رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: خسارات شیلات، دام‌ها، کشاورزی توسط کارشناسان جهاد کشاورزی، خسارات به اماکن توسط کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خسارات به خودرو‌ها و جاده‌ها توسط کارشناس اداره راه برآورد می‌شود و به صورت یکجا تماما به تهران می‌آید و حتماً به مردم پرداخت می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اردبیل_مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: بر اساس آمارها بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان خسارت به زیرساخت‌های بخش کشاورزی اردبیل در سیلاب‌های بهاری وارد شده است.
معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه در سیل اخیر تونل شماره دو الف و ب در محور کرج ـ چالوس مسدود و از گل و لای پر شد، گفت: تلاش می‌شود تا اواخر هفته آینده این دو تونل بازگشایی شود.
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از خسارت ۴۰۰ میلیارد تومانی سیل به جاده چالوس خبر داد.
خسارت سیل در روستای گیلارلو شهرستان گرمی
انگوت- نماینده مردم شهرستان‌های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی گفت: سیل اخیر در شهرستان انگوت بیش از یک‌هزار میلیارد تومان به اراضی کشاورزی، باغات و دام این منطقه خسارت وارد کرده است.
بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال خسارت ناشی از وقوع سیل به امامزاده داود (ع) با حضور مسئولین سازمان اوقاف و امور خیریه، هیئت امناء امامزاده داود(ع)، مدیرعامل و مدیران ارشد بیمه سینا، پرداخت شد.
سیل گسترده در مناطق وسیعی از پاکستان خسارات ده‌ ها میلیارد دلاری به زیرساخت‌ های این کشور وارد کرده است.
محسن منصوری: امروز جلسه پیگیری و بازسازی مناطق آسیب دیده سیل اخیر با حضور مدیران کل استانی برگزار شد. خوشبختانه براساس گزارش‌های ارائه شده بخش زیادی از دستگاه‌ها وظایف خود را به خوبی انجام داده‌اند و کار بازسازی به خوبی پیش رفته است اما برخی کارها میان‌مدت و بلندمدت است که این اقدامات در مسیر اجراست.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: سیل گسترده مردادماه ۳۳ هزار میلیارد تومان خسارت به جای گذاشت.
وزیر برنامه‌ریزی و توسعه پاکستان اعلام کرد که سیل اخیر در این کشور بیش از ۱۰ میلیارد دلار خسارت وارد کرده است.
رئیس سازمان شیلات ایران از خسارت ۸۰۰ میلیارد تومانی سیل به مزارع پرورش ماهی خبر داد و گفت: در جریان سیل اخیر ۸ هزار تن ماهی را از دست دادیم.
سازمان شیلات ایران برآورد اولیه خسارات سیل به بخش آبزی‌پروری را بیش از ۷۳۴ میلیارد تومان اعلام کرد.
رییس سازمان مدیریت بحران کشور خاطرنشان کرد: توده مونسون از کشور خارج شده است و دوره تکرار آن نیز ۴۵ سال تا ۵۰ سال است و بازگشتی ندارد البته باید اقدامات ما در راستای پیشگیری از خسارات ناشی از این پدیده‌ها انجام شود.
رمانداری الیگودرز گفت: از جمله آسیب‌های سیل اخیر، تخریب ۱۰۰ درصدی شبکه آبرسانی منطقه عشایری خلیل آباد الیگودرز است که هر چه سریع‌تر تامین اعتبار و وارد مرحله بازسازی و احیا می‌شود.
با توجه به گزارشات میدانی تاکنون گزارش خاصی از خسارات گزارش نشده است
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: جاری شدن سیلاب اخیر باعث وارد شدن ۵۴۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خسارت به بناهای تاریخی و تأسیسات گردشگری این استان شد.
مدیر امور عشایر استان تهران گفت: در این سیل بیش از ۳۰۰ رأس دام عشایری تلف شده و بیش از ۵۰۰ هکتار از مزارع و مراتع عشایری نیز دچار آسیب و خسارت شده است به این ترتیب خسارت ۲۰ میلیارد تومانی به عشایر استان تهران وارد شده است.
مدیرکل بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به آسیب دیدن ۲۳۸۰ کیلومتر انواع راه‌های روستایی، فرعی و اصلی افزود: در جریان سیل اخیر ۱۰۰۰ دستگاه ابنیه فنی در محور‌های مواصلاتی آسیب دیدند و تا روز گذشته دو محور شریانی و غیرشریانی مسدود باقی مانده بودند.
رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: میزان خسارت وارد شده از سیل در کشور هنوز مشخص نشده، زیرا باید کارشناسان جهاد کشاورزی، باغات، زمین‌های کشاورزی، استخر‌های پرورش ماهی، کندو‌ها و احشام را برآورد خسارت کنند و یک کار زمان بری است که به احتمال زیاد ۲ هفته طول می‌کشد.
اهواز - بخشدار صیدون باغملک گفت: این بخش از سیل ناشی از فعالیت سامانه مانسون خسارت‌های زیادی دید و باید به وضع آن رسیدگی کرد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در سیل های اخیر هیچ مدرسه‌ای تخریب و یا آوار نشده و ۵۶۹ مدرسه با آسیب‌های جزئی، نیازمند بازسازی هستند.
وزیر اقتصاد از اختصاص ۲.۵ هزار میلیارد تومان منابع به صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان خبر داد.
وزیر اقتصاد و امور داریی اعلام کرد: هیئت دولت امروز مصوب کرد ۲.۵ هزار میلیارد تومان به صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان اختصاص یابد.
نماینده مردم داراب در مجلس گفت: خسارت زیادی در پی سیل به کشاورزان و دامداران وارد شده و باید وزارت کشاورزی، بانک‌ها، سازمان برنامه و بودجه و بیمه جهت امهال وام‌ها و ارائه تسهیلات اقدام کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ