در هفته‌ای که گذشت علی‌رغم مثبت شدن قیمت نفت آمریکا در آخرین روز معاملاتی، اما نسبت به ابتدای هفته نفت آمریکا ۷ درصد از قیمت خود را از دست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور وزیر راه و شهرسازی، از بازگشت آرامش به بازار مسکن و کاهش تورم تقریبی ۳/۸ درصدی قیمت مسکن در روزهای پایانی تیرماه سال جاری نسبت به ماه گذشته در شهر تهران خبر داد.
بر اساس گزارش بانک جهانی قیمت جهانی کالا‌ها در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳، ۱۴ درصد کاهش یافت. چشم انداز این گزارش برای کامودیتی‌هایی مانند نفت، گاز طبیعی، اوره، غلات و فلزات تا سال ۲۰۲۴ جذاب خواهد بود.
قیمت نفت در پی انتشار درآمدهای مثبت شرکت‌های انرژی و آمار آمریکا که نشان داد تولید نفت کاهش و تقاضا برای سوخت افزایش پیدا کرده است، در معاملات روز جمعه، بیش از دو درصد صعود کرد اما نتوانست از کاهش هفتگی اجتناب کند.
جدیدترین گزارش ماهانه اوپک نشان داد قیمت نفت سنگین ایران ماه میلادی گذشته، بیش از سه درصد کاهش پیدا کرده است.
قیمت عمده خیار رویال با افزایش ۲۰ درصدی از هر کیلو ۱۵ هزار تومان به ۱۸ هزار تومان و پیاز با کاهش ۲۰ درصدی از هر کیلو ۲۰ هزار تومان به ۱۶ هزار تومان رسیده است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به بررسی گزارش شور اول کمیسیون تلفیق پیرامون کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور می پردازند. در همین حال، دقایقی پیش، رئیس جمهور برای دفاع از کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ وارد صحن علنی مجلس شورای اسلامی شد.
قیمت نفت در روز دوشنبه با کاهش نگرانی‌ها در مورد عرضه با ۰.۳ درصد کاهش به ۸۷ دلارو ۳۴ سنت رسید.
قیمت نفت در روز دوشنبه با کاهش نگرانی‌ها در مورد عرضه به 0.3 درصد کاهش به 87 دلارو 34 سنت رسید.
قیمت نفت روز جمعه به دلیل نگرانی نسبت به ضعیف شدن تقاضا برای سوخت به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا در چین و افزایش نرخ بهره آمریکا، حدود دو درصد سقوط کرد و دومین کاهش هفتگی متوالی را به ثبت رساند.
قیمت نفت دراخرین جلسه معاملاتی ۲ درصد کاهش یافت و دومین کاهش هفتگی متوالی خود را به دلیل نگرانی‌ها در مورد کاهش تقاضا در چین و اقدامات بیشتر برای افزایش نرخ بهره آمریکا ثبت کرد.
قیمت نفت امروز چهارشنبه به دلیل شیوع مجدد کرونا در چین با ۰.۵ درصد کاهش به ۹۴ دلار و ۹۳ سنت رسید.
با گذشت هفت ماه از سال، امروز بانک مرکزی در گزارشی از تحولات بازار مسکن تهران خبر داد. گزارشی که نشان از رشد حدود یک درصدی قیمت یک متر خانه در مقایسه با پایان تابستان دارد و از سوی دیگر بیان گر رکود در دادوستدهاست.
قیمت نفت امروز دوشنبه پس از افت ۱.۲ درصدی در روز جمعه، با ۶۳ سنت یا ۰.۷ درصد کاهش به ۹۵.۱۴ دلار در هر بشکه رسید.
قیمت نفت در معاملات روز گذشته بیش از ۳ درصد کاهش یافت،
قیمت نفت برنت پس از افت ۱.۷۳ دلاری در جلسه قبل، با ۲۷ سنت یا ۰.۳ درصد کاهش به ۹۵.۹۲ دلار در هر بشکه رسید.
قیمت نفت برنت پس از افت ۱.۷۳ دلاری در جلسه قبل، با ۲۷ سنت یا ۰.۳ درصد کاهش به ۹۵.۹۲ دلار در هر بشکه رسید.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران گفت: با توجه به کاهش نرخ اونس جهانی، کاهش نرخ دلار در بازار تهران و نبود تقاضا، قیمت طلا و سکه از ابتدای هفته تاکنون میانگین ۲ درصد کاهش یافته است.
معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام گفت: اکنون قیمت انواع روغن‌های خوراکی ۱۰ درصد و روغن‌های صنف و صنعت ۱۵ درصد کاهش یافته است.
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: قیمت روغن ۵ کیلویی از ۴۰۰ هزار به ۲۹۵ هزار و روغن مایع ۹۰۰ گرمی از ۶۸ هزار به ۵۵ هزار تومان رسیده است.
قیمت نفت در جلسه معاملاتی روز جمعه حدود ۵ درصد کاهش یافت و به پایین‌ترین سطح در ۸ ماه گذشته رسید.
قیمت نفت روز جمعه تحت تاثیر تهدید واقعی کاهش عرضه، حدود چهار درصد صعود کرد، اما تحت تاثیر افزایش سریع نرخ‌های بهره و محدودیت‌های کووید ۱۹ در چین، دومین کاهش هفتگی متوالی را رقم زد.
بهای معاملات آتی نفت برنت پس از افت ۳ درصدی در جلسه قبل، ۱.۱۲ دلار یا ۱.۲ درصد کاهش یافت و به ۹۱.۷۱ دلار در هر بشکه رسید.
قیمت نفت نزدیک به ۳ درصد کاهش یافت و به پایین‌ترین سطح خود از قبل از حمله روسیه به اوکراین رسید.
قیمت نفت نزدیک به ۳ درصد کاهش یافت و به پایین‌ترین سطح خود از قبل از حمله روسیه به اوکراین رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ