دو ملی پوش وزنه برداری ایران عناوین پنجم و ششم مسابقات قهرمانی آسیا را به خود اختصاص دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان روزهای ۱۳ و ۱۴ مردادماه در شهر استانبول ترکیه برگزار شد و در پایان تیم ایران به یک مدال طلا و یک مدال برنز دست یافت.
لعیا کریمی دختر وزنه‌بردار ایران با کسب مدال نقره یک ضرب و برنز مجموع به عنوان نایب‌قهرمانی آسیا رسید.
نهمین مدال تکواندو در مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان توسط میرهاشم حسینی قطعی شد.  علیرضا نادعلیان اما از دور مسابقات کنار رفت.
4 نماینده کشورمان در دیدار فینال و یک نماینده در دیدار رده بندی مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا حضور دارند.
ملی‌پوش دسته 109 کیلوگرم تیم وزنه‌برداری ایران به مدال برنز حرکت یک‌ضرب در مسابقات قهرمانی آسیا رسید.
ملی‌پوش دسته 109 کیلوگرم تیم وزنه‌برداری ایران به مدال برنز حرکت یک‌ضرب در مسابقات قهرمانی آسیا رسید.
مصطفی جوادی با حدنصاب مجموع ۳۶۴ کیلوگرم «۱۵۹ یک‌ضرب و ۲۰۵ دوضرب» ضمن کسب مدال برنز دوضرب، در مجموع نیز در جایگاه سوم ایستاد و مدال برنز وزنه‌برداری قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.
فاطمه کشاورز در رقابت گروه A دسته ۶۴ کیلوگرم وزنه‌برداری زنان قهرمانی آسیاکره‌جنوبی، رکورد ۸۵ یک ضرب، ۱۰۹ دو ضرب و مجموع ۱۹۴ کیلوگرم را ثبت کرد و در دوضرب و مجموع به مدال برنز رسید
در اولین روز از رقابت‌های قهرمانی آسیا، جودو نابینایان و کم‌بینایان در قزاقستان، نمایندگان ایران موفق به کسب دو مدال طلا و یک برنز شدند.
ملی پوش وزن ۶۷ کیلوگرم ایران با شکست در دیدار رده بندی به عنوان پنجمی مسابقات قهرمانی آسیا دست پیدا کرد.
نمایندگان کشورمان در مسابقات سه وزن دوم رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف که در شهر صوفیه بلغارستان در حال برگزاری به یک مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند.
نمایندگان کشورمان در مسابقات چهار وزن نخست رقابتهای کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف که در بلغارستان جریان دارد به ۳ مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند
نمایندگان کشورمان در مسابقات چهار وزن نخست رقابتهای کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف که در بلغارستان جریان دارد به ۳ مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند
نمایندگان کشورمان در مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان به ۲ مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند.
ملی پوشان دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه برداری کشورمان در رقابتهای قهرمانی ۲۰۲۲ آسیا به یک مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
نمایندگان کشورمان باید در روز پایانی رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان برای کسب دو مدال طلا و یک برنز به میدان بروند که در صورت کسب نتیجه عنوان نایب قهرمانی ایران قطعی خواهد شد.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان به اتمام رسید که نمایندگان کشورمان به یک مدال طلا و ۳ مدال برنز دست یافتند.
وزنه بردار دسته فوق سنگین تیم ملی ایران با کسب یک مدال برنز در حرکت یک ضرب و دو مدال نقره در حرکت دو ضرب و مجموع به کار خود پایان داد.
الهام حسینی با کسب مدال طلای یکضرب وزنه‌برداری کشورهای اسلامی، تاریخ ساز شد. این نخستین طلای بانوان کشورمان در این رشته سنگین در یک رقابت بین‌المللی است. او در مجموع برنز گرفت.ورزش بانوان ایران تشنه سرمایه‌گذاری است
حسینی در دسته ۸۱ کیلوگرم مسابقات وزنه برداری پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی با ثبت رکورد این بازی ها در این وزن در حرکت یکضرب صاحب گردن آویز طلا و ۲ مدال برنز دوضرب و مجموع شد.
میرمصطفی جوادی با مهار وزنه ۱۶۳ کیلوگرم موفق شد مدال نقره این رقابت‌ها را بر گردن بیاویزد.حسین سلطانی هم به مدال برنز حرکت یکضرب رسید.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی امروز (جمعه) در شهر قونیه ترکیه برگزار شد که در پایان نمایندگان کشورمان به ۲ مدال طلا و ۱ مدال برنز دست یافتند.
در ماده ۱۰۰ متر کرال پشت، شاهین ایزدیار با زمان ۱:۹:۲۲ به مدال طلا دست یافت و ابوالفضل ظریف با زمان ۱:۱۴:۹۵ به مدال برنز رسید.
گروه صنعتی ایران‌خودرو موفق شد با تولید ۱۳ هزار و ۶۲۷ دستگاه خودرو سواری از ۲۱ تا ۲۷ خردادماه، از رکورد تولید هفتگی در ۱۵ ماه گذشته عبور کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ