فریدون صدیقی با حضور در برنامه یک عمر گفت: آدم هایی که در من مانده اند اندکند یکی از آن آدم های اندک شهید شاهچراغی است. به نظرم او شریف ترین مدیر کیهان بود. آقای صدیقی که سابقه کار در کیهان را از دهه پنجاه تا دهه هفتاد در کارنامه اش دارد با اشاره به دوران فعالیتش در زمان حسین شریعتمداری گفت: در دوران آقای شریعتمداری من چهار بار استعفا دادم. فریدون صدیقی در باره مهدی نصیری نیز نظراتی شنیدنی دارد. منبع: خبرآنلاین
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، در واکنش به یادداشت روزنامه کیهان درباره لزوم تغییر مدیریت و مالکیت برخی استارتاپ‌ها گفت: این‌ها حرف‌هایی است که در رسانه‌ها زده می‌شود؛ خیلی جدی نگیرید.
روزنامه فرهیختگان نوشت: استفاده از کلمات رکیک، درگیری با مرد نامحرم، حمله به مأمور نیروی انتظامی، تمرد و سرپیچی از دستور مأمور قانون، کشف حجاب و‌... مدعایی بر این حرکت سخیف و دور از شأن یک تجمع قانونی و مطالبه‌گرانه است.
ایران نوشت: پرواضح است که کلیپ تهیه شده از سوی ایران‌اینترنشنال که خود مدعی است آرشیو آن از سوی «عبدی مدیا» ارائه شده، اساساً یک ویدئوی سفارشی به قصد تخریب یادگار امام (ره) بوده و پاسخی به افشاگری‌های اخیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) درباره بیت آیت‌الله منتظری است. چه آنکه حتی تهیه‌کنندگان این سناریو در همین ویدئو که موضوع آن به ظاهر ماجرای سلمان رشدی است، نتوانستند بغض خود را نسبت به رسوا شدن نفوذی‌های بیت منتظری پنهان کنند.
صفحات ورزشی عربستان تصاویری از آنگولو کانته، ستاره فرانسوی فوتبال به همراه اسماعیل بن ناصر ستاره الجزایری در حالی که با لباس احرام برای ادای مناسک حج بودند، منتشر کردند. روزنامه سعودی عکاظ نوشت که این دو ستاره با شیخ سعد الشثری یکی از اعضای شورای علمای ارشد و مشاور دربار سلطنتی، دیدار کردند که در کاخ خود در جده از آن‌ها پذیرایی کرد. در هفتم ژوئن، باشگاه الاتحاد عربستان با قراردادی ۳ ساله آنگولو کانته را از چلسی خرید.
روزنامه ایران نوشت: فاجعه دقیقاً اینجا رخ داده است که برخی اهالی رسانه حتی به خود زحمت مراجعه به منبع اصلی ویدیو را نداده و «طوطی‌وار» به تشویش افکار عمومی پرداختند. جای تأسف دارد که خبرنگاران ضدانقلاب، مبنای رسانه‌ای برخی رسانه‌ها و خبرنگاران اصلاح‌طلب قرار گرفته و الگوی آن‌ها شده‌اند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
کرین ژان پییر، سخنگوی کاخ سفید حرکات جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا را با هیجان به روزنامه نگاران گزارش می‌دهد: «دارد راه می‌رود، دارد زیر چتر راه می‌رود.»
سال ۱۳۵۰ به مدت دوهفته برفی بارید که روزنامه اطلاعات تیتر زد: خدایا برف بس است. تعداد کشته‌ها در برف و بوران در آن سال بیشتر از ۴ هزار نفر بود. اوضاع در تهران بحرانی اعلام شد و مسیر بسیاری از روستا‌ها قطع شد. پر تلفات‌ترین سرما و بوران جهان که در کتاب رکورد‌های گینس ثبت شد متعلق به ایران در سال ۱۳۵۰ بود.
المیرا شریفی مقدم در برنامه صبحانه ایرانی به روزنامه هم میهن حمله کرد. وی گفت حتی اگر داعش هم روزنامه داشت، مطلب درباره حاج قاسم منتشر می‌کرد؛ برخلاف روزنامه هم‌میهن!
روزنامه اصولگرای فرهیختگان نوشت: تلویزیون در اقدامی عجیب هنگامی که ارسلان مطهری گل دوم استقلال را وارد دروازه کرد با اشاره دست از دیگران خواست که کسی شادی گل نکند. صدا و سیما هم بلافاصله دست به سانسور شد و صحنه آهسته گل را پخش کرد.
گفته می‌شود حضور زنان اهل سنت در نماز جمعه مسجد مکی ممنوع بوده و این افراد با پوشیدن لباس‌های محلی و ارسال آنی ویدیو به رسانه‌های بیگانه همچون ایران‌اینترنشنال، خود را زنان بلوچ معرفی می‌کنند.
دیوید بلنکل روزنامه نگار ورزشی آمریکایی با انتشار دیدیو دلداری بازیکن آمریکا به رامین رضاییان نوشت:اگر سیاستمداران بگذارند، انسان‌ها به هم می‌رسند.
مجری برنامه صبحانه ایرانی در حمله‌ای تند و عجیب به روزنامه هم میهن تاخت و آن‌ها را روزنامه عربستان نامید. در پاسخ به این انتقاد تند، روزنامه هم‌میهن در کانال تلگرام خود نوشت: این صدا و سیما است که با عملکرد نادرست خود موجب شکل‌گیری رسانه‌های ضد ایرانی شده. به‌طوری که بسته‌ترین حکومت‌های منطقه هم فرصت پیدا می‌کنند که علیه ایران، رسانه تاسیس کنند. اگر یک سوزن بخود می‌زدید و یک جوالدوز به دیگران مسأله حل می‌شد.
کانال تلگرامی روزنامه رسمی دولت (ایران) با انتشار تصاویری خبر داد که در پی ناآرامی‌های اخیر در تهران یکی از بنر‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در پایتخت به آتش کشیده شد.
کانال تلگرامی روزنامه رسمی دولت (ایران) با انتشار تصاویری خبر داد که در پی ناآرامی‌های اخیر در تهران یکی از بنر‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در پایتخت به آتش کشیده شد.
وزیر امور خارجه روسیه با بی اساس خواندن خبر‌های مربوط به بستری شدنش آن را بازی سیاسی خواند و خطاب به روزنامه نگاران غربی توصیه می‌کند که سعی کنند بیشتر حقیقت را بنویسند.
عبدالله گنجی مدیرمسئول روزنامه همشهری در مناظره با احمد زید آبادی مدعی شد: «در تهران گشت ارشاد 5 تا ماشین دارد که 2 تای آن خراب است.» او گفت:‌ «اینکه بگوییم هر کس بدحجاب است با نیروی انتظامی و گشت ارشاد درگیر است، اصلا این طور نیست، معتقدم حاکمیت باید دست به اصلاح بزند.»
غلامحسین کرباسچی - مدیر مسئول روزنامه هم میهن در گفت و گو شبکه خبر: اگر بخواهیم رکن اصلی قانون را اجرا کنیم باید از همین در استودیو که در آن حضور داریم شروع کنند به گرفتن خانم ها/ پس وقتی میبینیم که یک قانون در یک زمانی تصویب شده که در حال حاضر یک اکثریت قاطعی از جامعه به آن عمل نمیکنند؛ باید این قانون مورد تجدید نظر قرار بگیرد
نیرو‌های اوکراینی لحظه انفجار مهمات یک T-90A روسی را به تصویر کشیده اند. فیلم پهپاد نشان می‌دهد که پس از هدف قرار گرفتن تانک آتش و دود از آن بیرون می‌زند و لحظاتی بعد انفجار مهیبی رخ می‌دهد. این ویدئو توسط روزنامه نگار اوکراینی یوری بوتوسوف منتشر شده که مدعی شد تانک توسط نیرو‌های مدافع در نزدیکی خارکف منهدم شده است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ