نخست وزیر مالی، فرانسه را متهم به عهد شکنی کرد و گفت: فرانسه با خروج نیروهایش از پشت به ما خنجر زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت امور خارجه فرانسه امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: پاریس نظامیانش را از نیجر خارج نمی‌کند؛ ما تصمیمات کودتاچیان را به‌رسمیت نمی‌شناسیم.
وزارت خارجه فرانسه در بیانیه‌ای حمله تروریستی به حرم شاهچراغ شیراز که یک شهید و چندین زخمی بر جای گذاشت، محکوم کرد.
فرانسه امروز در بیانیه‌ای حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) را محکوم کرد.
استرالیا با عبور از فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی زنان، برای تیم ملی زنان ایران خط و نشان کشید.
فیلیپه پیات، رییس اتحادیه بازیکنان فرانسه، به ناصر الخلیفی درباره رفتارش با کیلیان امباپه هشدار داد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران تمام شاگردانش را برابر تیم فرانسه در دیداری تدارکاتی که پشت درهای بسته برگزار شد، سنجید. این دیدار با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید.
مردان والیبال ایران، اولین تمرین وزنه خود را در ناگویای ژاپن پشت سر گذاشتند تا برای دیداری دوستانه با فرانسه آماده شوند.
ملی‌پوشان والیبال ایران امروز  اولین جلسه تمرینی خود را در ناگویای ژاپن پشت سر گذاشتند.
وزیر خارجه آلمان قرار است در همین روزها به چین سفر کند.سفر وزیر خارجه آلمان به چین کمتر از دو هفته پس از سفر «امانوئل ماکرون»، رئیس جمهور فرانسه به پکن انجام می‌شود.
یک کاراته‌کای ایرانی حاضر در رقابتهای آزاد پاریس در پایان این رقابت‌ها به تهران بازنگشت تا حاشیه های را متوجه فدراسیون کاراته کند.
این در حالی است که وزرای خارجه فرانسه و آلمان پیش از این نشست از قرار گرفتن سپاه در فهرست تروریستی استقبال کرده بودند. کاترین کولونا، وزیر امورخارجه فرانسه در جمع خبرنگاران گفت که کشورش هیچ امکانی را برای اعمال تحریم علیه ایران رد نمی‌‌‌کند.
زاکانی: در خصوص اتفاقات اخیر پیش از آن آشوب‌ها، بحث کره جنوبی و انتقال ارز تا انتهای کار پیش رفته بود و با شروع این اتفاق گفتند پول را به شما نمی‌دهیم و انگلیس و آلمان و فرانسه پشت این ماجرا افتادند و حتی با یک دلقک عکس گرفتند اما الان پس از سه ماه دست از پا درازترند.
لوئیس همیلتون با انتشار یک استوری، توهین های نژادپرستانه به شوامنی و موانی را محکوم کرد.
برای رسیدن به جام جهانی 1998 فرانسه، تیم ملی ایران با بزرگان آن نسل اردوهای زیادی را پشت سرگذاشت.
اروین انگاپت ستاره دنیای والیبال و تیم ملی فرانسه از هم وطن خود یعنی کیلیان امباپه حمایت کرد.
لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، پس از قهرمانی در جام جهانی، به صحبت‌های کیلیان امباپه، ستاره تیم ملی فرانسه واکنش نشان داد.
آرژانتین با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل فرانسه فینال جام جهانی را برد؛ ضرباتی که در آن تخصص دارد و اغلب با موفقیت پشت سرش می گذارد.
روز دوم مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی امروز با برگزاری دو دیدار پشت سر گذاشته می شود.
نشریه اکیپ امروز ادعا کرد که در تیم ملی فرانسه همه به جز یک نفر از مصدومیت کریم بنزما خوشحال شده اند و اولین شب آرامش تیم، شب جدایی ستاره رئال بود.
دیدار مسیح علی‌نژاد و رئیس‌جمهور فرانسه با استقبال و تلاش رسانه‌های معاند برای القای این موضوع مواجه شد که دیدار آنها به دعوت مستقیم کاخ الیزه صورت گرفته است اما به نظر می‌رسد که گروه‌های معاند و تجزیه‌طلب در برگزاری آن نقش داشته‌اند.
درحالیکه دیدیه دشان لیست نهایی تیم ملی فرانسه برای جام جهانی را امشب اعلام خواهد کرد فرانسوی‌ها تمهیدات گسترده‌ای برای جلوگیری از نشت این لیست تدارک دیده‌اند.
سفیر روسیه در ایالات متحده گفت: می‌خواهم به برنامه‌ریزان نظامی آمریکایی در مورد اشتباه فرضیات آن‌ها مبنی بر امکان یک درگیری هسته‌ای محدود هشدار دهم. آن‌ها ظاهرا امیدوارند که اگر چنین درگیری در اروپا با تسلیحات هسته‌ای انگلیس و فرانسه رخ دهد، ایالات متحده بتواند پشت اقیانوس پناه بگیرد.
محمد جواد معنوی نژاد آماده است تا در ترکیب پویتوین فرانسه فصل خوبی را پشت سر بگذارد.
یک ایرانی توانسته مسیر 170 کیلومتری دوی ماراتن مون بلان در فرانسه را با دو روز و دو شب بی خوابی پشت سر بگذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ