کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال به دلیل اینکه از ترکیب اصلی دور شد امتیازات حساسی را از دست داد گفت: بازی نکردن مطهری که در ترکیب اصلی جا افتاده بود عجیب است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال آپوئل با وجود جدایی از باشگاه استقلال و آغاز کار خودش در فوتبال قبرس از برخی موضوعات مطرح شده پیرامون عدم پذیرش پیشنهاد استقلال و توافق با آپوئل انتقاد کرد.
سرمربی تیم المپیک ایران، انتقاداتی را نسبت به تاکتیک استقلال در دربی مطرح کرد.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران از عملکرد فنی ریکاردو ساپینتو انتقاد کرد و گفت: سرمربی استقلال با یک روش بازی می‌کرد و پلن B نداشت.
محمدرضا مهدوی از ساپینتو انتقاد کرد
جواد خیابانی گزارشگر و مجری تلویزیون از حرکات ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در فینال جام حذفی انتقاد کرد.
روزنامه اینترنتی صدای سپاهان در مطلبی به انتقاد از ریکاردو ساپینتو بابت گلایه اش از ژوزه مورایس بابت جذب سیاوش یزدانی پرداخت.
سرمربی استقلال گفت که آنها امسال چهار بار برابر نساجی به میدان رفته اند و از این تیم شناخت خوبی دارند.
سرمربی نفت آبادان با لفظ عجیبی از رفتار سا پینو کنار زمین انتقاد کرد.
دستیار ایرانی ساپینتو علیه تغییرات مدیریتی تیمش موضع گیری کرد.
کمتر کسی انتظار انتقاد ساپینتو از مشکلات مالی استقلال پس از پیروزی بزرگ برابر فولاد را داشت، ولی این اتفاق در نشست خبری بعد از بازی رخ داد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با انتقاد از برنامه های سرمربی پرتغالی در استقلال و اتفاقاتی که پیرامون این تیم رخ داده است گفت: با اخراج یک بازیکن مشکلی از این تیم حل نمی‌شود چون سرمربی مقصر است.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با انتقاد از عملکرد سرمربی استقلال در دیدار برابر سپاهان گفت: جالب است که یک مربی بعد از پانزده بازی هنوز ترکیب اصلی تیمش را نشناخته و مدام تغییر ایجاد می‌کند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال به دنبال شکست تیمش مقابل سپاهان به انتقاد از داوری پرداخت و گفت: لایق این بودیم که نبازیم و ببریم، اما داور نتیجه را عوض کرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال شکست بدی را مقابل تراکتور پذیرا شد گفت: این تیم کاملاً بی برنامه بود و طوری عمل کرد که من تا به حال در لیگ برتر چنین استقلالی را ندیده بودم.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه یک مربی تا این حد نباید تحت تأثیر مسائل حاشیه‌ای قرار بگیرد، گفت: سرمربی استقلال باید بابت این رفتارها و ضرری که به تیم می زند پاسخگو باشد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه رفتارهای سرمربی استقلال اصلاً حرفه‌ای نیست گفت: ساپینتو با این عملکردش، استقلال را به حاشیه برده است.
عضو هیئت مدیره استقلال بعد از دربی، اظهار نظر جالبی در خصوص بازی داشت.
سرمربی پرتغالی استقلال با پاسخی هوشمندانه به سوال یکی از خبرنگاران از گرفتاری در جنجالی دوباره پرهیز کرد.
پیشکسوت استقلال می گوید که می توان از اخلاق ساپینتو انتقاد کرد ولی از لحاظ فنی این کار درست نیست.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد از رفتار سرمربی این تیم در بازی با گل گهر، گفت: ساپینتو مربی برون گرایی است و ادامه این رفتار در طول فصل می‌تواند به ضرر استقلال تمام شود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از برخی نیمکت نشینان تیم های حریف گفت: احترام سرمربی باید در هر شرایطی حفظ شود.
انتقاد شدید مربی پرتغالی باعث شد که ستاد فرماندهی ارتش پرتغال علیه ساپینتو به مراجع پیشگیری و مبارزه با خشونت در ورزش شکایت کند که در نتیجه این مربی پرتغالی با مجازات مواجه شده است.
عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه انتظار بیشتری از استقلال در دیدار برابر سپاهان می‌رفت، گفت: آبی پوشان خوب نبودند و اولین شکست را پذیرا شدند.
دیروز حداقل ۶۰۰-۷۰۰ میلیارد مربی و بازیکن در زمین بودند اما دریغ از چهار حرکت فنی.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ