یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از تساوی برابر اورتون ناراحت است و تیمش را شایسته پیروزی می داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس فوتبال ایران اهمیت بازی های فصل پیش روی لیگ برتر را برای موفقیت تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا نیزکارساز توصیف کرد و گفت: بازی های با کیفیت لیگ برتر می تواند مثمرثمر باشد.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: اگر ورزشگاه به طور کامل در اختیار ما قرار گیرد و منابع مالی مورد نیازطبق برنامه تأمین شود این پروژه در بازه زمانی ۱۸ تا ۲۰ ماهه به پایان خواهد.
کریل لونیکوف از روسیه داور وسط بازی حساس ایران - ازبکستان شد.
نفت مسجدسلیمان با وجود غیبت یازده بازیکن مقابل ملوان قرار می‌گیرد.
نفتی‌های آبادان با دو غایب در جدال حساس با ذوب‌آهن اصفهان حاضر خواهند شد.
برگزاری بازی دو تیم پیکان و پرسپولیس با وجود تماشاگران و یا بدون حضور آن‌ها، تصمیمی است که در اختیار سازمان لیگ نیست.
مانوئل پیگیرینی، مربی بتیس، معتقد است کارت زرد دوم به ادگار در بازی شب گذشته برابر بارسا درست نبود و داور در میدان اختیاری از خودش نداشت.
علی مطهری، فعال سیاسی درباره طرفداران بی‌حجابی نوشت: بسیاری از آن‌ها به دنبال اندام نمایی و حتی نیمه عریانی و بی بند و باری هستند و این چیزی است که جامعه ما حتی بسیاری از حامیان حجاب اختیاری نمی‌پذیرند.
ژوزه مورایس تا ساعاتی دیگر تیمش را برای حضور در یکی از مهم‌ترین مسابقات فصل به زمین می‌فرستد.
بلیت فروشی بازی آلومینیوم- استقلال با پنجاه درصد ظرفیت وررشگاه شروع شده است.
وزیر امور خارجه انگلیس مدعی شد: ما تلاش‌های خود را برای دفاع از زنان و دختران افزایش می‌دهیم و از همه ابزار‌هایی که در اختیار داریم برای مقابله با نابرابری‌های باقی مانده استفاده خواهیم کرد.»
سرمربی تیم بیمه تعاون گفت: بازی مهمی با مدافع عنوان قهرمانی داریم اما با در اختیار داشتن بازیکنان با کیفیت کسب پیروزی برابر دانشگاه آزاد دور از دسترس نیست.
سرمربی تیم تنیس روی میز پالایش نفت آبادان با اشاره به بالا بودن سطح کیفی لیگ برتر که با قهرمانی این تیم به پایان رسید، گفت: اینکه ما برخی از ملی پوش را در اختیار داشتیم دلیلی بر مسجل شدن قهرمانی ما از ابتدای مسابقات نبود.
سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره اخراج سه بازیکنش بعد از بازی با سپاهان توضیحاتی ارائه کرد.
مربی تیم گل‌گهر می‌گوید این تیم مجموعه خوبی از بازیکنان را در اختیار دارند که آینده روشنی را رقم خواهند زد.
13 هزار هوادار مراکشی بازی تاریخی برابر فرانسه را رایگان در ورزشگلاه الجنوب تماشا خواهند کرد.
رئیس قوه قضاییه گفت: وقتی فردی به عنوان متهم دستگیر می‌شود، این با منطق و قانون سازگار نیست که ما او را ملزم کنیم اصطلاحاً سفره دلش را باز کند و همه کار‌هایی را که در طول سالیان متمادی مرتکب شده بر زبان بیاورد تا شاید در معرض افشای موضوع مدنظر ما قرار گیرد خداوند ستارالعیوب است این عمل خودش ضد شفافیت است.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: روی اشتباه فردی گل خوردیم و با این که زمان زیادی را در اختیار داشتیم نتوانستیم جبران کنیم.
گراهام پاتر، مربی چلسی، خوشحال است که اکثر بازیکنان خوب و تاثیرگذارش را برای بازی امشب مقابل میلان در اختیار دارد و بهترین ترکیب ممکن را روانه میدان خواهد کرد.
امیر عرب براقی به عنوان داور بازی حساس سپاهان-پرسپولیس انتخاب شد.
تیم های زیادی مانند ایران هستند که می توانند با شما اینگونه بازی کنند. این به موقعیتی که ما در اختیار داریم و روند و جریان بازی نیز بستگی دارد. اگر رقیب جلو بیفتد، باید با حریفی با این ویژگی‌ها روبرو شویم.
با درخواست کارلوس کی‌روش بازیکنان ملی‌پوش ریکاوری بعد از هر بازی خود در لیگ برتر را زیر نظر کادر تیم ملی برگزار می‌کنند.
سید حسن خمینی گفت: پرونده‌های بسته‌ای در جمهوری اسلامی هست و بخشی از آن در اختیار ما است، باید به عنوان یک عنصر مبیّن در این فضا در معرض عموم قرار بگیرد. طبیعتا یکی از بخش‌های آن انتشار اسناد است. بخش‌های زیادی از اسناد ما بسته بوده و ان شاء الله بنا داریم در آینده اسناد را باز کنیم. این اسناد باز شده خیلی از نقد‌ها را پاسخ می‌دهد.
روی سخنم با شماست که به خودتان حق می‌دهید رویِ رای هیات انتخاب خط بکشید و با نگاه واپس‌گرای کژ و ناموزونتان آن را به هیچ بیانگارید. روی سخنم با شماست، "شما" یعنی کسانی که همیشه سویِ دیگر ما ایستاده‌اید و در زمینِ دیگری به جز فرهنگ، به بازی حذف و جرح و ابطالتان پرداختید. روی سخنم با شماست؛ شمایی که سینما را مِلکِ شخصیِ خود می‌دانید و اختیارِ دست بردن در لیستِ نهایی هیات انتخاب را دارید، تا هروقت که لازم باشد بیایید و دلواپسانه فیلمی را از لیستِ نهایی خارج کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ