نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی همچنین در رابطه با اثرات چنین اقداماتی و نمایش چنین تصاویری بر دانش‌آموزان، خاطرنشان کرد: من به شخصه با مباحثی که در شکل فیلم و کلیپ نمایش داده شود و بتواند ذهن نوجوان ما را درگیر کند، مخالفم؛ بخصوص این مساله که اشاره کردید واقعا نگران‌کننده است و نباید اجازه دهیم که ذهن نوجوان ما و ذهن دختر محجبه مدرسه‌ای را به خود درگیر کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که حکومت‌داری ما دچار بحران ناکارآمدی است، گفت: این را من نباید به آقای معاون سیاسی وزارت کشور بگویم، خودش باید بفهمد و کمک کند تا اولاً هر مشکلی که هست با همفکری هم و در کنار هم حل کنیم. در ثانی نماینده را به عنوان یک فرد انتخاباتی نبیند بلکه به عنوان یک سپر بلا ببیند که دارد فشار مردم را تحمل می‌کند.
نماینده پیشین مجلس نوشت: این بی رحمی در تاریخ این ملت و در میان اغلب کشور‌های دنیا بی سابقه است.
سعیدی: باید تمام توجه مسئولین اقتصادی، بحث مهار تورم و در اختیار قرار دادن کالا‌های اساسی در دست مردم باشد که متاسفانه عملا چنین چیزی دیده نمی‌شود. مشاهده می‌کنیم مواردی مطرح می‌شود که سوال پیش می‌آید آیا این‌ها اولویت اول ماست؟ که از نظر من نیستند. مثلا لایحه عفاف و حجابی و نظایر آن‌که عموما مطرح می‌شود؛ می‌شنویم یک مدیر اجرایی عنوان می‌کند ما ترک فعل‌ها را در موضوع حجاب تحمل نمی‌کنیم، کاش این ترک فعل‌ها در حوزه تورم لجام گسیخته و ترک فعل‌هایی که منجر به پدیده‌های زباله‌گردی و نظایر آن می‌شود هم تحمل نمی‌شد.
به نظر می‌رسد مردم ما که دوران جنگ و موشک باران و دوران تحریم‌ها و سختی‌ها و... را تحمل کردند و فرزندان عزیزشان را برای نظام و انقلاب تقدیم کردند امروز نیز بیش از پیش پای نظام و انقلاب ایستاده اند و اگرچه مشکلاتی هم دارند، اما پای اصل نظام هم ایستاده اند.
علی مطهری، نماینده ادوار مجلس گفت: یک عده از تحریم لذت می‌برند! می‌گویند روی پای خودمان هستیم. سختی‌های غیرضروری بر مردم تحمیل می‌شود.
بیگی، نماینده تبریز و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با شرکت واگذارکننده‌ی شاسی‌بلند به نمایندگان تماس گرفتم، صدای مرغ و خروس می‌آمد!
با توجه به آمار خودروسازان بزرگ در سال ۱۴۰۰، ۶۷ هزار دستگاه بیشتر از آنچه که تولید کردند فروختند، یعنی اینکه فرد طلای زنش را فروخته و وام گرفته که پراید بخرد، اما، چون ساخت خودرو کمتر از تحویل بوده گفتند اول مهرماه تحویل داده می‌شود که به این وعده مرتب با تأخیر مواجه شده است و ده‌ها نامه نوشتم که خانواده‌ها چه گناهی کردند.
فاطمی امین در پاسخ به ادعای یکی از نمایندگان مجلس در خصوص تحویل ۷۰ دستگاه خودرو به نمایندگان در جریان استیضاح گذشته وی عنوان کرد: اگر یک مورد هم بود، بگویید که من پیگیری کنم. چنین چیزی نبوده است.
نماینده مردم قزوین نوسان‌های بازار خودرو را نگران کننده و ناگوار توصیف کرد و گفت: ثروت دارنده پراید نه تنها افزایش نیافته بلکه حداقل ۴ برابر تحلیل رفته است چراکه اگر خودرواش نیازمند قطعه باشد به سختی می‌تواند آن را تعمیر کند.
نماینده مجلس گفت: متاسفانه دولت بر پتروشیمی‌ها و فولادی‌ها مدیریت ندارد؛ این‌ها باید ارزی را که از طریق تولید و صادرات وارد کشور می‌شود، تحویل بانک مرکزی بدهند.
جعفرزاده ایمن آبادی با روند افزایشی تورم در کشور اظهار کرد: دولت خودش به خودش روحیه می‌دهد و اعضای کابینه هم به این نتیجه رسیدند که واقعیت‌ها را به رئیس جمهور نگویند، چون او تاب و تحمل شنیدن هیچ گزارش منفی ندارد، مجلس هم منفعل است و دولتمردان هیچ نقدی را هم نمی‌پذیرند. نتیجه عددسازی و دستاوردسازی این دولت همین است که می‌بینیم، زندگی برای مردم روز به روز سخت‌تر می‌شود و قطعا اوضاع در سال ۱۴۰۲ بدتر از ۱۴۰۱ خواهد بود.
توصیه می‌کنم آن‌هایی که به مرحله عناد نرسیدند و تحت تأثیر سرویس‌های خارجی قرار نگرفته اند و بر اساس یک برداشت، تحلیل و داده‌ها به جایی رسیدند که تندی می‌کنند و خواسته و ناخواسته رفتارشان با منافع ملی مردم ایران ناسازگاری پیدا می‌کند، در کار خود تأمل کنند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تورم مواد غذایی به ۶۴ درصد رسید / طائب: ایران از قدرت‌های نوظهور جهان است / هوای اراک در وضعیت بنفش قرار گرفت / قالیباف: آنقدر هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا می‌بریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد / سارا خادم الشریعه: پناهنده هیچ کشوری نشده‌ام و قطعا در زمانی مناسب به ایران بازخواهیم گشت ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تورم مواد غذایی به ۶۴ درصد رسید/طائب: ایران از قدرت‌های نوظهور جهان است/هوای اراک در وضعیت بنفش قرار گرفت /قالیباف: آنقدر هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا می‌بریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد/سارا خادم الشریعه: پناهنده هیچ کشوری نشده‌ام و قطعا در زمانی مناسب به ایران بازخواهیم گشت ... را می‌خوانید.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: نمی‌توانیم مردم را رها کنیم و تورم نقطه به نقطه ۵۰ درصدی را به آنها تحمیل کنیم.
باید واقعیات را بپذیریم؛ ما نمی‌توانیم در کشور مردم را رها کنیم و آن‌ها تورم نقطه به نقطه بالای ۵۰ درصد را تحمل کنند و در عین حال بگوییم که مردم ما برای شما کار می‌کنیم.
معین الدین سعیدی نماینده چابهار در حال تذکر به دلیل حوادث زاهدان و خاش، تحمل نمی‌شود و میکروفن او را قطع کردند
رییس مجمع بسیج خراسان رضوی بیان کرد: دشمن روی عرصه فضای مجازی برای تخریب و اقتدار نظام جمهوری اسلامی برنامه ریزی کرده و امروز این عرصه نیازمند کار انقلابی و جهاد است.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: یقینا تمام دوربین‌های زندان اوین بازبینی خواهد شد و مجلس تمام آنچه که برای تکمیل اطلاعات و واقعیت حادثه لازم است را پیگیری می‌کند.
به اعتقاد زاهدی، جوانان مخصوصا دهه هشتادی ها اطلاعات عمومی خود در مباحث سیاست بین المللی را بیشتر کنند تا بتوانند تحلیل درستی از مسایل داشته باشند.
فریدون عباسی گفت: قطعا افرادی که جهت ادامه تحصیل به خارج از کشور رفتند انسان های بدی نیستند، برخی از این افراد بعد از پایان دوره تحصیل‌شان به کشور بازگشتند و در حال خدمت هستند. خیلی‌ها هم هستند که ابدا به خارج نرفتند و از طریق فضای مجازی با خارج در ارتباطند و حتی امکان جاسوسی هم برایشان فراهم است.
نماینده مردم بستان آباد در مجلس گفت: حضور در سازمان همکاری های شانگهای راهکاری جدی برای مقابله با تحریم هایی است که غرب علیه برخی کشورهای عضو این سازمان تحمیل کرده است.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زمانی که عرضه کننده انحصاری است پس به خودش حق می دهد تا هر طوری که دلش خواست با مشتری برخورد کند و مشتری هم جای دیگری ندارد که به آن مراجعه کرده و از آن اینترنت تهیه کند. این بیماری مزمن کشور ما است که دولت در خیلی از حوزه ها بازیگر اصلی است.
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس به اتهام مشارکت در نشر اکاذیب به تحمل دو سال حبس تعزیری و از بابت توهین به پرداخت ۸۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ