وزیر امور خارجه فرانسه بر این باور است که در بحبوحه بحران اوکراین، تلاش برای منزوی کردن روسیه، بدترین سیاست ممکن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: «مردم واقعا در عذاب هستند. منزلی که من در یکی از روستاهای قشم ساکن هستم 60 روز یکبار آب لوله کشی‌اش وصل می‌شود. در وضعیت فوق تنشی هستیم. خیلی بدتر از سیستان که سروصدا کردند و خیلی بدتر از خوزستان که احشامشان آب نداشتند.
بزرگترین خدمت به ایران در عرصه بین‌المللی، بازگرداندن جایگاه واقعی ایران و برقراری رابطه متوازن با تمام کشور‌ها و اجتناب از فرو افتادن در دام کشور‌های معدود، چون چین و روسیه و باز کردن دست‌وپای روابط از قید کشور‌های عقب‌افتاده، منزوی و ضعیف جهان و درنهایت حرکت به‌سوی اعتلای ایران، متناسب با جایگاه واقعی آن است که طبعاً در داخل در پرتو حمایت مردمی و در خارج در سایه یک سیاست مثبت و متوازن با جامعه جهانی و کشور‌های مقتدر منطقه و جهان امکان‌پذیر خواهد بود.
عراقچی دیپلماسی را شبیه کوه یخی دانست و گفت: آن قسمت بیرونی کوه یخ را دیپلماسی رسمی می‌گویند و آن حجم پنهانی و زیر آب را دیپلماسی غیر رسمی یا همان دیپلماسی ملل تشکیل می‌دهد که از طریق فرهنگی، ورزشی، هنری و رسانه‌ای قابل احیا است.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که نبرد با غرب باعث بسط روابط این کشور با دیگر کشورها شد.
رئیس شورای فدراسیون روسیه تصریح کرد: شرکت کشورهای سراسر جهان در مجمع بین‌المللی اقتصادی سن پترزبورگ تایید می کند که منزوی کردن روسیه غیرممکن است.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان منزلی خبر داد که اقدام به سرقت خانه همسایه خود کرده بودند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری زن جوانی که اموال داخل گاوصندوق منزلی را در شمال تهران سرقت کرده بود خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ۳۰ میلیارد ریال طلای مسروقه کشف شد.
وزیر خارجه روسیه می‌گوید که تلاش‌های واشنگتن و متحدانش برای منزوی کردن مسکو کاملا شکست خورده است.
اکنون، عربستان سعودی به جای تلاش برای منزوی کردن ایران، یک استراتژی چند وجهی را دنبال می‌کند که تعامل با ایران را با تلاش برای مقابله با نفوذ آن در سراسر منطقه، از جمله در سوریه درهم‌می‌آمیزد. این هفته مقامات سعودی برای گفتگو‌های صلح با حوثی‌ها به یمن سفر کردند. کشور‌های خاورمیانه منافع مختلفی در سوریه دارند. میلیون‌ها پناهنده سوری به کشور‌های همسایه اردن، لبنان و ترکیه گریختند. برخی کشور‌ها مانند عراق مایلند مسیر‌های تجاری خود را از طریق سوریه باز کنند.
سفیر سابق پاکستان در آمریکا امروز در مصاحبه ای تصریح کرد: با توافق عربستان و ایران، تلاش برای منزوی کردن تهران ناکام ماند.
رئیس جمهور با ابراز رضایت از پیشرفت‌های صورت گرفته در صنعت فضایی، توفیقات حاصل شده در این زمینه را شاهدی بر شکست تحریم‌ها و تلاش برای منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران دانست.
وزیر خارجه روسیه امروز تصریح کرد: عملیات ویژه نظامی در اوکراین ضروری بود و تلاش‌های غرب برای منزوی کردن مسکو نیز شکست خورد.
طراحی جدید و غیرعادی منوی استارت، یکی از دلیل اصلی نارضایتی بسیاری از کاربران از ویندوز ۱۱ محسوب می‌شود. مایکروسافت تغییرات متعددی را در بخش‌های مختلف ویندوز ۱۱ ایجاد کرده که یکی از مهم‌ترین آن‌ها افزوده شدن منوی استارت جدید در ویندوز ۱۱ است.
یک روزنامه انگلیسی مدعی شد اتحادیه اروپا و انگلیس توافق کردند که روسیه را در نشست گروه ۲۰ در اندونزی «منزوی» کنند و کشورهای دیگر را نیز به این کار ترغیب کنند.
یک روزنامه انگلیسی مدعی شد اتحادیه و اروپا توافق کردند که روسیه را در نشست گروه ۲۰ در اندونزی را «منزوی» کنند و کشورهای دیگر نیز به این کار ترغیب کنند.
سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید که بهبود روابط میان مسکو و واشنگتن در میان‌مدت، قابل رویت نبوده و به باور وی، تصور منزوی کردن روسیه و چین، خیلی «ساده‌لوحانه» است.
نخست وزیر نروژ اعلام کرد که کشورهای غربی باید اندیشه منزوی کردن روسیه را کنار بگذارند.
"شی جین پینگ" رئیس جمهور چین کشورش را به یک کشور نظارتی تبدیل کرده و در طول پاندمی کووید چین را منزوی کرد و از سایر نقاط جهان جدا نمود. او سیاست خارجی گسترش طلبانه‌ای را در پیش گرفته است. اکنون شی در آستانه تبدیل شدن به حاکم مادام العمر چین است. چرا او تا این اندازه نزد مردم اش محبوب است؟
تلاش‌های واشنگتن برای منزوی کردن کشورهایی که هژمونی آن را به چالش می‌کشند، دست بر قضا باعث شده که این بازیگران به صورت هدفمند به یکدیگر نزدیک شوند و جامعه‌ای متحد را تشکیل دهند.
وزیر امور خارجه روسیه با اشاره به تمایل کشورش برای تقویت روابط با سازمان همکاری اسلامی، تأکید کرد: تحمیل ارزش های ساختگی غرب و تلاش برای منزوی کردن کشورهای مستقل را نمی پذیریم.
سیلوانا فردوس مادر هادی می‌گوید از وقتی پسرش به لبنان بازگشته و با پدرش ارتباط گرفته اخلاقش تغییر کرده است: وقتی هادی برگشت آمریکا دیگر آن پسر سابق نبود؛ منزوی و درون‌گرا شده بود. مطر در سال ۲۰۱۸ در یارون با پدرش دیدار داشته است.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اظهار داشت: «ما برای تمجید از [استقلال‌طلبی]تایوان به آنجا رفتیم. ما به آنجا رفتیم تا دوستی خود را نشان دهیم، تا بگوییم چین نمی‌تواند تایوان را منزوی کند».
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه تنش زایی در منطقه شرق آسیا، اظهاراتی را علیه دولت چین عنوان کرد.
مقامات دولت روسیه اظهارات رئیس‌جمهور اوکراین برای تحریم مردم روسیه را بی‌حاصل و نتیجه عقاید و افکار هیتلری توصیف کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ