آزادکاران ایران در ۵ وزن نخست قهرمانی جوانان جهان صاحب یک مدال طلا و ۳ برنز شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاروان ووشوى ايران در روز سوم مسابقات ووشوى قهرمانی آسیا به ۳ مدال رنگارنگ دست پیدا کرد.
نمایندگان ایران در پایان رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جوانان آسیا صاحب ۲ مدال طلا و ۳ برنز شدند.
مسابقات ۳ وزن از رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام یاشار دوغو در استانبول ترکیه برگزار شد که تیم منتخب جوانان ایران به یک مدال طلا و یک مدال برنز دست یافت.
رئیس ستاد ملی جمعیت گفت: از هر ۳ ازدواج یک ازدواج به طلاق می‌انجامد و ۴۰ درصد طلاق‌ها خانواده‌هایی هستند که حداقل یک فرزند دارند که بسیار ناراحت‌کننده است.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: با توجه به شرایط کنونی، احتمالاً تا پایان هفته مجدد کاهش یک تا ۳ درصدی در قیمت‌ طلا و سکه داشته باشیم.
در مرحله مقدماتی سری حرفه‌ای کوراش جهان، نمایندگان کشورمان به یک مدال طلا، ۳ نقره و ۲ برنز دست پیدا کردند.
در پایان رقابتهای جودو ناشنوایان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در بیشکک قرقیزستان، تیم جودو ایران با کسب یک مدال طلا، یک نقره و ۳ برنز در جایگاه سوم قرار گرفت.
نمایندگان کشورمان در مسابقات چهار وزن نخست رقابتهای کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف که در بلغارستان جریان دارد به ۳ مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند
نمایندگان کشورمان در مسابقات چهار وزن نخست رقابتهای کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف که در بلغارستان جریان دارد به ۳ مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند
تیم ملی تکواندو در پایان رقابت های پرزیدنت کاپ ترکیه به ۳ مدال طلا، یک نقره و یک برنز رسید و گروهی دیگر از تکواندوکاران ایران نیز در تورنمنت امارات صاحب ۱۳ مدال شدند.
ملی‌پوشان کوراش مردان و زنان ایران، در روز نخست مسابقات قهرمانی جهان به ۵ مدال مختلف دست پیدا کردند.
محسن تهرانی، پیشکسوت فوتبال گفت: آخرین بار وقتی به آن کمپ رفتیم، دوستم نبود. مددجویان آنجا برایمان شربت آوردند، ما هم شربت را خوردیم. ولی دیگر چیزی یادمان نمی‌آید و بیهوش شدیم. روز بعد در همان کمپ به هوش آمدیم، اما دیدیم که خبری از پول‌ها و طلاهایمان نیست. گوشی موبایل‌مان را هم سرقت کرده بودند. یک گردنبند طلا، ۱۲ میلیون تومان پول از کارت عابربانکم را دزدیدند، اما همه این‌ها یک طرف و دستبند مرحوم ناصر حجازی هم یک طرف. مرحوم ناصر حجازی آن دستبند را به من هدیه داده بود. آنجا بود که فهمیدیم ۳ نفر از افرادی که در کمپ بودند سرقت را اجرا کرده و متواری شده‌اند. با این حال فرار آن‌ها خیلی طول نکشید و در نهایت پلیس خیلی زود متهمان فراری را دستگیر کرد.
رییس انجمن جودو نابینایان و کم‌بینایان با اشاره به کسب ۳ مدال طلا و یک نقره و عنوان قهرمانی در مسابقات قهرمانی جهان باکو برای نخستین بار گفت: عملکرد جودوکاران نابینا و کم‌بینا در باکو دور از انتظار بود.
رییس انجمن جودو نابینایان و کم‌بینایان با اشاره به کسب ۳ مدال طلا و یک نقره و عنوان قهرمانی در مسابقات قهرمانی جهان باکو برای نخستین بار گفت: عملکرد جودوکاران نابینا و کم بینا در باکو دور از انتظار بود.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص کرد: ۶ سارق زن و مرد که عضو یک خانواده هستند با ۳ خودروی پراید، تیبا و پژو ۴۰۵ تحت عنوان مسافرکش بانوان را سوار بر خودرو خود کرده و با استفاده از سلاح سرد اقدام به سرقت طلای آن‌ها کرده‌اند.
باد به پرچم سفید مادرید و کارلو آنچلوتی می‌وزد و این تیم بعداز ثبت صعود زودهنگام در لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست، حالا اولین باخت بارسلونا در لالیگا را رقم زد و صدر جدول را از این تیم گرفت
باد به پرچم سفید مادرید و کارلو آنچلوتی می‌وزد و این تیم بعداز ثبت صعود زودهنگام در لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست، حالا اولین باخت بارسلونا در لالیگا را رقم زد و صدر جدول را از این تیم گرفت
تیم ملی کشتی آلیش بانوان موفق به کسب ۳ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۵ مدال برنز و عنوان قهرمانی در بازی های جهانی عشایر در کشور ترکیه شد و یک عنوان قهرمانی و یک عنوان سومی را به ارمغان آرود.
تیم تالوی سه نفره ایران با کسب پنج مدال رنگارنگ به کار خود در مسابقات ووشو دانشجویان جهان پایان داد.
تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در روز سوم مسابقات یک طلا و یک برنز کسب کرد و فردا هم شانس کسب ۳ مدال دیگر را دارد. با توجه به نتایج به دست آمده در ۱۰ وزن، نایب قهرمانی ایران قطعی شده و آمریکایی ها قهرمان شدند.
بجنورد- دبیر انجمن کوراش از کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز در روز اول رقابت های کوراش قهرمانی جوانان آسیا خبر داد.
در ادامه رقابتهای جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نمایندگان ایران موفق به کسب ۳ مدال طلا و یک نقره شدند.
تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران با کسب ۳ مدال طلا، یک نقره و ۴ برنز بالاتر از آمریکا و هند بر سکوی نخست جهان ایستاد.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان به اتمام رسید که نمایندگان کشورمان به یک مدال طلا و ۳ مدال برنز دست یافتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ