یک شعبه و باجه بانک ملت در شرکت های پتروشیمی مستقر در استان خوزستان فعالیت رسمی خود را شروع کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک جریان ضد علم در همه عرصه‌ها شکل گرفته است که می‌خواهد از طریق جایگزین کردن شبه علم به جای علم، هدف خود را که نابودی کشور است پیش ببرد و این کار را از طریق رواج شبه علم در پزشکی آغاز کرده است. ناآگاهی و خرافه‌پرستی و جهل، سمومی است که نیاز به واردات ندارد و صد درصد تولید داخل است و برای درمان بیماری‌های مردم تجویز می‌کنند ولی ثمره آن را نه در سلامت که در سیاست می‌چینند.
یک منبع آگاه در وزارت امور خارجه گفت: سفارت پادشاهی سعودی در جمهوری اسلامی ایران از روز یکشنبه ۱۵ مرداد ماه بطور رسمی فعالیت خود در کشورمان را آغاز کرده است.
انتظار می رود در معاملات روز یکشنبه بازار با عرضه قوی آغاز به کار کند و در صورت عدم حمایت می تواند بیشتر بازار رو به پایین حرکت کند.
کارمندان شعب بانک‌ها از شنبه تا چهارشنبه باید تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه در محل کار خود حاضر باشند. مشتریان نیز می‌توانند از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ برای کار‌های بانکی خود به شعب مراجعه کنند. روز پنجشنبه، ساعت کاری کارمندان بانک‌ها تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه و بازه زمانی حضور مشتریان، ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ تعیین شده است.
بورس امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که احتمالا این ده خبر می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند.
بورس فردا یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۷ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۱۳ دقیقه با حضور ۲۱۲ نماینده آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، 7 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 13 دقیقه با حضور 212 نفر از نمایندگان آغاز شد.قرار است امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه بپردازند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، 7 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 13 دقیقه با حضور 212 نفر از نمایندگان آغاز شد.قرار است امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه بپردازند.
امروز یکشنبه ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ در حالی بورس کار خود را آغاز خواهد کرد که ده اتفاق مهم می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد.
رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: ساعت آغاز به کار مدارس استان مرکزی از روز یکشنبه به روال قبل باز خواهد گشت.
انتظار می‌رود برای روز معاملاتی یکشنبه هم چنان اکثر نمادها در محدوده تعادلی و صفر تابلو کار خود را آغاز کنند.
بورس فردا یکشنبه ۹ بهمن ماه ۱۴۰۱ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را ببینید و بخوانید.
بازار‌های ارز و سکه در نخستین روز کاری هفته سبز شد. پس از انتشار برخی سیگنال‌های منفی نسبت به روابط خارجی کشور در روز‌های پایانی هفته گذشته، سطح انتظارات تورمی در میان فعالان بازار افزایش یافت و همین امر سبب شد خریداران در بازار روز شنبه دست بالا را داشته باشند. این در حالی است که همزمان با افزایشی شدن روند نرخ ارز در معاملات غیر‌رسمی، قیمت دلار بازار متشکل و توافقی نیز افزایش یافت تا از بزرگ شدن شکاف میان ارقام رسمی و غیر‌رسمی بازار ارز جلوگیری شود. در نهایت قیمت هر برگ اسکناس دلار غیر‌رسمی در پایان معاملات روز شنبه با حدود ۹۱۰ تومان افزایش نسبت به نرخ روز پنج‌شنبه هفته گذشته به رقم ۴۰‌هزار و ۸۱۰ تومان رسید. از سوی دیگر نرخ هر قطعه سکه طلا نیز در روز نخست هفته سوم دی ماه با ۴۸۲‌هزار تومان افزایش نسبت به نرخ روز پنج‌شنبه گذشته به فعالیت خود پایان داد. به عقیده تحلیلگران علاوه بر افزایش نرخ دلار غیر‌رسمی، افزایشی شدن نرخ جهانی اونس طلا در سال میلادی جدید را نیز می‌توان از جمله عوامل افزایش نرخ سکه دانست.
ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون کاراته از صبح امروز شنبه آغاز شد و به مدت ۱۰ روز کاری ادامه خواهد داشت.
مهلت تعیین شده برای نام نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون کاراته و دیگر اعضای هیات رئیسه از شنبه آینده آغاز شده و به مدت ۱۰ روز کاری ادامه خواهد داشت.
امروز سه شنبه ۱۰ آبان در حالی بازار کار خود را آغاز خواهد کرد که برخی از نماد‌ها به دلیل افشای الف متوقف می‌باشند. همچنین برخی نماد‌ها افشای ب خوردند و برخی دیگر مشمول رفع گره معاملاتی شدند. گزارش اولیه بورس امروز با یک خبر مهم برای سهامداران شتران را بخوانید.
امروز یکشنبه اول آبان ۱۴۰۱ در حالی بورس کار خود را آغاز خواهد کرد که ده اتفاق مهم می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد.
بورس در ابتدای معاملات روز یکشنبه به صورت منفی کار خود را آغاز کرد اما نسبت به دیروز وضعیت متعادلی را تجربه می کند.
بورس امروز یکشنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۱ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
معاون حقوقی وزارت آموزش و پرورش گفت: از روز شنبه هفته آینده تا روز دوشنبه یعنی ۳ روز کاری تمامی ۷۳۱ رئیس آموزش و پرورش گرد هم خواهیم آمد.
اجلاس سالیانه جایزه جهانی ‌ حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی آغاز شد.
واحدهای دو صندوق دولتی دارایکم و پالایشی یکم سال گذشته توسط دولت به مردم و سهامداران واگذار شد. این دو صندوق عملکرد چندان خوبی را در یک سال گذشته نداشته اند. روند این دو نماد چگونه خواهد بود؟
بر اساس آخرین اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال مجوز افزایش سرمایه ۱۱ شرکت بورسی منتشر شده است. از افزایش سرمایه ۲۳ درصدی خپارس تا افزایش سرمایه ۲۴۵۴ درصدی شکربن را در مطلب زیر میخوانیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ