دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، ابراز امیدواری کرد تیمش برای دور حذفی جام جهانی آماده باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس مسائل سیاسی گفت: بحرین برای ما یک بخش عادی نبود یک منطقه فوق حساس از نظر راهبردی بود که اگر از خاک ما جدا نمی‌شد ایران تبدیل یک به ابر قدرت از نظر راهبردی می‌شد.
جیمی کاراگر و گری نویل معتقد هستند که منچسترسیتی فصل آینده هم قهرمان لیگ برتر خواهد شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به دیدارش با سرمربیان فرانسه و آرژانتین گفت: به دشان گفتم اگر در فینال توپ دقیقه ۱۲۲ گل می‌شد، نتیجه تغییر می‌کرد!
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به دیدارش با سرمربیان فرانسه و آرژانتین گفت: به دشان گفتم اگر در فینال توپ دقیقه ۱۲۲ گل می‌شد، نتیجه تغییر می‌کرد!
خاتمی هدف اصلی دشمن را نبود حاکمیت دین در ایران اسلامی دانست و تاکید کرد: جرم ملت ایران از نگاه دشمنان ایستادگی بر پای علم اسلام است، آنها از اول انقلاب هر توطئه‌ای ‌که برای نابودی انقلاب می‌شد، به کار بستند اما به فضل خدا ناکام ماندند.
این نمیانده مجلس در پاسخ به اینکه آیا سرنخ‌هایی از عاملان به دست آمده است یا خیر، گفت: «در خبر‌های رسانه‌ها و خبرگزاری‌های رسمی ادعا می‌شد که یک سری افراد را دستگیر کرده‌اند که اقداماتی همچون انداختن اسپری را انجام می‌دادند، اما به نظر من موضوع مسمومیت دانش آموزان فراتر از شیطنت چند دانش آموز است ممکن است این موضوع مواردی از نقشه‌های دشمن و برنامه‌ریزی شده باشد؛ بنابراین باید بسیار عمیق‌تر به آن نگاه کرد.»
جان وارد که به نشانه چابکی ملقب به اسپارو شد، کار خود را در قرن ۱۶ به عنوان دزد دریایی آغاز کرد. تاج (امپراطوری) بریتانیا در آن زمان نبوغ او را به رسمیت شناخت و از وارد خواست به کشتی‌های دشمن در دریا حمله کند. دوره‌ای که عصر طلایی دزدی دریایی نامیده می‌شد و از سال ۱۶۵۰ تا ۱۷۲۰ میلادی ادامه داشت.
کارلوس که در هشت سال قبل از آخرین حضورش همواره از حمایت‌های مردمی برخوردار بود، در جام جهانی و زمانی که انتقادات زیادی متوجه بازیکنان تیم ملی می‌شد، یکباره با انتشار پستی، به‌طور ضمنی، آن‌هایی را که از بازیکنان تیم ملی انتقاد می‌کردند، دشمن تیم خطاب کرد. همین موضوع به‌طور‌کلی جایگاه او نزد هواداران زیادی از فوتبال ایران را تغییر داد. البته او با سیاست و حساب و کتاب خاصی در تلاش بود تا در کنفرانس‌های خبری از دولت در ماجرای رخداد‌های اخیر دفاع کند که این صحبت‌ها با حمایت جریانی خاص مواجه ش
تحلیلگر مسائل بین المل گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با پدیده تحریم، در مرحله نخست با رویکردی سلبی و استفاده ایجابی برخورد کرد. به این معنی که تحریم را نشانه عملکرد دشمن و عامل دستیابی استقلال اقتصادی قلمداد می‌شد. این برداشت‌ها در حالی بود که در عمل با گذشت زمان تحریم‌ها اثرات خود را فزون‌تر نشان دادند و عقب نشینی نظامی - سیاسی درباره مثبت بودن تحریم‌ها به استقلال اقتصادی کاهش پیدا کرد و نتیجه معکوس داد.
ماه‌های گرم سال که فرا می‌رسید، علاقه ناصرالدین‌شاه به شکار هم گل می‌کرد. برخی می‌گویند هر وقت شاه قاجار خلقش تنگ می‌شد، باید او را به شکار می‌بردند تا شاید چادرزنی در روستای خوش آب و هوای دوشان تپه و شکار آهو، گوزن و خرگوش وحشی دلش را شاد کند. نقل است که ناصرالدین‌شاه به همین دلیل به روستای دوشان تپه علاقه بسیار داشت؛ آنقدر که شکار در تپه‌های این روستا و دعوت و پذیرایی از مهمان‌های خارجی در این منطقه او را بسیار سرخوش می‌کرد. نام دوشان‌تپه هم نشان از وفور خرگوش در محدوده این روستا دارد.
یک روزنامه فرانسوی فاش کرد عصبانیت دیدیه دشان بین دو نیمه فینال جام جهانی باعث شده تنش قابل توجهی در رختکن فرانسه ایجاد شود.
هاجرخاتون قدمی جویباری پژوهشگر و مترجم زبان عربی درباره ویژگی این زبان می‌گوید: آنچه که باعث شده زبان عربی ماندگار باشد، وسعت واژگان است. در زبان عربی کاربرد هر کلمه برای معنا و مفهوم خاصی به کار گرفته می‌شود. یعنی نمی‌توان مفهوم آن واژه خاص را در مترادف‌های آن پیدا کرد. برای واژه فارسی نیش زدن چندین واژه عربی داریم. مثلا برای نیش زدن حیواناتی مانند زنبور و عقرب که از پایین دم‌شان نیش می‌زنند در عربی از واژه «یلسع» و برای نیش زدن مار و حیواناتی که از دهان نیش می‌زنند از واژه «یلدغ» استفاده می‌شود. همچنین برای جانورانی که درنده هستند واژه «ینهش» به کار می‌گیرند.
روزنامه اسپانیایی مارکا نوشت: می‌توان تصمیم دشان برای کنار گذاشتن بنزما را عجولانه دانست، چرا که بنزما در ۱۹ نوامبر مصدوم شد و زمان غیبت او، سه هفته تعیین شده بود. او تحت درمان قرار گرفت و برای استراحت به مرخصی رفت؛ اگر مربی با صبر و حوصله بیشتری برخورد می‌کرد، بنزما در مسابقات جام جهانی حاضر می‌شد.
هوگو لوریس پس از تبدیل شدن به رکورددار پوشیدن لباس فرانسه، تنها دو مسابقه با دو قهرمانی متوالی در جام جهانی فاصله دارد.
فدراسیون فوتبال فرانسه با توجه به نتایج بسیار خوبی که "دیدیه دشان" کسب کرده است قرارداد او را تا سال ۲۰۲۴ تمدید خواهد کرد.
آینده دیدیه دشان در تیم ملی فرانسه نامشخص است. او تا پایان جام جهانی قرارداد دارد و گفته می شود زیدان جانشین او خواهد شد ولی شاید این اتفاق رخ ندهد.
پروژه «ایران‌ستیزی» که با گفتمان تضعیف تیم ملی ایران توسط دشمن دنبال می‌شد، در پی حضور اقشار مختلف مردم برای شادی پیروزی ایران در مقابل ولز، شکست سنگینی را متحمل شد.
نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم اغتشاشات خیابانی و امثالهم از کشور جمع شود، راهش روح‌الله است. امام راحل که بعد از غیبت صغری مثل و شبیه آن نیامده. کاری کرد و جملاتی گفت که از جای دیگر گرفته می‌شد. ایشان فرمود یاران من در قنداق هستند. ما مقصریم؛ من جواد نیک‌بین مقصرم؛ این آشوب‌ها و اعتراضات را فرافکنی نکنیم؛ موضوع دشمن و خارج از کشور سر جای خود.
دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری و رییس پژوهشگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: «عملیات والفجر۸ یکی از سخت‌ترین عملیات‌ها و سرنوشت‌سازترین پیروزی‌ها بود که دشمن مجبور شد به ایران امتیاز بدهد.»
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی دعوت کرد تا پس از اقامه نماز جمعه در سراسر کشور در راهپیمایی حضور یافته و از دشمن اعلام انزجار کنند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی دعوت کرد تا فردا پس از اقامه نماز جمعه در سراسر کشور در راهپیمایی حضور یافته و از دشمن اعلام انزجار کنند.
حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به اینکه فضای مجازی به اتفاقات اخیر چندین برابر دامن زد، بیان کرد: اگر فضای مجازی نبود جریان این نوع از اتفاقات خیلی زودتر مشخص می‌شد و دشمنان با اطلاعات غلط مردم را به آشوب دعوت نمی‌کرد.
زمانی از رابطه دو باشگاه رئال مادرید و پاری سن ژرمن به عنوان رابطه ایده‌آل دو باشگاه فوتبال یاد می‌شد اما حالا این دو باشگاه به دشمن‌های درجه یک هم تبدیل شده‌اند.
حسین ابراهیمی گفت: مهدی هاشمی، برادر داماد آیت‌الله منتظری هم می‌گفت از همه انقلابی‌تر هستم اما بعدا هم قاتل از آب درآمد، هم دشمن انقلاب.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ