متخصص تغذیه و رژیم درمانی دانشگاه با انتقاد از رفتار‌های افرادی که با هدف سلامت توصیه به پیروی از رژیم‌های غذایی وابسته به گروه خونی می‌کنند، افزود: این موضوع که بدن انسان برای حفظ سلامت به چه گروه‌هایی از مواد غذایی نیاز دارد وابسته به اعتقاد یا باور این نظر غیرکارشناسانه نیست بلکه باید تمام این موارد علمی و ثابت شده باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق گفته صلیب سرخ بیش از ۶۰۰ آنتی ژن شناخته شده دیگر وجود دارد و فقدان یا وجود آنها باعث ایجاد "گروه های خونی نادر" می شود.
افرادی که گروه خونی نوع A دارند، با احتمال بیشتری برای ابتلا به سکته مغزی زودرس نسبت به سایر گروه‌های خونی، قبل از سن ۶۰ سالگی مواجه هستند.
فرمانده گروه واگنر هدف از شورش ناموفق این گروه علیه مسکو را اعلام کرد.
پژوهشی که در مجله "Critical Care" به چاپ رسید، نشان داد که افراد دارای گروه خونی O نیز ممکن است پس از یک آسیب تروماتیک به دلیل از دست دادن خون، وضعیت بدتری داشته باشند.
افرادی که گروه خونی O نداشته باشند در معرض ابتلا به حمله قلبی یا سکته مغزی بیشتری هستند.
گروه خونی میچالوک O+ است و به گفته خودش، کمک کردن و نجات دادن زندگی دیگران از طریق اهدای خون، او را خوشحال می‌کند.
گروه‌های جهادی زیادی در خوی به خدمات‌رسانی مشغول هستند. امروز با گروه جهادی شهید قربانخانی درباره فعالیت‌های این گروه و آخرین وضعیت زلزله‌زدگان خوی صحبت کردیم.
احتمالاً در مورد رژیم غذایی بر اساس گروه خونی مواردی را شنیده‌اید؛ برنامه غذایی که به افراد پیشنهاد می‌کند فقط غذا‌های مفید را بر اساس گروه خونی خود مصرف کنند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران از اعزام دو گروه امدادی به خوی برای کمک به زلزله‌زدگان خبر داد.
یک متخصص زنان و زایمان با اشاره به اینکه درد‌های زایمانی از موارد اورژانسی است که نیاز به مراجعه فوری به مرکز درمانی مجهز دارد، گفت: در صورت شروع درد‌های زایمانی باید به پزشک مراجعه کرد.
در راستای مسئولیت های اجتماعی گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری در همان ساعات اولیه وقوع زلزله و بنابر دستور رییس گروه مالی گردشگری تعداد ۲۰۰۰ تخته پتو به منظور کمک رسانی به آوارگان و زلزله زدگان شهرستان خوی به دلیل برودت هوا و یخبندان در منطقه ارسال شد.
یک محقق طب سنتی در چهارمحال و بختیاری گفت: اکثر افرادی که زودهنگام به زخم معده و زخم اثنی عشر دچار می‌شوند دارای گروه خونی O هستند بنابراین افراد دارای این گروه خونی باید پیش از ابتلا به زخم معده و اثنی عشر مراقبت‌های لازم را داشته باشند تا از بروز این مشکلات پیشگیری کنند.
سرمربی تیم ولز یکی از حریفان ایران در گروه B جام جهانی 2022 در آستانه سفر این تیم به دوحه صحبت های روحیه بخشی برای تیمش انجام داده است.
اولین مورد «خون طلایی» در سال ۱۹۶۱ میلادی در یک زن متولد استرالیا شناسایی شد. از آن زمان ده‌ها مورد عجیب دیگر پیدا شده است و دانشمندان تخمین می‌زنند که از هر ۶ میلیون نفر در سراسر جهان یک نفر این گروه خونی را دارند.
مربی تیم ملی هندبال زنان گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا گروه سختی داریم اما امیدواریم نمایش خوبی داشته باشیم.
آزمایش‌های سازگاری هر بار که فردی نیاز به تزریق خون دارد بدان خاطر است که انواع زیادی از پلاسمای انسانی وجود دارد.
دانشمندان با استفاده از ترکیبی از روش‌های جدید توالی‌یابی دی‌ان‌ای و ویرایش ژن، توانستند به طور قطعی نشان دهد که پروتئین Piezo۱ حامل این موارد و موارد دیگراست و با انجام این تحقیقات Er به عنوان یک گروه خونی جدید معرفی شد.
در یک مطالعه جالب توجه دانشمندان دریافتند که برخی گروه‌های خونی رابطه مستقیمی با سکته مغزی زودهنگام در افراد دارد.
متخصصان دریافتند افرادی که گروه خونی A دارند، در مقایسه با گروه‌های خونی دیگر، ۱۶ درصد بیشتر در معرض خطر سکته مغزی زودرس هستند.
کسانی که گروه خونی O دارند، ممکن است به دلیل تعداد کمتر و کیفیت پایین تخمک برای باردار شدن مشکل داشته باشند؛ در حالی که به نظر می‌رسد کسانی که گروه خونی A دارند، بارورتر هستند.
امشب قرعه کشی لیگ قهرمانان در استانبول برگزار می شود و همه در انتظار شروع این مراسم هستند.
رئیس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان اعلام کرد: بیماری آبله میمون درمان اختصاصی ندارد؛ اما جهت مصرف بیماران دارو‌هایی در دنیا موجود هستند که توسط سازمان جهانی بهداشت برای مواقع طغیان بیماری آبله میمون توصیه شده اند.
محققان به طور موفقیت آمیز گروه خونی ۳ اهدا کننده کلیه را تغییر داده اند. این دستاورد ذخیره کلیه های موجود برای پیوند عضو را به خصوص در گروه های اقلیت قومی افزایش می دهد.
معتقدم تاکنون اراده‌ای برای جمع کردن این بساط وجود نداشته و حالا هم خوشبین نیستم که در آینده نزدیک با آن برخورد شود. دلیلش را لااقل در جناح اصولگرا به خوبی فهم کرده‌ام. به‌طور مشخص و دقیق می‌گویم جناح اصولگرا برای حمله به رقیب، یک جریان تندرو پای کار لازم داشته که همیشه آن را به عنوان گروه فشار برای رسیدن به اهداف سیاسی خود یا جلوگیری از رسیدن حریف به اهدافش تربیت کرده. حتی اگر تربیت هم نکرده، به وجودش دلخوش و دلگرم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ