معترضان در سنگال پرچم های فرانسه را آتش زدند و فریاد فرانسه برو بیرون سر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان فرانسه گفت: نوجوانان والیبال ایران تیمی بسیار خوبی هستند و اشتباهات بسیار کمی در این مسابقه داشتند.
حمید مطهری می‌گوید قهرمانی در تورنمنت کافا، یک تمرین برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا بوده است.
دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، در آستانه دیدار با جبل‌الطارق در مقدماتی یورو 2024 گفت برای دشوار نشدن صعود در روزهای آخر تیمش برای پیروزی به میدان می‌رود.
یکی از نمایندگان پارلمان فرانسه با اشاره به افول جایگاه آمریکا در جهان، خواستار شکستن ائتلاف فرانسه با این کشور شد.
در صحنه‌ای از این فیلم گروهی از سربازان فرانسوی را پس از دستگیری در یک ماموریت مخفی به پایگاه واکاندان در مالی دستبند به دست را به جلسه سازمان ملل می‌آورند و باعث شرمساری سفیر پاریس در سازمان ملل می‌شوند.
کولونا در ادامه با بیان این که «متأسفانه منابع نگرانی ما به موضوع هسته ای محدود نمی‌شود» ادعا کرد: ایران منطقه را تهدید می‌کند و به دنبال بی‌ثبات کردن آن است. ایران مستقیماً در کشورهای همسایه از طریق واسطه‌هایی که منافعش را دنبال می‌کنند، فعالیت می‌کند و این فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده در حال افزایش است.
السودانی گفت: تمایل کشورمان به تحکیم همکاری‌های نظامی و امنیتی با طرف فرانسوی با هدف ما برای ارتقای توان رزمی نیرو‌های امنیتی مطابقت دارد و اکنون در حال دستیابی به این هدف است که باعث می‌شود عراق نیازی به نیرو‌های نظامی خارجی نداشته باشد بلکه به نیرو‌های مستشاری برای پاسخگویی به نیاز‌های ارتش از نظر آموزشی و تجهیزاتی نیاز است
آملی اودا کاسترا، وزیر ورزش فرانسه، می‌گوید نوئل لوگرائه نباید آنها را احمق فرض کنید و به دنبال گول زدن افکار عمومی با اظهاراتش باشد.
رافائل واران، مدافع تیم ملی فرانسه، عملکرد این تیم را قابل احترام و افتخارآمیز توصیف کرده است.
لیونل مسی بلافاصله بعد از پیروزی مقابل فرانسه در فینال جام جهانی مقابل دوربین‌ها قرار گرفت و درحالیکه از خوشحالی سر از پا نمی‌شناخت قهرمانی آرژانتین را فریاد کشید.
ریو فردیناند، تعویض های گرت ساوتگیت در بازی مقابل فرانسه را زیر سوال برد و این امر را عامل شکست سه شیرها دانست.
پائولو اسکارونی، رییس میلان، می‎‌گوید بخشش مهمی از درخشش اولیویه ژیرو برای فرانسه به خاطر این باشگاه است.
اورلین شوامنی پس از پیروزی فرانسه در یک چهارم نهایی جام جهانی مقابل انگلیس، مطبوعات این کشور را مورد هدف قرار داد.
یک ملی‌پوش سابق انگلیسی به گرت ساوت‌گیت هشدار داد که با توجه به سرعت فرانسوی‌ها در حمله کندی خط دفاعی سه‌شیرها می‌تواند نقطه ضعف اصلی‌شان در مقابل فرانسه باشد.
جوردن پیکفورد، دروازه بان تیم ملی انگلیس، تاکید کرد آنها حریف دشواری برای تیم ملی فرانسه خواهند بود.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، مدعی شد بازی برابر لهستان چندان آسان نبوده است.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، ابراز امیدواری کرد تیمش برای دور حذفی جام جهانی آماده باشد.
گراهام آرنولد سرمربی تیم ملی استرالیا می‌گوید بازیکنان این تیم ریکاوری خوبی داشته‌اند و در دیدار برابر تونس به دنبال پیروزی خواهند بود.
هوگو لوریس، دروازه‌بان و کاپیتان فرانسه، می‌گوید با فیفا موافق است که در جام جهانی تمرکز باید روی فوتبال باشد و نه سیاست.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ما تظاهرات مردمی و اعتصابات وسیع در فرانسه را که مبتنی بر مطالبات مسالمت آمیز شهروندان این کشور است، به دقت دنبال می‌کنیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ما تظاهرات مردمی و اعتصابات وسیع در فرانسه را که مبتنی بر مطالبات مسالمت آمیز شهروندان این کشور است، به دقت دنبال می‌کنیم.
وزیر امور خارجه فرانسه بر این باور است که در بحبوحه بحران اوکراین، تلاش برای منزوی کردن روسیه، بدترین سیاست ممکن است.
وزیر دفاع عراق در مراسم افتتاح سامانه راداری جدید خریداری شده از فرانسه به موعد دریافت دیگر سامانه ها از پاریس اشاره کرد.
نخست وزیر مالی، فرانسه را متهم به عهد شکنی کرد و گفت: فرانسه با خروج نیروهایش از پشت به ما خنجر زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ