در راستای مسئولیت های اجتماعی گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری در همان ساعات اولیه وقوع زلزله و بنابر دستور رییس گروه مالی گردشگری تعداد ۲۰۰۰ تخته پتو به منظور کمک رسانی به آوارگان و زلزله زدگان شهرستان خوی به دلیل برودت هوا و یخبندان در منطقه ارسال شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت توزیع نیروی برق طی ماههای خرداد تا مرداد امسال برق صنایع سیمان و فولاد را بر اساس سه برنامه پیشنهادی سهمیه بندی می کند.
رئیس اداره کل سوختگیری هواپیمایی کشور از میانگین توزیع روزانه ۳.۹ میلیون لیتر سوخت هوایی در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: این عدد در نوروز امسال به روزانه ۴.۵ میلیون لیتر رسید.
به دستور رئیس گروه مالی گردشگری و در قالب دومین مرحله از پویش "سفره مهربانی" ماه مبارک رمضان امسال 5000 بن‌کارت نقدی برای جمعی از مومنان روزه دار مناطق مختلف کشور اختصاص یافت.
معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: دو رویکرد توزیع زمانی و مکانی سفر را در نوروز امسال در دستور کار داشتیم که گزارش‌ها نشان می‌دهد این رویکرد به خوبی انجام شد.
معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: دو رویکرد توزیع زمانی و توزیع مکانی سفر را در نوروز امسال در دستور کار داشتیم که گزارش‌ها نشان می‌دهد این رویکرد به خوبی انجام شد.
رئیس سازمان اورژانس کشور تأکید کرد: به چهارشنبه آخر سال نزدیک می‌شویم و با توجه به اینکه قاچاقچیان در حال توزیع حجم زیادی از مواد محترقه هستند، اورژانس در حالت آماده باش است و مراقبت‌ها باید تشدید شود. تاکنون یک فوتی و هشت قطع عضو ناشی از حوادث مرتبط با چهارشنبه پایان سال داشتیم، بنابراین مراقبت‌ها باید بیشتر شود.
به گفته سرکنسول ایران در حلب، نُهمین کاروان کمک های ایران، حامل ۱۱ تُن مواد غذایی است که بین زلزله زدگان سوری توزیع خواهد شد.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزس کشور گفت: در آزمون امسال سؤالات هر درس یا تعدادی از دروس باهم در دفترچه جداگانه قید شده و هر دفترچه پاسخنامه اختصاصی خواهد داشت که با پایان زمان پاسخگویی به هر سری از سؤالات، پاسخنامه اختصاصی به همراه دفترچه جمع آوری شده و دفترچه و پاسخنامه جدید توزیع می‌شود.
در حالی که از اریبهشت ماه امسال هم زمان با آغاز سیاست مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه کالا‌های اساسی در دولت سیزدهم شاهد تجمیع یارانه‌های نقدی و معیشتی بودیم، تا ساعاتی دیگر هشتمین مرحله از واریز یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار انجام خواهد شد.
در حالی که از اریبهشت ماه امسال هم زمان با آغاز سیاست مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه کالا‌های اساسی در دولت سیزدهم شاهد تجمیع یارانه‌های نقدی و معیشتی بودیم، تا ساعاتی دیگر هشتمین مرحله از واریز یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار انجام خواهد شد.
شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: میزان ارسال کالاهای اساسی به مراکز جمعیتی کشور در هفت ماهه امسال به ۳ میلیون تن رسید.
تربت حیدریه ـ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه گفت:۸۱۰میلیون لیتر انواع فرآورده‌های سوختی از حوزه عملیاتی منطقه تربت حیدریه به مناطق خراسان جنوبی و زاهدان حمل و توزیع شد.
طول شبکه فشار متوسط و ضعیف برق کشور از ابتدای امسال، ۵ هزار کیلومتر افزایش یافت.
یک نفر روحانی در لیست ارسالی این بلیت به طرف قطری حضور دارد و آن هم مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان است. تقریبا ۹۰ درصد این بلیت‌ها بین مستندسازها، خبرنگار‌ها و ورزشکاران غیرفوتبالی توزیع شده است.
امسال، تعرفه دوره یک ماهه درمان نگهدارنده با متادون برای مراکز خصوصی درمان اعتیاد ۴۵۳ هزار و ۲۰۰ تومان و دوره یک ماهه درمان نگهدارنده با بوپرونورفین، ۳۹۹ هزار و ۲۰۰ تومان تعیین و مصوب شده و طبق گفته برخی صاحبان مراکز درمان اعتیاد، همچنان کفه ترازو با مراجعان دریافت‌کننده داروی متادون سنگین‌تر است.
مدیر توزیع محصولات گروه خودروسازی سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا با هدف تسریع و تسهیل در ارسال و تحویل خودرو‌های تخصیص یافته دارای پلاک انتظامی به مشتریان بر اساس برنامه ریزی مناسب، موفق به شکستن رکورد خروج خودرو از ادارات تحویل پس از دو سال به تعداد ۴۴ هزار دستگاه طی شهریور ماه سال ۱۴۰۱ شد.
مشهد ـ رئیس شورای هیئات مذهبی مشهد گفت: توزیع و پخش نان زائران حضرت رضا(ع) در هیئات مذهبی امسال به عهده‌ شورای هیئات مذهبی است.
مشهد ـ رئیس شورای هیئات مذهبی مشهد گفت: توزیع و پخش نان زائران حضرت رضا(ع) جهت فراهم کردن هیئات مذهبی امسال به عهده‌ شورای هیئات مذهبی است.
مشهد ـ رئیس شورای هیئات مذهبی مشهد گفت: توزیع و پخش نان زائرین حضرت رضا برای کلیه هیئات مذهبی کشور امسال به عهده‌ شورای هیئات مذهبی است.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی درباره چاپ و توزیع کتاب‌های درسی گفت: امسال ۱۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزار جلد کتاب سفارش چاپ دادیم و فرآیند آن از مهر ۱۴۰۰ آغاز شده است و کتاب‌ها از ۱۰ شهریور از مناطق به مدارس توزیع شده است.
با توجه به افزایش بی‌سابقه حضور زائران مراسم پیاده‌روی اربعین در کربلا و نجف و دمای بسیار بالا در عراق، با تصمیم جمهوری اسلامی ایران قرار شد چند محموله مواد غذایی جهت توزیع میان زوار به نجف ارسال شود.
معاون آموزش متوسطه گفت: ۲ هزار میلیارد تومان تجهیزات آموزشی و کارگاهی از ابتدای سال تا پایان شهریور ماه امسال بین مدارس کشور توزیع می‌شود.
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: امسال تامین ۲.۵ میلیون دوز واکسن آنفلوآنزا پیش‌بینی شده که حدود یک میلیون دوز آن از محل واکسن‌های تولید داخلی و مابقی از طریق واردات تامین شده است.
وزیر اقتصاد از پایان پول پاشی به بهانه اشتغال خبر داد و گفت: امسال برای توزیع منطقه‌ای و تحقق واقعی شغل، از نهادهای انقلابی نیز در شهرها و روستاها استفاده می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ