«جفری پیات» دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در امور منابع انرژی فاش کرد که ایالات متحده ۷۰ درصد از صادرات گاز طبیعی مایع خود به اروپا را تأمین می‌‎کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش آمریکا نزدیک به ۷۰۰ پرسنل را برای مقابله با آتش سوزی در هاوایی مستقر کرده است.
یک مقام آمریکایی اعلام کرد که این کشور روند ارسال جنگنده‌های اف-۱۶ به اوکراین را تسریع خواهد کرد.
یک مقام آمریکایی اعلام کرد که این کشور روند ارسال جنگنده‌های اف-۱۶ به اوکراین را تسریع خواهد کرد.
نخست‌وزیر پیشین اوکراین اعلام کرد دولت آمریکا از کمک‌های مداوم نظامی و مالی به کی‌یف خسته شده و به‌زودی این کمک‌ها را قطع خواهد کرد.
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: ما به هرگونه توافقی در زمینه هسته ای با ایران نزدیک نیستیم و موضوع تبادل زندانیان از سایر مسائل کاملا جدا است.
بمب‌های خوشه‌ای آمریکا در ۷۰ سال اخیر غیرنظامیان را هدف قرار داده و تسلیحات نامتعارف از سلاح‌های بیولوژیک گرفته تا اورانیوم ضعیف‌شده و بمب اتم،از آمریکا بزرگترین جنایتکارجنگی جهان ساخته‌است.
برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی، کای هاورتز، بازیکن آلمانی جدید آرسنال را پس از اینکه او در کمپ این تیم در آمریکا گلی به ثمر نرساند، به سخره گرفتند. این بازیکن در ازای ۷۰ میلیون یورو به مدت ۵ سال از چلسی به آرسنال منتقل شده، اما به دلیل عدم گلزنی با انتقاداتی مواجه شد.
جنسیس جی‌وی ۷۰ نخستین مدل جنسیس است که مونتاژ آن در آمریکا صورت می‌گیرد و همچنین نخستین مدل جنسیس است که خارج از خاک کره جنوبی تولید می‌شود.
بر اساس گزارش بلومبرگ، تردز در حال حاضر در بین اپلیکیشن‌های رایگان فروشگاه اپ استور اپل در آمریکا، در رتبه نخست ایستاده است. زاکربرگ در پستی در تردز خود اعلام کرد: از صبح امروز ۷۰ میلیون ثبت نام در تردز انجام شده است.
فرهنگ و روابط اجتماعی یک کشور را نمی‌توان در ده، بیست و سی سال از میان برداشت و نیاز به سیاست‌های بلندمدت تربیتی و فرهنگی دارند. اما آنچه مسلم است اینکه با نولیبرالیسم یعنی با داروینیسم اجتماعی و نخبه‌گرایی اقتصادی و فرهنگی، حتی یک مورد موفقیت‌آمیز هم که اندکی پایداری در آن دیده شود، نداشته‌ایم؟ این نکته‌ای است که تاریخ چهل ساله نولیبرالیسم از بریتانیای تاچر و آمریکای ریگان تا آمریکای ترامپ و همه کشور‌های جهان سومی که به دام آن افتاده‌اند، به ما نشان می‌دهند.
یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که ۷۰ درصد آمریکایی‌ها، از جمله ۴۴ درصد جمهوری‌خواهان، نمی‌خواهند ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا دوباره در سال ۲۰۲۴ به کاخ سفید برگردد.
یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که ۷۰ درصد آمریکایی‌ها، از جمله ۴۴ درصد جمهوری‌خواهان، نمی‌خواهند ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا دوباره در سال ۲۰۲۴ به کاخ سفید برگردد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود شرایط تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران، امروز بیش از ۷۰ میلیارد دلار تجارت در بخش‌های مختلف داریم.
برودت شدید هوا در آمریکا به لغو یا تعویق بیش از ۴ هزار پرواز داخلی و خارجی آمریکا منجر شد و بیش از ۷۲ درصد جمعیت این کشور هشدار توفان زمستانی دریافت کردند.
منابع خبری از وقوع زلزله ۶.۴ ریشتری در ایالت کالیفرنیا آمریکا خبر دادند.
تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی فوتبال آمریکا رفت تا تکلیف صعود به مرحله حذفی این مسابقات یا کنار رفتن از دور رقابتها را مشخص کند.
تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی فوتبال آمریکا رفت تا تکلیف صعود به مرحله حذفی این مسابقات یا کنار رفتن از دور رقابتها را مشخص کند.
عالی‌ترین مقام دولت در استان گلستان در خصوص بازی تیم‌ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران مقابل آمریکا گفت: بازی تیم‌ملی در این گروه مقابل آمریکا بازی آخر در جام جهانی نخواهد بود و با اطمینانی که از سوی غیورمردان ملی‌پوشان کشورمان ایجاد شده شرایط برای صعود به مرحله بعد فراهم است.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: در طول ۴۴ سال گذشته شیاطین برای مبارزه با انقلاب اسلامی تلاش بسیاری کردند و حدود ۷۰ روز است دشمنی جدید به فرماندهی آمریکا بزرگ در درون و بیرون به دنبال شکل جدیدی از دشمنی هستند.
تیم ملی فوتبال ایران برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود از مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز رفت تا با پیروزی در این دیدار آماده بازی با آمریکا شود.
فاضل میبدی گفت: من معتقدم بحران اخیر کار خارجی‌ها نیست؛ ممکن است برخی کشور‌ها در راستای منافع خود تحرکاتی داشته باشند، اما زمینه جنبش اخیر از درون کشور می‌جوشد. یعنی امریکا اینقدر قدرت دارد که وارد کشور ما شود و جوانان ما را حدود ۷۰ روز در صحنه نگه دارد؟ اگر این اندازه قدرت و نفوذ دارد، وای به حال نیرو‌های امنیتی ما. من معتقدم اینگونه نیست و ریشه اعتراضات از داخل کشور است.
یک روزنامه آمریکایی امروز ادعا کرد که آمریکا و اروپا قرار است فردا سقف قیمت نفت روسیه را در رقمی بین ۶۰ تا ۷۰ دلار اعلام کنند.
معاون امور انرژی وزیر امور خارجه آمریکا گفت که این کشور ۷۰ درصد از صادرات گاز مایع خود را به اروپا اختصاص داده است.
براساس تازه ترین گزارش ها از آمریکا، تعداد تلفات طوفان یان در فلوریدا و کارولینای شمالی از ۷۰ نفر گذشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ