجالی، باشگاه منچستریونایتد و اریک تن‌هاخ را متهم کرد که به او بی‌احترامی کرده‌اند.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: آنهایی که به یک ملت خیانت کردند و آب به آسیاب دشمنان ریختند تجلی اشداء من الکفار هستند و قوه قضائیه باید طوری با آنها برخورد کند که دیگران نیز هوس اغتشاش نکنند.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: آنهایی که به یک ملت خیانت کردند و آب به آسیاب دشمنان ریختند تجلی اشداء من الکفار هستند و قوه قضائیه باید طوری با آنها برخورد کند که دیگران نیز هوس اغتشاش نکنند.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: آنهایی که به یک ملت خیانت کردند و آب به آسیاب دشمنان ریختند تجلی اشداء من الکفار هستند و قوه قضائیه باید طوری با آنها برخورد کند که دیگران نیز هوس اغتشاش نکنند.
کیلیان امباپه علاقه دارد با رئال مادرید قرارداد ببندد، اما باشگاه فرانسوی فقط اجازه انتقال او به لیورپول را صادر می کند.
متهم در تشریح ماجرا گفت: من و مریم از همان ابتدا باهم مشکل داشتیم تا اینکه حس کردم او به من خیانت می‌کند و تصمیم گرفتم همسرم را بکشم. وقتی دختر ۴ ساله‌ام خوابید در اتاق را بستم و همسرم را خفه کردم. بعد هم برای اینکه پلیس متوجه ماجرا نشود سعی کردم سناریوی گم شدن و بعد هم خودکشی او را برای پلیس بازگو کنم، اما نشد.
من اولین کسی نبودم که خیانت کردم. در تابستان سال گذشته شایعات شروع شد: ایلاری یک نفر دیگر یا بهتر است بگوییم بیشتر از یک نفر را دارد. به نظرم غیرممکن بود اما من پیام هایش را پیدا کردم.
دختر جوان گفت: هنوز یک ماه بیشتر از مراسم عقدکنان نگذشته بود که فهمیدم موسی با دختر عمویش که زنی مطلقه بود ازدواج کرده است تا سرپرستی فرزند او را به عهده بگیرد وقتی به نامزدم اعتراض کردم او مرا کتک زد و مادرم نیز با التماس از من خواست تا درخواست طلاق ندهم چرا که مدعی بود سرنوشتم مانند خواهرم خواهد شد و او نمی‌تواند مخارج ما را تامین کند در همین حال نامزدم به کشور دیگری مهاجرت کرد و دختر عمویش را نیز با خودش برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ