افشاگری عجیب مجری برنامه فوتبال یک و محسن بنگر سرمربی شهر خودرو مشهد را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مالک اسبق باشگاه پدیده مشهد در اتفاقی جالب توجه به عنوان سرمربی در فصل آتی کار را دنبال خواهد کرد.
براساس اعلام روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان در اتفاقی نادر فینال مسابقات فوتبال تابستانی تمام ماند.
اسطوره فوتبال ایران در شرایطی بار دیگر موفق شد یک صعود به دسته بالاتر را در کارنامه خود ثبت کند که اکنون درگیر اتفاقاتی عجیب شده است.
در فوتبال ایران اخبار عجیب کم نداریم، برای همین معمولاً کسی از خبری شوکه نمی‌شود، ولی این بار اتفاقی در حال رخ دادن است که جذابیت خاصی دارد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال به دلیل اینکه از ترکیب اصلی دور شد امتیازات حساسی را از دست داد گفت: بازی نکردن مطهری که در ترکیب اصلی جا افتاده بود عجیب است.
اعضای تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در اتفاقی عجیب از پرواز قطر به تهران جاماندند.
در گروه 4 تیمی تیم ملی فوتبال بانوان ایران در مقدماتی المپیک 2 تیم از حضور در بازی‌ها که قرار است در میانمار برگزار شود، انصراف دادند!
اتفاق غیرمنتظره در اردوی تیم ملی فوتبال روسیه شوک عجیبی به اعضای این تیم وارد کرد.
در آستانه حساس‌ترین بازی لیگ برتر فوتسال یک اتفاق عجیب رخ داده است.
فوتبال بانوان طی روزهای گذشته شاهد اتفاقی عجیب و نادر بود که کمتر در فوتبال حرفه ای دیده می‌شود.
در اتفاقی عجیب در یک مسابقه فوتبال داخل سالن تلاش متعدد بازیکنان زردپوش برای باز کردن دروازه حریف با وجود خالی بودن دروازه نیز نتیجه نداد.
رشت- فرود دو فروند هلی‌کوپتر مسئولان موجب وقفه ۴۰ دقیقه‌ای در بازی تیم‌های فوتبال شهرداری آستارا و مس شهر بابک شد.
در پایان این مسابقه و در اتفاقی عجیب، موسوندا که به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، ۵ شانه تخم مرغ به عنوان جایزه دریافت کرد!
در پایان این مسابقه و در اتفاقی عجیب، موسوندا که به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، ۵ شانه تخم مرغ به عنوان جایزه دریافت کرد!
نبی نائب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: بازیکنان در زمان اسکوچیچ باهم اختلاف داشتند، حتی در بازی با الجزایر بازیکنان نمی‌خواستند در نیمه دوم وارد زمین بشوند.
«گرت بیل» ستاره تیم ملی ولز در طول نیمه اول، موفق به لمس توپ در داخل محوطه جریمه تیم ملی ایران نشد.
عجیب آنکه با چنین رزومه و کارنامه‌ای حالا ظاهرا قرار است فدراسیون فوتبال ایران پست جدیدی هم برای احسان اصولی در نظر بگیرد؛ اتفاقی که اگر رقم بخورد باید به مدیریت مهدی تاج که به اندازه کافی در گذشته بحث‌برانگیز بوده، شک کرد. در واقع انتظار می‌رفت بعد از هزینه سنگینی که داستان مشهد روی دست فوتبال گذاشت و ناکامی تیم ملی فوتسال در آسیا و البته سخنان ناصحیح در قامت سخنگو، پست‌های احسان اصولی یکی پس از دیگری از او سلب شود، نه اینکه در اقدامی بحث‌برانگیز، کاندیدای پست جدیدتری در این فدراسیون شود. به‌راستی آیا در فدراسیون فوتبال قحط‌الرجال است؟
به برخی بازیکنان متهم شده در پرونده تبانی فوتبال ایران اعلام شده که بعد از پرداخت مبلغی قادر خواهند بود، بار دیگر به فوتبال بازگردند.
ژابی آلونسو صعود تنها یک تیم اسپانیایی به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و حذف بارسا، سویا و اتلتیکو را اتفاقی عجیب می داند و گفت که فوتبال اسپانیا باید مسیر درست را پیدا کند.
15 بازیکن تیم فوتبال زنان اسپانیا در مخالفت با سرمربی خود اعلام کردند که از حضور در تیم ملی انصراف داده‌اند.
فدراسیون فوتبال پذیرفته است که نکونام به طور پاره وقت در تبم ملی فعالیت کند و باشگاه فولاد را هم تمرین دهد! اتفاقی عجیب و غیر معمول برای یک سرمربی حرفه‌ای!
سخنگوی فدراسیون فوتبال پس از حضور در استودیوی شبکه خبر برای شرکت در برنامه مجله فوتبال، بدون انجام مصاحبه، استودیو را ترک کرد.
در حاشیه برگزاری دیدار تیم‌های شهرداری همدان و استقلال خوزستان در لیگ یک فوتبال، پیراهن بازیکنان ذخیره شهرداری مورد سرقت قرار گرفت.
یک داور زن در جریان رقابت بین دو تیم ایندیپندنسیا و گارمنسه در لیگ منطقه ای آرژانتین هدف مشت یکی از بازیکنان قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ