میرمصطفی جوادی با مهار وزنه ۱۶۳ کیلوگرم موفق شد مدال نقره این رقابت‌ها را بر گردن بیاویزد.حسین سلطانی هم به مدال برنز حرکت یکضرب رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران برای سومین بار پیاپی با کسب 4 مدال طلا، 2 مدال نقره و 1 مدال برنز به عنوان قهرمانی جهان دست یافت.
در ادامه مسابقات قهرمانی جهان دراگون‌بوت در پاتایا تایلند نمایندگان ایران موفق به کسب 3 مدال رنگارنگ شدند.
نمایندگان ایران در پایان رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جوانان آسیا صاحب ۲ مدال طلا و ۳ برنز شدند.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه، امروز در شهر استانبول برگزار شد و در پایان نمایندگان کشورمان به 3 مدال نقره و یک مدال برنز دست یافتند.
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی روزهای ۱۱ و ۱۲ خرداد در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و تیم ایران با کسب ۵ مدال طلا، یک مدال نقره و ۲ مدال برنز بعنوان قهرمانی دست یافت.
تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان با کسب ۱ مدال طلا، ۱ مدال نقره و ۴ مدال برنز به کار خود در رقابت‌های بین المللی جام پاشایان ارمنستان پایان داد.
تیم ملی موی تای ایران با دو مدال نقره و یک برنز به کار خود در رقابتهای قهرمانی جهان در بانکوک پایان داد.
در مرحله مقدماتی سری حرفه‌ای کوراش جهان، نمایندگان کشورمان به یک مدال طلا، ۳ نقره و ۲ برنز دست پیدا کردند.
کوراش آسیا: دو نقره و یک برنز برای ایران
روز نخست رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا با کسب یک نقره و دو برنز توسط نمایندگان ایران پیگیری شد.
روز دوم مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان و پاراکانو آسیا با کسب 4 مدال توسط ملی‌پوشان ایران پیگیری شد.
دومین روز از رقابت های قهرمانی قایقرانی آبهای آرام آسیا در رده سنی زیر ۲۳ سال و جوانان و پاراکانو با کسب چهار مدال دیگر برای نمایندگان ایران آغاز شد.
کاراته کاهای ایرانی حاضر در مسابقات لیگ جهانی «کاراته‌وان» فجیره موفق به کسب یک مدال طلا، دو مدال نقره و پنج مدال برنز شدند.
پیکارهای کاراته قهرمانی قاره کهن با کسب یک نشان طلا، ۲ نقره و ۴ برنز برای نمایندگان ایران به میزبانی ازبکستان در تاشکند آغاز شد.
در روز سوم مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان کاروان کشورمان موفق به کسب 3 مدال طلا و یک برنز شد.
ملی‌پوشان کوراش مردان و زنان ایران، در روز نخست مسابقات قهرمانی جهان به ۵ مدال مختلف دست پیدا کردند.
تیم ملی تیراندازی ایران با ۱۹ ورزشکار راهی مسابقات قهرمانی جهان مصر شد که حاصل آن یک سهمیه المپیک پاریس، یک مدال نقره و سه برنز بود.
ملی پوشان دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه برداری کشورمان در رقابتهای قهرمانی ۲۰۲۲ آسیا به یک مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
تیم تالوی سه نفره ایران با کسب پنج مدال رنگارنگ به کار خود در مسابقات ووشو دانشجویان جهان پایان داد.
تیم سه نفره جودو ایران با یک مدال نقره و یک برنز به کار خود در رقابتهای بین المللی تاجیکستان پایان داد.
روز نخست از رقابتهای کاراته در پنجمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی با کسب سه مدال نقره و یک برنز برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.
روز نخست رقابت‌های کاراته پنجمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی در قونیه برگزار شد و نمایندگان کشورمان به 3 مدال نقره و یک مدال برنز دست یافتند.
رقابتهای تکواندو در روز دوم بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی با کسب سه مدال نقره و برنز برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.
همتی این روزها در حال شناساندن دوباره خود به جامعه است و تلاش می‌کند خیمه‌ یک دولت سایه را بدون داشتن چشم امید به اصلاح‌طلبان علم کند و برند خودش را به جامعه سیاسی معرفی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ