سکوت یورگن کلوپ درباره شایعات مربوط به انتقال کیلیان امباپه به لیورپول شکست و او به نوعی این شایعات را مسخره کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنچه مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس درباره حق پخش تلویزیونی، تبلیغات محیطی، هزینه سنگین اجاره بهای ورزشگاه، نبرد نابرابر با تیم های صنعتی گفته، به حق و منطقی است و درد مشترک استقلال و پرسپولیس محسوب می شود
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، می‌گوید با لیورپول رقابتی در جذب بازیکن ندارد اما از خرید دو بازیکن جدید بسیار خوشحال است.
پیشنهاد بایرن مونیخ برای جذب استفان اورتگا، دروازه‌بان منچسترسیتی، با پاسخ منفی این باشگاه و مخالفت پپ گواردیولا مواجه شده است.
سرمربی لیورپول نسبت به برخی شایعات در خصوص خرید امباپه پاسخ داد.
یورگن کلوپ به سکوت در مورد احتمال انتقال جوردن هندرسون به الاتفاق عربستان پایان داد.
ایران نوشت: پرواضح است که کلیپ تهیه شده از سوی ایران‌اینترنشنال که خود مدعی است آرشیو آن از سوی «عبدی مدیا» ارائه شده، اساساً یک ویدئوی سفارشی به قصد تخریب یادگار امام (ره) بوده و پاسخی به افشاگری‌های اخیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) درباره بیت آیت‌الله منتظری است. چه آنکه حتی تهیه‌کنندگان این سناریو در همین ویدئو که موضوع آن به ظاهر ماجرای سلمان رشدی است، نتوانستند بغض خود را نسبت به رسوا شدن نفوذی‌های بیت منتظری پنهان کنند.
یورگن کلوپ به قراردادش با لیورپول پایبند است و با وجود درخواست هواداران برای اینکه مربی تیم ملی آلمان شود، لیورپول را رها نخواهد کرد.
انتشار اخباری مبنی بر درخواست جدایی محمد صلاح از لیورپول پس از ناکامی این تیم در راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا، واکنش یورگن کلوپ را در پی داشت.
منچستریونایتد با نتیجه 1-0 مقابل حریف قعر جدولی خود وستهم شکست خورد تا لیورپول را به کسب سهمه امیدوار کند.
گابریل مارتینلی، وینگر برزیلی آرسنال، در دقایق اولیه دیدار این تیم مقابل لیورپول موفق به باز کردن دروازه تیم یورگن کلوپ شد تا آرسنال در خانه حریف پیش بیفتد.
«کاش علی پروین یک بار پاسخ می‌داد که چگونه تیم خود را با آن همه مسابقه تدارکاتی برای بازی‌های دوحه ۹۳ آماده نکرد؟ و حالا امیر قلعه نویی آماده باشد که در دوحه ۲۰۲۳ از او قهرمانی می‌خواهیم یا حداقل کاری که مایلی کهن در امارات ۹۶ کرد و جمال قندور مصری اجازه نداد آن همه افتخار کامل شود.»
«کاش علی پروین یک بار پاسخ می‌داد که چگونه تیم خود را با آن همه مسابقه تدارکاتی برای بازی‌های دوحه ۹۳ آماده نکرد؟ و حالا امیر قلعه نویی آماده باشد که در دوحه ۲۰۲۳ از او قهرمانی می‌خواهیم یا حداقل کاری که مایلی کهن در امارات ۹۶ کرد و جمال قندور مصری اجازه نداد آن همه افتخار کامل شود.»
یورگن کلوپ انگیزه ویژه خود برای پیروزی مقابل منچستر را پاسخ ندادن به خبرنگاران عنوان کرد!
سرمربی لیورپول پس از شکست ناباورانه در خانه مقابل رئال به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
سرهنگ فرزاد پورنظری مسئول واحد اطلاع رسانی پلیس کرمانشاه خبر بازداشت و زندانی شدن «بهنام زارعی» را تکذیب کرد و گفت: «خبر زندانی شدن مامور فراجا صحت ندارد و این مامور مرتکب تخلفی نشده است که زندانی شود. در کلیپ منتشر شده مامور ما با خانم محجبه‌ای که از او فیلمبرداری می‌کند و قصد دارد او را مجاب به برخورد با بی حجابی کند پاسخ داده که در قانون در خصوص برخورد با حجاب اشاره‌ای نشده است».
لوچانو اسپالتی، سرمربی ایتالیایی ناپولی، پاسخ تمجیدهای یورگن کلوپ در نشست مطبوعاتی را داده است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از پیروزی 3-0 تیمش بر آژاکس در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
فرانک لمپارد، سرمربی اورتون، به اظهارات یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، درباره منچسترسیتی پاسخ داد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، ادعاهای مطرح شده از سوی باشگاه منچسترسیتی درباره اظهاراتش پیش از بازی با این تیم را رد کرد.
دیتمار هامان، هافبک تیم ملی آلمان در جام جهانی 2002 پاسخ کلوپ در نشست خبری پیش از بازی برابر رنجرز را داد.
یورگن کلوپ بعد از پیروزی 2-1 لیورپول مقابل نیوکسل از وقت‌کشی تیم حریف انتقاد کرد و گفت گلزنی در دقیقه 98 بهترین پاسخ به این اقدام نیوکسلی‌ها بوده است.
مهاجم سابق تیم کلوب بروژ برخلاف شایعات راهی پرسپولیس نخواهد شد.
مهاجم سابق استون‌ویلا و کارشناس برنامه تاک‌اسپورت که یورگن کلوپ اخیرا انتقادهای تندی از او کرده بود به سرمربی لیورپول پاسخ داد.
اکانت رسمی باشگاه فولام پاسخ انتقاد عجیب یورگن کلوپ بعد از تساوی لیورپول در خانه این تیم را داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ