نمایندگان کشورمان در مسابقات سه وزن دوم رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف که در شهر صوفیه بلغارستان در حال برگزاری به یک مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان روزهای ۱۳ و ۱۴ مردادماه در شهر استانبول ترکیه برگزار شد و در پایان تیم ایران به یک مدال طلا و یک مدال برنز دست یافت.
تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان با کسب ۱ مدال طلا و ۲ مدال برنز به کار خود در رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام کنکورد روسیه پایان داد.
ملی پوشان جوان کشتی آزاد کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف حریفان خود رفتند.
4 نماینده کشورمان در دیدار فینال و یک نماینده در دیدار رده بندی مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا حضور دارند.
نمایندگان ایران در پایان رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جوانان آسیا صاحب ۲ مدال طلا و ۳ برنز شدند.
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی روزهای ۱۱ و ۱۲ خرداد در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و تیم ایران با کسب ۵ مدال طلا، یک مدال نقره و ۲ مدال برنز بعنوان قهرمانی دست یافت.
تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان با کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و چهار مدال برنز به کار خود در رقابت‌های بین المللی جام پاشایان ارمنستان پایان داد.
تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان با کسب ۱ مدال طلا، ۱ مدال نقره و ۴ مدال برنز به کار خود در رقابت‌های بین المللی جام پاشایان ارمنستان پایان داد.
تیم منتخب کشتی فرنگی زیر 23 سال ایران در رقابت های بین المللی کوتوزوف روسیه با کسب 1 مدال طلا و یک مدال برنز به کار خود پایان داد.
رقابتهای پنج وزن اول سی و ششمین دوره رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا با کسب یک مدال طلا و دو مدال برنز برای تیم ملی ایران به پایان رسید. نتایجی که برخلاف انتظارات رقم خورد.
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با درخشش در مسابقات قهرمانی آسیا با کسب ۵ مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز، قهرمان شد.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران با کسب 5 طلا، 2 نقره و یک برنز مقتدرانه بر بام قاره آسیا ایستاد و جشن قهرمانی گرفت.
نمایندگان کشورمان در مسابقات سه وزن دوم رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف که در شهر صوفیه بلغارستان در حال برگزاری به یک مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند.
نمایندگان کشورمان در مسابقات چهار وزن نخست رقابتهای کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف که در بلغارستان جریان دارد به ۳ مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند
نمایندگان کشورمان در مسابقات چهار وزن نخست رقابتهای کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف که در بلغارستان جریان دارد به ۳ مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند
روز نخست رقابت های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی در حالی به پایان رسید که نمایندگان ایران به یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز رسیدند.
ایران با کسب دو مدال طلا و یک برنز در ۵ وزن اول و همچنین داشتن یک کشتی گیر در فینال و ۲ کشتی گیر در دیدار رده بندی ۵ وزن دوم، عنوان قهرمانی زودهنگام رقابت های جهانی ۲۰۲۲ اسپانیا را از آن خود کرد.
تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال ایران با کسب دو مدال طلا و یک برنز در ۵ وزن اول و همچنین داشتن یک کشتی گیر در فینال و ۲ کشتی گیر در دیدار رده بندی ۵ وزن دوم، عنوان قهرمانی زودهنگام رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ اسپانیا را از آن خود کرد.
نمایندگان کشورمان در مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان به ۲ مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند.
شاگردان رنگرز در مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی جهان به 2 مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند.
نمایندگان کشورمان باید در روز پایانی رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان برای کسب دو مدال طلا و یک برنز به میدان بروند که در صورت کسب نتیجه عنوان نایب قهرمانی ایران قطعی خواهد شد.
آزادکاران ایران در ۵ وزن نخست قهرمانی جوانان جهان صاحب یک مدال طلا و ۳ برنز شدند.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان به اتمام رسید که نمایندگان کشورمان به یک مدال طلا و ۳ مدال برنز دست یافتند.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی امروز (جمعه) در شهر قونیه ترکیه برگزار شد که در پایان نمایندگان کشورمان به ۲ مدال طلا و ۱ مدال برنز دست یافتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ