تیم ملی فوتسال ایران در حالی روز گذشته عازم تایلند شد که یکی از ملی پوشان ایران به دلیل مشکل خروج از کشور از سفر با این تیم بازماند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران در اخرین دیدار از هفته دوم لیگ ملت‌ها به مصاف هلند رفت.
پزشک تیم ملی والیبال می‌گوید تقریبا نصف تیم در هفته اول لیگ ملت‌ها بیمار بوده‌اند.
تیم ملی والیبال ایران ١٠ ساعت اعصاب خورد کن و عجیب را در هواپیمای اوزاکا- دبی پشت سر گذاشت.
سرمربی ایرانی تیم ملی عراق توضیحاتی در خصوص حواشی ایجاد شده بعد از حضورش در این کشور داد.
اعضای تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در اتفاقی عجیب از پرواز قطر به تهران جاماندند.
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: از اتفاقی که روز گذشته در هتل المپیک رخ داد شوکه شدم چرا که کوچکترین و ابتدایی‌ترین قدم برای تشکیل اردو، برطرف کردن مشکل اسکان تیم است.
در گروه 4 تیمی تیم ملی فوتبال بانوان ایران در مقدماتی المپیک 2 تیم از حضور در بازی‌ها که قرار است در میانمار برگزار شود، انصراف دادند!
در گروه 4 تیمی تیم ملی فوتبال بانوان ایران در مقدماتی المپیک 2 تیم از حضور در بازی ها که قرار است در میانمار برگزار شود، انصراف دادند!
اتفاق غیرمنتظره در اردوی تیم ملی فوتبال روسیه شوک عجیبی به اعضای این تیم وارد کرد.
سه گزینه ایرانی نیمکت تیم ملی در هفته های گذشته نتایج ضعیفی کسب کردند.
نخستین جلسه شورای فنی فدراسیون بوکس با انتخاب نهرودی به عنوان سرمربی تیم ملی برگزار شد.
یک رسانه ژاپنی از دست کم گرفتن کاستاریکا توسط بازیکنان تیم ملی کشورشان خبر داده و عنوان کرده که در اتوبوس بحث بر سر تفاضل گل بوده است!
یک رسانه ژاپنی از دست کم گرفتن کاستاریکا توسط بازیکنان تیم ملی کشورشان خبر داده و عنوان کرده که در اتوبوس بحث بر سر تفاضل گل بوده است!
«گرت بیل» ستاره تیم ملی ولز در طول نیمه اول، موفق به لمس توپ در داخل محوطه جریمه تیم ملی ایران نشد.
کالوس کی‌روش گفته بود که دلیل در رختکن ماندن بازیکنان ایرانی بعد از شکست مقابل انگلیس نگرانی از وضعیت بیرانوند بود. با این حال روایت‌های دیگری از این ماجرا هم منتشر شده است.
باسابقه‌ترین عضو تیم ملی برزیل در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ممکن است از سوی مقامات قضایی این کشور تحت پیگرد قانونی واقع شود.
تیم ملی بسکتبال ایران در حضور تماشاگران چینی و در غیاب هواداران ایرانی از حریف خود میزبانی می کند.
عجیب آنکه با چنین رزومه و کارنامه‌ای حالا ظاهرا قرار است فدراسیون فوتبال ایران پست جدیدی هم برای احسان اصولی در نظر بگیرد؛ اتفاقی که اگر رقم بخورد باید به مدیریت مهدی تاج که به اندازه کافی در گذشته بحث‌برانگیز بوده، شک کرد. در واقع انتظار می‌رفت بعد از هزینه سنگینی که داستان مشهد روی دست فوتبال گذاشت و ناکامی تیم ملی فوتسال در آسیا و البته سخنان ناصحیح در قامت سخنگو، پست‌های احسان اصولی یکی پس از دیگری از او سلب شود، نه اینکه در اقدامی بحث‌برانگیز، کاندیدای پست جدیدتری در این فدراسیون شود. به‌راستی آیا در فدراسیون فوتبال قحط‌الرجال است؟
15 بازیکن تیم فوتبال زنان اسپانیا در مخالفت با سرمربی خود اعلام کردند که از حضور در تیم ملی انصراف داده‌اند.
تماشای مسابقات فوتبال حتی در روزی که کارلوس کی‌روش در رسانه‌ها سرمربی تیم ملی شده بود، بخش جدانشدنی برنامه کاری اسکوچیچ و دستیارانش بود.
تماشای مسابقات فوتبال حتی در روزی که کارلوس کی‌روش در رسانه‌ها سرمربی تیم ملی شده بود، بخش جدانشدنی برنامه کاری اسکوچیچ و دستیارانش بود.
سرپرست و مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد معتقد است نتایج عجیب و تأسف بار نوجوانان در رقابتهای جهانی باید بدون هیچ تعارفی آسیب شناسی و بررسی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ