تیم فوتبال استقلال ملاثانی برای تقویت خود در نیم فصل دوم، چهار بازیکن جدید را به خدمت گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این شاسی بلند عجیب با نام لند اسپید کروزر نام‌گذاری شد و لقب سریع ترین SUV جهان را از آن خود کرد. ارتقای پیشرانه و توان فنی خودرو تنها بخشی از ماجرا بود.
این ماهی را blobfish Psychrolutes microporos از خانواده ماهی‌هایی به نام Psychrolutidae نامیدند. با این حال، اصطلاح «ماهی حبابی» گاهی اوقات به طور گسترده‌تر برای توصیف سایر اعضای خانواده Psychrolutidae مانند P. marcidus استفاده می‌شود و حتی در حال حاضر، علیرغم یافتن تعداد زیادی نمونه دیگر در تور‌های ماهی گیری، شکاف‌های زیادی در درک ما از این موجود دریایی مرموز وجود دارد.
منتشر شدن عکس روی جلد بازی جدید شرکت EA Sports با عنوان اف‌سی24 که اولین بازی این شرکت با نامی به جز نام فیفا است با واکنش‌های زیادی مواجه شده است.
میگو تپانچه ای نام خود را از یک ویژگی بسیار عجیب کسب کرده است که این حیوان را به سوژه ای جذاب و با ارزش برای مطالعه تبدیل می کند...
سعید سحرخیزان به جای بابک مرادی در دقیقه ده وارد زمین شد و نخستین هت تریک تاریخ هوادار در لیگ برتر را به نام خود ثبت کرد.
احمد گوهری می‌گوید تصمیم یحیی گل‌محمدی در خصوص تعویض علیرضا بیرانوند و ورود او به زمین، باعث غافلگیری‌اش شده است.
طالب ریکانی یکی از عجیب ترین اتفاقات این هفته لیگ برتر فوتبال ایران را رقم زد.
معرفی ناظرین ویژه انضباطی و اخلاق به صورت محسوس و نا محسوس در مسابقات حساس، عجیبترین بند مصوبه کارگروه فدراسیون فوتبال است.
نشست خبری پیش از دربی در استادیوم شهید کاظمی برگزار می‌شود.
استقلال با شش گل هودار را از پیش‌رو برداشت. این بازی پنج گلزن داشت که یکی از انها متفاوت‌ترین نام در میان گلزن‌های لیگ بود.
هواداران روسی استقبال قابل توجهی از مصاف دوستانه تیم ملی فوتبال کشورشان برابر ایران به عمل آوردند.
چهار سال پیش پرسپولیس و سپاهان در دیدار جنجالی نیمه نهایی جام حذفی را برگزار کردند.
اینکه تهرانی‌ها از هر جای این شهر که باشند نام چنار امامزاده صالح (ع) به گوش‌شان خورده، گواه است که چنار چقدر برای اهالی تجریش مهم بود. قدمت این چنار را کسی نمی‌داند، اما قدر مسلم این است که عمری به درازای قدمت امامزاده دارد.
تلسکوپ افق رویداد (EHT)، یک آرایه تلسکوپی متشکل از آنتن‌های رادیویی در سراسر جهان، یک اختروش دور (کوازار یا اختروش هسته فعال به شدت نورانی و دوردستی است که وابسته به یک کهکشان جوان است که از ابرسیاهچاله نیرو می‌گیرد) به نام «NRAO ۵۳۰» را مطالعه کرده که نور آن برای رسیدن به ما ۷.۵ میلیارد سال سفر کرده است.
پاکو خمس در حالی با خبر محرومیت هادی محمدی مواجه شد که در آخرین جلسه تمرینی او را به عنوان مدافع مرکزی در ترکیب تیمش قرار داده بود.
یک استقلال طی پروسه عجیبی رسما از جمع آبی پوشان جدا شد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که با همدستی دو تن دیگر راننده یک دستگاه خاور را به قتل رسانده بودند، خبر داد.
قضاوت بازی جنجالی و پرماجرای استقلال - تراکتور، تبعات عجیبی را برای خانواده ناظمی به همراه داشته است.
عجیب‌ترین نام در لیست سرمربیان لیگ بیست و دوم، تنها سرمربی اخراج‌شده این فصل فوتبال ایران نیز محسوب می‌شود.
دانیلو سیکان، مهاجم شاختار دونتسک، یکی از عجیب‌ترین فرصت‌های از دست رفته در لیگ قهرمانان را به نام خودش ثبت کرد.
انتشار یک توئیت عجیب از سوی سیاوش یزدانی و حمله مستقیم به سرمربی پرتغالی استقلال، حاصلش محرومیت از تمرین و طبعا خط خوردن نام مدافع آبی‌ها برای سفر به اصفهان بود.
انتشار یک توئیت عجیب از سوی سیاوش یزدانی و حمله مستقیم به سرمربی پرتغالی استقلال، حاصلش محرومیت از تمرین و طبعا خط خوردن نام مدافع آبی‌ها برای سفر به اصفهان بود.
روز گذشته کشور عربستان به عنوان میزبان مسابقات المپیک زمستانی آسیا در سال 2029 انتخاب شد.
مهاجم نساجی می‌گوید عدم اعلام خطا پس از برخورد رشید مظاهری با او، عجیب‌ترین صحنه ورزشی زندگی اش بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ