بازیکن تیم ملی فوتسال ایران که اصرار به انتقال به لیگ اسپانیا داشت و دعوتنامه‌ای از باشگاه اوساسونا دریافت کرد، در نهایت به شکل عجیبی تصمیم خود را تغییر داد و قید لژیونر شدن را زد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چپ پای سابق استقلال به حمایت از سرمربی این تیم پرداخت.
خیابان شریعتی. به سمت میدان قدس. زیر پل صدر. جایی که کمر خیابان شکسته می‌شود و ماشین‌ها و بوق‌هایشان زنجموره می‌کنند که دزاشیب را بالا بروند. آه از نهاد آسفالت بالا می‌رود و آفتاب سُر می‌خورد روی بتن‌های قد کشیده پل. قوسی کشیده می‌شود بر بال چپ خیابان و پشت سیم‌های خاردار باغ قلهک؛ که هیچ خبری نیست. جز رفت و آمد آرام. صدای‌های خفیف. زندگی‌های خاموش.
شهرداری گرگان دومین بازی مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ غرب آسیا مقابل ذوب آهن را با برد پشت سرگذاشت و فینالیست این رقابت‌ها شد.
فدراسیون اسکی که حاشیه های پرتعدادی را پشت سرگذاشته است، با پناهنده شدن یکی دیگر از ورزشکاران المپیکی این رشته وارد مرحله تازه ای از آشفتگی خود شده است.
پاس پشت پای زیبای طارمی و ایجاد موقعیت خوب گلزنی مقابل اینتر را ببینید.
در حالی که چند روزی است نرخ ارز در بازار با روند افزایشی مواجه شده است، صبح امروز در شروع معاملات رسمی بازار متشکل ارزی و صرافی‌های مجاز، شاخص ارزی به طرز معناداری قد کشید و به رکورد جدید رسید.
کار به جایی رسید که دو دختر ۱۲ و ۹ ساله ام را با خودش به بیرون از منزل می‌برد و آن‌ها را مجبور می‌کرد در سر چهارراه‌ها از رانندگان پشت چراغ قرمز گدایی کنند.
وینگر تیم فوتبال استقلال گفت: دروازه‌بان پشت پای من را زد و واقعا پنالتی بود. صحنه را دیدم و پنالتی باید تکرار می‌شد.
مهدی قایدی می‌گوید هدف استقلال، کسب عنوان قهرمانی لیگ بیست و دوم است.
پورتو هفته بیستم لیگ برتر فوتبال پرتغال را با بردی دو گله پشت سر گذاشت.
تمام نمایندگی‌های خودرو‌های تسلا در زمان فروش اشتراک «سیستم رانندگی خودکار»، به راننده و کاربران این سیستم هشدار می‌دهند که در تمام طول رانندگی، باید حواس خود را معطوف جاده کنند و حضور راننده در پشت فرمان، کاملا الزامی است.
دوران بهبودی را پشت سر می‌گذارم که بیایم دفاع چپ پرسپولیس بازی کنم، البته من پای راستم آسیب دیده و پای چپم سالم است.
هرجا که پای بوکس و هیاهو در میان باشد، مایک تایسون هم هست. او در پی جنجالهای پس از بازی آرژانتین - مکزیک، کانلو بوکسور مکزیکی را تهدید کرد.
دستیار ویژه ولادیمیر پوتین، عامل اصلی جدایی قربان بردیف از تراکتور تبریز است.
مربی تیم کشتی بانک شهر گفت، رد پای یک نفر پشت این قضیه است که هر سال یک ملی‌پوش این تیم در مرحله پایانی لیگ وزن‌کشی نمی‌کند.
پیشکسوت وزنه‌برداری ایران اتفاقات جالبی که در دوران قهرمانی و مربیگری خود پشت سر گذاشته را بازگو کرد و افتخار می کند که هر جا قدم گذاشته قهرمان تحویل داده است.
هر چند آمریکا میدان‌دار اصلی کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ بود ولی نمی‌توان از نقش پشت پرده انگلیس که الیزابت دوم به تازگی ملکه آن شده بود گذشت.
نشریه تایمز چاپ لندن فاش کرد که رالف رانگنیک سرمربی فصل گذشته منچستریونایتد دلیل امتناع باشگاه چلسی از جذب کریستیانو رونالدو بوده است.
بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که دکتر ۸۵ ساله با شلیک دو گلوله به قتل رسیده است که یکی از گلوله‌ها از پشت و قسمت پایین بدن وارد و از شکم خارج شده بود و تیر دوم از قلب خارج شده بود.
درست است که طرفداران مهدی تاج می‌گویند او مشکلی برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال ندارد و نمی‌توان به این حضور گیر قانونی داد؛ ولی مخالفانش از سناریویی جدید خبر می‌دهند.
نوید عاشوری در دقیقه 17 موفق شد با یک بغل پای دقیق دروازه از پشت محوطه جریمه دروازه تراکتور را باز کند.
همزمان با شروع مسابقات فوتبال باشگاهی اروپا انتظار می‌رفت صداوسیما مثل همیشه با پخش بازی‌ها به صورت مستقیم مخاطبان را پای تلویزیون بنشاند.
داروین نونیز در دومین بازی رسمی خود برای لیورپول توانست دروازه فولام را به زیبایی باز کند و کار با به تساوی بکشاند.
پسر عموی قاتل به بیمارستان روانی رفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ