نهمین مدال تکواندو در مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان توسط میرهاشم حسینی قطعی شد.  علیرضا نادعلیان اما از دور مسابقات کنار رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاروان ووشوى ايران در روز سوم مسابقات ووشوى قهرمانی آسیا به ۳ مدال رنگارنگ دست پیدا کرد.
نماینده وزن ۵۶- کیلوگرم ساندا دختران ایران به مقام سوم مسابقات ووشو قهرمانی آسیا دست یافت.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان روزهای ۱۳ و ۱۴ مردادماه در شهر استانبول ترکیه برگزار شد و در پایان تیم ایران به یک مدال طلا و یک مدال برنز دست یافت.
در پی بروز حادثه برای یک کودک در پل عابر پیاده مکانیزه تختی در منطقه ۱۶ تهران، سازمان زیباسازی شهرداری تهران توضیحاتی ارائه کرد.
یک نقره و یک برنز توسط تکواندوکاران دانشجو دختر در یونیورسیاد
تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان با کسب ۱ مدال طلا و ۲ مدال برنز به کار خود در رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام کنکورد روسیه پایان داد.
در آخرین روز مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی کشور جمهوری آذربایجان، ناهید کیانی نشان برنز خود را با برتری مقابل حریفی از کرواسی در مرحله یک چهارم نهایی قطعی کرد.
آرین سلیمی با اقتدار از سد حریف آمریکایی خود در یک چهارم نهایی گذشت تا مدال برنز خود در مسابقات جهانی 2023 را قطعی کند.
دو ملی پوش وزنه برداری ایران عناوین پنجم و ششم مسابقات قهرمانی آسیا را به خود اختصاص دادند.
رقابتهای پنج وزن اول سی و ششمین دوره رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا با کسب یک مدال طلا و دو مدال برنز برای تیم ملی ایران به پایان رسید. نتایجی که برخلاف انتظارات رقم خورد.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران که قهرمانی اش از مسابقات قهرمانی آسیا را قطعی کرده است، توسط ملی پوش وزن ۸۲ کیلوگرم به یک مدال برنز دست پیدا کرد تا در مجموع به هفت مدال رنگارنگ برسد.
ملی پوش وزن ۶۷ کیلوگرم ایران با شکست در دیدار رده بندی به عنوان پنجمی مسابقات قهرمانی آسیا دست پیدا کرد.
نمایندگان کشورمان در مسابقات سه وزن دوم رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف که در شهر صوفیه بلغارستان در حال برگزاری به یک مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند.
نخستین روز از رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی در حالی به پایان رسید که نماینده کشورمان به یک مدال برنز دست یافت.
رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام ایوان یاریگین روسیه، با یک مدال برنز مصطفی طغانی و حذف ۸ آزادکار دیگر ایران به پایان رسید.
معاون بهره برداری آبفای منطقه سه شهر تهران گفت:به علت بروز یک حادثه در یکی از خطوط، آب بخشی از غرب تهران قطع شده و یا بعضا با افت فشار مواجه شده است، در تلاش هستیم تا نهایت دو ساعت آینده مشکل به طور کامل برطرف شود.
در اولین روز برگزاری مرحله فینال مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا در تایلند نمایندگان ایران صاحب یک طلا و سه برنز شدند.
ملی پوشان دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه برداری کشورمان در رقابتهای قهرمانی ۲۰۲۲ آسیا به یک مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
نمایندگان کشورمان باید در روز پایانی رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان برای کسب دو مدال طلا و یک برنز به میدان بروند که در صورت کسب نتیجه عنوان نایب قهرمانی ایران قطعی خواهد شد.
تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در روز سوم مسابقات یک طلا و یک برنز کسب کرد و فردا هم شانس کسب ۳ مدال دیگر را دارد. با توجه به نتایج به دست آمده در ۱۰ وزن، نایب قهرمانی ایران قطعی شده و آمریکایی ها قهرمان شدند.
آزادکاران ایران در ۵ وزن نخست قهرمانی جوانان جهان صاحب یک مدال طلا و ۳ برنز شدند.
روز پنجم رقابتهای قهرمانی موی تای جوانان جهان، با کسب ۳ مدال برنز و صعود دو نماینده ایران به دیدارهای فینال و نیمه نهایی همراه بود‌.
میرمصطفی جوادی با مهار وزنه ۱۶۳ کیلوگرم موفق شد مدال نقره این رقابت‌ها را بر گردن بیاویزد.حسین سلطانی هم به مدال برنز حرکت یکضرب رسید.
در ماده ۱۰۰ متر کرال پشت، شاهین ایزدیار با زمان ۱:۹:۲۲ به مدال طلا دست یافت و ابوالفضل ظریف با زمان ۱:۱۴:۹۵ به مدال برنز رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ