در پی بروز حادثه برای یک کودک در پل عابر پیاده مکانیزه تختی در منطقه ۱۶ تهران، سازمان زیباسازی شهرداری تهران توضیحاتی ارائه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قطع برق کار دست اقتصاد آفریقا داد
مهاجم تیم ملی ایران به دلیل مصدومیت بازی های ابتدایی بوندسلیگا را به طور قطع از دست داد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دیپلمات‌های کشور در صحنه مذاکرات مراقب شیطنت‌های شیطان بزرگ و ایادی او باشند.
دکتر جمالی با تاکید بر این‌که روش درمانی بوتاکس علیرغم قطع تعریق، موقت است و ماندگاری ندارد، ادامه داد: درد هنگام تزریق یکی از معایب این روش است.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان سرقت تلفن همراه در شمال تهران خبر داد و گفت: متهمان در جریان اعمال مجرمانه خود انگشتان دست مالباخته را قطع کرده‌اند.
رومن کوستوماروف قهرمان پاتیناژ (اسکیت نمایشی) المپیک در سال ۲۰۰۶ و قهرمان جهان در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵ به دلیل بیماری پای خود را از دست داد.
رومن کوستوماروف قهرمان پاتیناژ (اسکیت نمایشی) المپیک در سال ۲۰۰۶ و قهرمان جهان در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵ به دلیل بیماری پای خود را از دست داد.
رباط کریم- فرماندار رباط کریم از مرگ یک جوان اهل پرند و قطع دست جوان دیگری از اهالی نصیرشهر از توابع این شهرستان در حوادث مرتبط با چهارشنبه آخرسال خبر داد.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: مصدومیت منجر به قطع دست عاقبت بازی با مواد محترقه، به عنوان اولین حادثه چهارشنبه‌سوری در استان ثبت شد.
طبق گزارش سرف‌شارک، ۱۰مورد از محدودیت‌های اینترنت در ایران مربوط به اعتراضات بوده و دولت ایران نیز به همین دلیل در سال گذشته میلادی دو شبکه‌اجتماعی اینستاگرام و واتس‌آپ را فیلتر، اینترنت چهار منطقه را قطع و در پنج مورد اقدام به قطع سراسری اینترنت کرده است. ایران در زمینه بیشترین تعداد «محدودیت‌های طولانی» هم رکورددار است.
رئیسی گفت: نوکری مردم افتخار ماست. این نکته را به مسئولان هم گفته‌ام که در ادارات و سازمان‌ها هم برای گره‌گشایی و حل مسائل مردم نباید از هیچ کوششی دریغ شود و مردم هم باید احساس کنند که کارشان انجام می‌شود و البته از هر ارتباط ناشایستی در انجام امور مردم باید پرهیز شود.
دومین مقام قدرتمند نظامی کره شمالی پس از کیم‌ جونگ اون، رهبر این کشور، اخراج شد!
تازه‌ترین گزارش عملکرد بودجه شهرداری تهران نشان می‌دهد در ۷ ماه نخست امسال دست کم سه گروه مهمان پایتخت بوده اند؛ به این معنا که سهم خود از هزینه‌های اداره شهر را پرداخت نکرده اند و شهرداری ناگزیر به روش‌های دیگری برای کسب درآمد و جبران کمبود‌ها روی آورده است. یکی از این روش‌ها درآمدزایی از قطع اشجار است.
برق گرفتگی منجر به قطع دست های سیمبان شد
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: امروز در موشک و پهپاد از خیلی کشورهای مدرن دنیا جلوتریم و همین مساله در خودرو نیز قابل پیاده کردن است. بازار خودرو باید باکیفیت و رقابتی شود تا هم کیفیت خودرو‌ها افزایش یابد و هم قیمت خودرو‌ها متناسب و عادلانه باشد.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: امروز در موشک و پهباد از خیلی کشورهای مدرن دنیا جلوتر هستیم و همین مسئله در خودرو نیز قابل پیاده کردن است. بازار خودرو باید باکیفیت و رقابتی شود تا هم کیفیت خودرو‌ها افزایش یابد و هم قیمت خودرو‌ها متناسب و عادلانه باشد.
معاون منابع انسانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز از رگ گردن به دشمن نزدیک تر هستیم و قادر هستیم دست متجاوز هر زیاده خواهی را مقتدرانه قطع کنیم.
عضو شورای شهر تهران گفت:قطع درختان به یک اپیدمی در شهر تهران تبدیل شده و گویی دست هایی پشت پرده است.
سرهنگ گنجه در پایان با بیان اینکه متهم پس از اعتراف به بزه انتسابی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد خاطر نشان کرد: دستگیری سایر متهمان متواری همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.
رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل اصلی نزاع و درگیری که منجر به قطع عضو یک شهروند در حوالی شمال غرب تهران شده بود، خبر داد.
محمد خبری زاد کارشناس بازار سرمایه گفت: عرضه خودرو در بورس کالا مانند سایر کالا‌ها می‌تواند سبب شفافیت قیمتی و همچنین قیمت‌گذاری عادلانه و کوتاه شدن دست دلالان و واسطه‌ها شود.
امیرحسن کاکایی کارشناس خودرو با اشاره به اینکه عرضه خودرو به روش قرعه‌کشی یک لاتاری محسوب می‌شد و باعث افزایش قیمت آن خواهد شد، گفت: عرضه خودرو در بورس کالا روشی منسجم‌تر نسبت به فروش متمرکز است، اما برخی روش‌ها اشتباه است و باعث افزایش زیان انباشته خودروساز‌های کشور می‌شوند.
حذف عنوان «ماما» از شبکه بهداشت
یک منبع آگاه اخبار منتشره درخصوص اجرای حکم قطع انگشتان دست تعدادی از محکومان را تکذیب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ